
Την από κοινού ιδιοκτησία και ναύλωση εννέα Capesize bulkers και chemical tankers κατανάλωσης αμμωνίας ανακοίνωσαν οι Mitsui O.S.K. Lines Ltd., MOL Chemical Tankers και CMB.TECH NV.
Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, τα συγκεκριμένα πλοία θα είναι από τα πρώτα Newcastlemax bulk carriers και chemical tankers που θα καταναλώνουν αμμωνία ως καύσιμο. Η παράδοσή τους αναμένεται μεταξύ του 2026 και του 2029.
Τα τρία Newcastlemax bulk carriers, τα οποία έχουν παραγγελθεί στα ναυπηγεία Qingdao Beihai Shipyard, θα ανήκουν στις CMB.TECH and MOL και θα ναυλωθούν από τη MOL για δώδεκα χρόνια έκαστο. Τα έξι chemical tankers (δύο ammonia fitted και τέσσερα ammonia ready έχουν παραγγελθεί από τη CMB.TECH στα ναυπηγεία China Merchants Jinling Shipyard (Yangzhou) και θα ναυλωθούν από την MOL Chemical Tankers για μια περίοδο από επτά έως δέκα έτη.
Ο Alexander Saverys, Διευθύνων Σύμβουλος της CMB.TECH, δήλωσε: «Η MOL και η CMB.TECH μοιράζονται το ίδιο όραμα για την αποανθρακοποίηση της ναυτιλιακής βιομηχανίας και η συνεργασία γι’ αυτά τα εννέα πλοία αποτελεί σημαντικό ορόσημο στην επίτευξη των στόχων της ναυτιλιακής βιομηχανίας για καθαρές μηδενικές εκπομπές μέχρι το 2050. Χάρη σε αυτή τη συμφωνία, η CMB.TECH αυξάνει το ανεκτέλεστο υπόλοιπο των συμβάσεών της κατά $921 εκατ. (σε $2,94 δισ.), αποδεικνύοντας σαφώς ότι η στρατηγική μας για την ανανέωση του στόλου, την αποανθρακοποίηση και τη διαφοροποίηση αποδίδει απτά αποτελέσματα».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Την ελληνική σημαία ύψωσε το bulk carrier «Nea Tyhi» διαχείρισης της Fafalios Shipping. To πλοίο χωρητικότητας 82.211 dwt ναυπηγήθηκε το 2009 στην Ιαπωνία. Ο…
Tον τελευταίο κύκλο των διαπραγματεύσεων για τις ελάχιστες απολαβές των ναυτικών ολοκλήρωσε ο Διεθνής Οργανισμός Εργασίας (ILO) σε συνεδρίαση του Subcommittee on Wages of…
Η σύγκρουση ανάμεσα στις ΗΠΑ και την Κίνα αρχίζει να παίρνει την μορφή εμπορικού πολέμου με απρόβλεπτες συνέπειες. Αλλά ο ανταγωνισμός μεταξύ των δύο…
Σε 981 διαμορφώνονται, βάσει των τελευταίων δεδομένων, τα δεξαμενόπλοια των οποίων η ναυπήγηση εκκρεμεί. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Braemar, εκκρεμεί η…
Οι πρόσφατοι περιορισμοί της κρατικής διοίκησης Τραμπ στις εξαγωγές μικροκυκλωμάτων H20 της Nvidia θα μπορούσαν να κοστίσουν στην εταιρεία δισεκατομμύρια δολάρια και να επιδράσουν…
Δεδομένες θα πρέπει να θεωρούνται οι ανακατατάξεις στον εμπορευματικό χάρτη των bulk carriers, καθώς ΗΠΑ και Κίνα επιδίδονται σε έναν άνευ προηγουμένου εμπορικό πόλεμο…
Την εξερεύνηση ενός πεδίου στη Μαύρη Θάλασσα, με στόχο την ανακάλυψη κοιτασμάτων πετρελαίου και φυσικού αερίου, δρομολογεί ο κολοσσός ενέργειας Shell. Ειδικότερα, όπως υπογραμμίζει…
Άνοδο 9,1% παρουσίασε η επιβατική κίνηση το α΄ τρίμηνο του 2025, σε σχέση με το αντίστοιχο του 2024 στα 24 αεροδρόμια διαχείρισης της Υπηρεσίας…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ