
Η ψηφιοποίηση της ναυτιλίας ενισχύεται με την προηγμένη λύση Smart Shipping της Ascenz Marorka, θυγατρικής του Ομίλου GTT. Οι αισθητήρες υψηλής συχνότητας σε συνεργασία με την τεχνητή νοημοσύνη για την ολοκληρωμένη διαχείριση δεδομένων προσφέρουν σημαντικά οφέλη. Η ενίσχυση της ασφάλειας, η μείωση των εκπομπών ρύπων και η βελτίωση της ενεργειακής απόδοσης είναι μόνο κάποιες από τις δυνατότητες που προσφέρει η ψηφιακή πλατφόρμα.
Σε αυτό το πλαίσιο, η TMS Group επέλεξε να εφαρμόσει τη λύση Smart Shipping σε ολόκληρο τον στόλο της, που αριθμεί πάνω από 130 πλοία, σε δεξαμενόπλοια, bulk carriers, LNG carriers και LPG carriers, καθώς και πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων. Η εφαρμογή της πλατφόρμας θα επιτρέψει τη συλλογή δεδομένων τόσο χειροκίνητα όσο και αυτόματα. Ταυτόχρονα, η πλήρης ενσωμάτωση της λύσης VESPER που ανέπτυξε η Vessel Performance Solutions ενισχύει την ικανότητα πρόβλεψης και λήψης αποφάσεων σε πραγματικό χρόνο.
Για τα πλοία μεταφοράς LNG, η TMS Group θα αξιοποιήσει εξειδικευμένα εργαλεία όπως το LNG Optim, που παρέχει καθοδήγηση για τη βελτιστοποίηση ταχύτητας, πίεσης δεξαμενών και κατανάλωσης αερίου. Ενώ θα υιοθετήσει και το Heel Management, ένα εργαλείο που μεταξύ άλλων βοηθά στη μείωση της κατανάλωσης ενέργειας όταν τα πλοία ταξιδεύουν κενά φορτίου.
Η επιλογή της λύσης Smart Shipping αντικατοπτρίζει τη στρατηγική προσήλωση της TMS Group στην τεχνολογική καινοτομία. Όπως δήλωσαν οι Principals του Ομίλου, Αλεξάνδρα και Φίλιππος Οικονόμου, η συνεργασία με την Ascenz Marorka θα ενισχύσει τη λειτουργική, οικονομική και περιβαλλοντική απόδοση του στόλου. Η αξιοποίηση εργαλείων τεχνητής νοημοσύνης και ψηφιακής διαχείρισης στοχεύει σε μια πιο συνεργατική και ανθρωποκεντρική διαδικασία λήψης αποφάσεων.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Την ελληνική σημαία ύψωσε το bulk carrier «Nea Tyhi» διαχείρισης της Fafalios Shipping. To πλοίο χωρητικότητας 82.211 dwt ναυπηγήθηκε το 2009 στην Ιαπωνία. Ο…
Tον τελευταίο κύκλο των διαπραγματεύσεων για τις ελάχιστες απολαβές των ναυτικών ολοκλήρωσε ο Διεθνής Οργανισμός Εργασίας (ILO) σε συνεδρίαση του Subcommittee on Wages of…
Η σύγκρουση ανάμεσα στις ΗΠΑ και την Κίνα αρχίζει να παίρνει την μορφή εμπορικού πολέμου με απρόβλεπτες συνέπειες. Αλλά ο ανταγωνισμός μεταξύ των δύο…
Σε 981 διαμορφώνονται, βάσει των τελευταίων δεδομένων, τα δεξαμενόπλοια των οποίων η ναυπήγηση εκκρεμεί. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Braemar, εκκρεμεί η…
Οι πρόσφατοι περιορισμοί της κρατικής διοίκησης Τραμπ στις εξαγωγές μικροκυκλωμάτων H20 της Nvidia θα μπορούσαν να κοστίσουν στην εταιρεία δισεκατομμύρια δολάρια και να επιδράσουν…
Δεδομένες θα πρέπει να θεωρούνται οι ανακατατάξεις στον εμπορευματικό χάρτη των bulk carriers, καθώς ΗΠΑ και Κίνα επιδίδονται σε έναν άνευ προηγουμένου εμπορικό πόλεμο…
Την εξερεύνηση ενός πεδίου στη Μαύρη Θάλασσα, με στόχο την ανακάλυψη κοιτασμάτων πετρελαίου και φυσικού αερίου, δρομολογεί ο κολοσσός ενέργειας Shell. Ειδικότερα, όπως υπογραμμίζει…
Άνοδο 9,1% παρουσίασε η επιβατική κίνηση το α΄ τρίμηνο του 2025, σε σχέση με το αντίστοιχο του 2024 στα 24 αεροδρόμια διαχείρισης της Υπηρεσίας…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ