
Στο πλαίσιο του προγράμματος επέκτασης και ανανέωσης του στόλου του, ο όμιλος Grimaldi προχώρησε σε παραγγελία εννέα πλοίων κατηγορίας ro-pax στο ναυπηγείο κινεζικό China Merchants Jinling Shipyard (Weihai). Η συμφωνία έχει συνολική αξία $1,3 δισ.
Τα νέα πλοία έχουν σχεδιαστεί για να αναβαθμίσουν την ποιότητα των θαλάσσιων μεταφορών στη Μεσόγειο και τη Βαλτική Θάλασσα. Και τα εννέα θα είναι εξοπλισμένα με κινητήρες διπλού καυσίμου, κατανάλωσης και μεθανόλης.
Τέσσερα από τα νέα πλοία θα πλέουν υπό ιταλική σημαία και θα βρεθούν υπό τη διαχείριση της Grimaldi Lines, ενώ δύο, υπό ελληνική σημαία, θα είναι υπό τη διαχείριση της ελληνικής θυγατρικής Minoan Lines. Αυτά τα έξι αδελφά πλοία ανήκουν στην κατηγορία «Next Generation Med» και θα εξυπηρετούν δρομολόγια στη Μεσόγειο. Τα άλλα τρία θα παραδοθούν στη Finnlines και θα πλέουν υπό φινλανδική σημαία. Και τα εννέα πλοία θα παραδοθούν μεταξύ 2028 και 2030.
«Με την παραγγελία αυτών των εννέα εξαιρετικών πλοίων ro-pax, συνεχίζουμε και ενισχύουμε τη μακροχρόνια, επιτυχημένη συμμαχία μας με τον όμιλο China Merchants, έναν εξαιρετικό εταίρο για την κατασκευή τεχνολογικά προηγμένων πλοίων», δήλωσε ο Emanuele Grimaldi, διευθύνων σύμβουλος του ομίλου Grimaldi. «Οι νέες κλάσεις Next Generation Med και Hansa Superstar είναι το αποτέλεσμα ενδελεχούς μελέτης των αναγκών των πελατών μας και, ευρύτερα, των αναγκών της ναυτιλίας».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στο μέλλον της ζήτησης για κρουαζιέρες εστιάζει το ναυπηγείο Meyer Werft, παρουσιάζοντας καινοτόμο σχεδίαση πλοίου με συγκεκριμένο ηλικιακό «target group». Ειδικότερα, το σχέδιο αφορά…
Η στρατηγική επένδυση του ιαπωνικού κολοσσού NYK στη μεθανόλη βαίνει ταχύτατα, με την Παρασκευή 4 Απριλίου να αποτελεί ημερομηνία-ορόσημο, δεδομένου ότι η NYK συνήψε…
Σε νέο γύρο κυρώσεων με επίκεντρο το Ιράν προχώρησε πρόσφατα η Ουάσιγκτον, θέτοντας στο στόχαστρό της πλοία αλλά και έναν τερματικό που βρίσκεται στην…
Διάλειμμα από τη μεταβλητότητα φαίνεται να πραγματοποιεί η ναυλαγορά των LNG carriers. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys, το κόστος ναύλωσης ενός LNG…
Η υπερωκεάνιος γραμμή του Βόρειου Ατλαντικού που ένωνε την ευρωπαϊκή με την αμερικανική ήπειρο αποτελούσε, από τα μέσα του 19ου αιώνα και για σειρά…
Μετά από μήνες έντονων διαπραγματεύσεων, ο Διεθνής Ναυτιλιακός Οργανισμός (IMO) ενέκρινε σήμερα τα μεσοπρόθεσμα μέτρα για τη μείωση εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου από τα…
Το Πολεμικό Ναυτικό της Εσθονίας συνέλαβε την Παρασκευή 11 Απριλίου ένα δεξαμενόπλοιο με προορισμό τη Ρωσία, το οποίο περιλαμβανόταν σε κατάλογο κυρώσεων της ΕΕ,…
Υπεγράφη από τον Υπουργό Περιβάλλοντος και Ενέργειας, κ. Σταύρο Παπασταύρου, η Υπουργική Απόφαση για τον ορισμό των ακριβών συντεταγμένων, όπου θα παραχωρηθεί το δικαίωμα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ