
Tην έκκλησή της για τη λήψη άμεσων και πρακτικών μεσοπρόθεσμων μέτρων, καθώς οι διαπραγματεύσεις του ΙΜΟ για το κλίμα εισέρχονται στην επόμενη κρίσιμη φάση επανέλαβε με ανακοίνωσή της η INTERCARGO.
Με τις ISWG-GHG-19 και MEPC 83 να λαμβάνουν χώρα τις επόμενες εβδομάδες, όπου αναμένονται σημαντικές αποφάσεις σχετικά με την εφαρμογή της στρατηγικής του ΙΜΟ για τα αέρια του θερμοκηπίου, η INTERCARGO τονίζει ότι η σαφήνεια και η απλότητα πρέπει να παραμείνουν στο επίκεντρο οποιασδήποτε απόφασης ληφθεί.
Στην ανακοίνωση ακόμη τονίζεται ότι καθώς τα πολύπλοκα μέτρα κερδίζουν έδαφος στις συζητήσεις, η INTERCARGO συνεχίζει να υποστηρίζει μια σαφές και προβλέψιμο carbon price το οποίο οι ναυτιλιακές εταιρείες μπορούν εύκολα να ενσωματώσουν στον επιχειρηματικό σχεδιασμό.
«Τα μέτρα που θα υιοθετηθούν στην MEPC 83 πρέπει να είναι σε θέση να υποστηρίζονται από εξίσου πρακτικές κατευθυντήριες γραμμές εφαρμογής και να πληρούν ρεαλιστικά χρονοδιαγράμματα εφαρμογής», αναφέρει χαρακτηριστικά η ανακοίνωση.
Ο γενικός γραμματέας της INTERCARGO δρ. Κώστας Γκόνης δήλωσε σχετικά: «Οι επικείμενες συνεδριάσεις ISWG-GHG-19 και MEPC 83 αποτελούν κομβική στιγμή για την αποανθρακοποίηση της ναυτιλίας. Υποστηρίζουμε πλήρως τους φιλόδοξους περιβαλλοντικούς στόχους, αλλά τα μέτρα που θα υιοθετηθούν πρέπει να είναι πρακτικά και εφαρμόσιμα και για την ποντοπόρο και χύδην ναυτιλία. Καθώς εντείνονται οι διαπραγματεύσεις, καλούμε τα κράτη μέλη να επικεντρωθούν σε λύσεις που θα προσφέρουν πραγματική μείωση των εκπομπών χωρίς να διακυβεύεται η επιχειρησιακή αποτελεσματικότητα και η ομαλή ροή βασικών εμπορευμάτων».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Τα νοτιοκορεατικά ναυπηγεία παραμένουν κύρια επιλογή όσον αφορά την κατασκευή υγραεριοφόρων, με τη Solvang ASA να ανακοινώνει την εκκίνηση της κατασκευής δύο VLGCs στις…
Το Πάσχα αποτελεί την μεγαλύτερη γιορτή του χριστιανισμού. Το θαύμα της Αναστάσεως του Χριστού, προσκαλεί τους απανταχού πιστούς να εορτάσουν την μεγάλη αυτή στιγμή…
Την ελληνική σημαία ύψωσε το bulk carrier «Nea Tyhi» διαχείρισης της Fafalios Shipping. To πλοίο χωρητικότητας 82.211 dwt ναυπηγήθηκε το 2009 στην Ιαπωνία. Ο…
Tον τελευταίο κύκλο των διαπραγματεύσεων για τις ελάχιστες απολαβές των ναυτικών ολοκλήρωσε ο Διεθνής Οργανισμός Εργασίας (ILO) σε συνεδρίαση του Subcommittee on Wages of…
Η σύγκρουση ανάμεσα στις ΗΠΑ και την Κίνα αρχίζει να παίρνει την μορφή εμπορικού πολέμου με απρόβλεπτες συνέπειες. Αλλά ο ανταγωνισμός μεταξύ των δύο…
Σε 981 διαμορφώνονται, βάσει των τελευταίων δεδομένων, τα δεξαμενόπλοια των οποίων η ναυπήγηση εκκρεμεί. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Braemar, εκκρεμεί η…
Οι πρόσφατοι περιορισμοί της κρατικής διοίκησης Τραμπ στις εξαγωγές μικροκυκλωμάτων H20 της Nvidia θα μπορούσαν να κοστίσουν στην εταιρεία δισεκατομμύρια δολάρια και να επιδράσουν…
Την εξερεύνηση ενός πεδίου στη Μαύρη Θάλασσα, με στόχο την ανακάλυψη κοιτασμάτων πετρελαίου και φυσικού αερίου, δρομολογεί ο κολοσσός ενέργειας Shell. Ειδικότερα, όπως υπογραμμίζει…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ