
Τις ανησυχίες του για τα απόνερα του καθεστώτος λιμενικών τελών σε κινεζικά πλοία, το οποίο ανακοίνωσε πρόσφατα η αμερικανική κρατική διοίκηση, εξέφρασε το World Shipping Council (WSC), που εκπροσωπεί τις εταιρείες τακτικών γραμμών.
Όπως χαρακτηριστικά σημειώνεται στην ανακοίνωση, το μέτρο αυτό θα πλήξει το εμπόριο εντός των ΗΠΑ, τους εγχώριους παραγωγούς και υπονομεύει τις όποιες προσπάθειες για την ανάπτυξη της εγχώριας ναυτιλιακής βιομηχανίας.
«Η αναζωογόνηση του ναυτιλιακού τομέα των ΗΠΑ είναι ένας σημαντικός και ευρέως κοινός στόχος, ο οποίος απαιτεί μια μακροπρόθεσμη νομοθετική και βιομηχανική στρατηγική. Χαιρετίσαμε το όραμα που περιγράφεται στο εκτελεστικό διάταγμα του Προέδρου, το οποίο προτείνει στοχευμένες πρωτοβουλίες για την ενίσχυση της αμερικανικής ναυπηγικής βιομηχανίας, των λιμένων και της ανθεκτικότητας της εφοδιαστικής αλυσίδας. Δυστυχώς, το καθεστώς τελών που ανακοινώθηκε είναι ένα βήμα προς τη λάθος κατεύθυνση, καθώς θα αυξήσει τις τιμές για τους καταναλωτές, θα αποδυναμώσει το εμπόριο των ΗΠΑ και δεν θα συμβάλει ουσιαστικά στην αναζωογόνηση της αμερικανικής ναυτιλιακής βιομηχανίας», δήλωσε ο Joe Kramek, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του World Shipping Council.
Στο πλαίσιο αυτό, το WSC επαναλαμβάνει τη δέσμευσή του για συνεργασία με την αμερικανική διοίκηση και τους stakeholders του κλάδου σε λύσεις που θα ενδυναμώσουν την εγχώρια ναυτιλιακή βιομηχανία. Λύσεις όπως «στοχευμένα επενδυτικά κίνητρα, βελτιώσεις υποδομών και εξορθολογισμός των κανονιστικών διαδικασιών μπορούν να αποφέρουν μόνιμα οφέλη, χωρίς να διαταράξουν το αμερικανικό εμπόριο ή να αυξήσουν το κόστος για τους Αμερικανούς παραγωγούς και καταναλωτές», υπογραμμίζει η ανακοίνωση. Το WSC εστιάζει επίσης, στην ανακοίνωσή του, στις προκλήσεις που έχει να αντιμετωπίσει η ναυπηγική βιομηχανία των ΗΠΑ, όπως οι συνεχιζόμενες ελλείψεις εργατικού δυναμικού.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Καθώς ο εμπορικός πόλεμος κλιμακώνεται σε διεθνές επίπεδο, το outlook του παγκόσμιου εμπορίου θολώνει και ανατρέπει τις αναπτυξιακές εκτιμήσεις του Παγκόσμιου Οργανισμού Εμπορίου (ΠΟΕ).…
Η Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων (ΕΤΕπ) θα παράσχει συμβουλευτική υποστήριξη στο Υπερταμείο, το Εθνικό Επενδυτικό Ταμείο της Ελλάδας, για την ενίσχυση της ανθεκτικότητας βασικών ελληνικών…
Τελευταία Ενημέρωση: 23/04 – 13.58 Ισχυρός σεισμός 6,2 βαθμών σημειώθηκε σήμερα κοντά στην Κωνσταντινούπολη, ανακοίνωσε η υπηρεσία Αντιμετώπισης Φυσικών Καταστροφών και Εκτάκτων Καταστάσεων της…
Στην κατασκευή ενός νέου τερματικού σταθμού στο Ceyhan στα Άδανα της Τουρκίας προχωρά η Stolthaven Terminals, θυγατρική της νορβηγικής Stolt-Nielsen, σε συνεργασία με τη…
Τα ινδικά διυλιστήρια συνεχίζουν να εισάγουν ασταμάτητα το ιδιαίτερα ανταγωνιστικό, από πλευράς κόστους, ρωσικό αργό. Το γεγονός αυτό, υποστηρίζει δημοσίευμα του Reuters, ώθησε το…
Ευοίωνα είναι τα μηνύματα για τη ναυσιπλοΐα στον Ρήνο, καθώς οι έντονες βροχοπτώσεις κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου του Πάσχα συνέβαλαν στη σημαντική άνοδο…
Μια νέα τεχνολογία δεξαμενής για τη μεταφορά ναυτιλιακών καυσίμων βρίσκεται στο επίκεντρο της πρόσφατης Έγκρισης επί της Αρχής (AiP) που χορήγησε ο αμερικανικός νηογνώμονας…
Το ανελέητο οικονομικό σφυροκόπημα των ΗΠΑ στο Ιράν συνεχίζεται, με την Ουάσιγκτον να θέτει στο στόχαστρο και το LPG. Ειδικότερα, σύμφωνα με ανακοίνωση του…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ