
Δίχως σταματημό συνεχίζεται η οικοδόμηση του γιγάντιου orderbook της Capital Maritime με επικεφαλής τον κ. Ευάγγελο Μαρινάκη.
Ειδικότερα, η Capital προχώρησε στην παραγγελία 20 containerships σε δύο ναυπηγεία του ομίλου Hyundai. Τα έξι από αυτά, η κατασκευή των οποίων θα πραγματοποιηθεί από τη Hyundai Samho, θα διαθέτουν μεταφορική ικανότητα 8.400 TEUs ενώ θα είναι και εξοπλισμένα με μηχανή διπλού καυσίμου, κατανάλωσης και LNG. Η παράδοσή τους αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2028 ενώ το κόστος τους ανέρχεται σε $140 εκατ. έκαστο.
Επιπλέον, οκτώ από τα 20 πλοία θα διαθέτουν μεταφορική ικανότητα 2.800 TEUs ενώ θα είναι εξοπλισμένα με scrubbers. Το κόστος τους ανέρχεται σε $55 εκατ. έκαστο και η παράδοσή τους αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2027. Ακόμα έξι containerships μεταφορικής ικανότητας 1.800 TEUs θα παραλάβει η Capital με ορίζοντα το 2027 σε μία παραγγελία ύψους $45 εκατ. ανά πλοίο. Τα έξι αυτά πλοία, επίσης εξοπλισμένα με scrubbers, ανήκουν στα 14 που θα ναυπηγήσει στο πλαίσιο των πρόσφατων παραγγελιών η Hyundai Mipo για λογαριασμό της Capital.
Σε ευρύτερο πλαίσιο, οι πρόσφατες συμφωνίες της Capital με τις θυγατρικές της HD KSOE του ομίλου Hyundai ανέρχονται σε άνω του $1,5 δισ.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στο μέλλον της ζήτησης για κρουαζιέρες εστιάζει το ναυπηγείο Meyer Werft, παρουσιάζοντας καινοτόμο σχεδίαση πλοίου με συγκεκριμένο ηλικιακό «target group». Ειδικότερα, το σχέδιο αφορά…
Η στρατηγική επένδυση του ιαπωνικού κολοσσού NYK στη μεθανόλη βαίνει ταχύτατα, με την Παρασκευή 4 Απριλίου να αποτελεί ημερομηνία-ορόσημο, δεδομένου ότι η NYK συνήψε…
Σε νέο γύρο κυρώσεων με επίκεντρο το Ιράν προχώρησε πρόσφατα η Ουάσιγκτον, θέτοντας στο στόχαστρό της πλοία αλλά και έναν τερματικό που βρίσκεται στην…
Διάλειμμα από τη μεταβλητότητα φαίνεται να πραγματοποιεί η ναυλαγορά των LNG carriers. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys, το κόστος ναύλωσης ενός LNG…
Η υπερωκεάνιος γραμμή του Βόρειου Ατλαντικού που ένωνε την ευρωπαϊκή με την αμερικανική ήπειρο αποτελούσε, από τα μέσα του 19ου αιώνα και για σειρά…
Μετά από μήνες έντονων διαπραγματεύσεων, ο Διεθνής Ναυτιλιακός Οργανισμός (IMO) ενέκρινε σήμερα τα μεσοπρόθεσμα μέτρα για τη μείωση εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου από τα…
Το Πολεμικό Ναυτικό της Εσθονίας συνέλαβε την Παρασκευή 11 Απριλίου ένα δεξαμενόπλοιο με προορισμό τη Ρωσία, το οποίο περιλαμβανόταν σε κατάλογο κυρώσεων της ΕΕ,…
Υπεγράφη από τον Υπουργό Περιβάλλοντος και Ενέργειας, κ. Σταύρο Παπασταύρου, η Υπουργική Απόφαση για τον ορισμό των ακριβών συντεταγμένων, όπου θα παραχωρηθεί το δικαίωμα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ