
Η NexusWave, η καινοτόμος τεχνολογική λύση της Inmarsat Maritime (μέλος της Viasat), υπόσχεται ριζική αλλαγή στο πώς τα πλοία αποκτούν και διατηρούν αξιόπιστη πρόσβαση στο διαδίκτυο εν πλω. Πρόκειται για μια υπηρεσία που ενσωματώνει και συνδυάζει τέσσερα διαφορετικά δίκτυα σε μία ενιαία, συνδεδεμένη πλατφόρμα: δορυφορικά δίκτυα χαμηλής τροχιάς (LEO), γεωστατικά δορυφορικά δίκτυα (GEO), επίγεια LTE και το ιδιαίτερα αξιόπιστο δίκτυο L-band. Αυτή η σύνθεση, γνωστή ως bonded connectivity, αξιοποιεί το ισχυρότερο διαθέσιμο σήμα σε κάθε δεδομένη στιγμή, δημιουργώντας έναν «έξυπνο» δίαυλο επικοινωνίας με αδιάλειπτη λειτουργία και αυτόματη προσαρμογή στις συνθήκες του περιβάλλοντος και στη θέση του πλοίου.
Η τεχνολογία της NexusWave επιτυγχάνει μέγιστες ταχύτητες λήψης έως 340 Mbps και ταχύτητες αποστολής έως 80 Mbps, ενώ εξασφαλίζει διαθεσιμότητα δικτύου που ξεπερνά το 99,9%. Στην πράξη, αυτό σημαίνει ότι εφαρμογές που βασίζονται στο cloud, τηλεδιασκέψεις σε πραγματικό χρόνο και προσωπική επικοινωνία των μελών του πληρώματος με φίλους και οικογένεια μπορούν να εκτελούνται με σταθερότητα και ποιότητα ανεξαρτήτως γεωγραφικής θέσης. Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι δοκιμές σε πραγματικές συνθήκες έδειξαν πως η ποιότητα μιας βιντεοδιάσκεψης παραμένει ουσιαστικά ανεπηρέαστη ακόμα και αν αποτύχει προσωρινά ένα από τα επιμέρους δίκτυα. Αυτό οφείλεται στην ικανότητα της NexusWave να ανακατευθύνει δυναμικά την κυκλοφορία δεδομένων χωρίς να γίνεται αντιληπτή η αλλαγή από τον χρήστη.
Η πρακτική εφαρμογή της NexusWave στο πλοίο «Clipper Explorer» της νορβηγικής Solvang επιβεβαίωσε την αποτελεσματικότητα της υπηρεσίας. Ο πλοίαρχος του πλοίου ανέφερε πως, από την εγκατάσταση και μετά, οι διαδικτυακές εφαρμογές λειτουργούν άψογα, με αισθητά υψηλότερες ταχύτητες σε σχέση με το παρελθόν, μηδενικούς χρόνους διακοπής και χωρίς παράπονα από τα μέλη του πληρώματος.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Τα νοτιοκορεατικά ναυπηγεία παραμένουν κύρια επιλογή όσον αφορά την κατασκευή υγραεριοφόρων, με τη Solvang ASA να ανακοινώνει την εκκίνηση της κατασκευής δύο VLGCs στις…
Το Πάσχα αποτελεί την μεγαλύτερη γιορτή του χριστιανισμού. Το θαύμα της Αναστάσεως του Χριστού, προσκαλεί τους απανταχού πιστούς να εορτάσουν την μεγάλη αυτή στιγμή…
Την ελληνική σημαία ύψωσε το bulk carrier «Nea Tyhi» διαχείρισης της Fafalios Shipping. To πλοίο χωρητικότητας 82.211 dwt ναυπηγήθηκε το 2009 στην Ιαπωνία. Ο…
Tον τελευταίο κύκλο των διαπραγματεύσεων για τις ελάχιστες απολαβές των ναυτικών ολοκλήρωσε ο Διεθνής Οργανισμός Εργασίας (ILO) σε συνεδρίαση του Subcommittee on Wages of…
Η σύγκρουση ανάμεσα στις ΗΠΑ και την Κίνα αρχίζει να παίρνει την μορφή εμπορικού πολέμου με απρόβλεπτες συνέπειες. Αλλά ο ανταγωνισμός μεταξύ των δύο…
Σε 981 διαμορφώνονται, βάσει των τελευταίων δεδομένων, τα δεξαμενόπλοια των οποίων η ναυπήγηση εκκρεμεί. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Braemar, εκκρεμεί η…
Οι πρόσφατοι περιορισμοί της κρατικής διοίκησης Τραμπ στις εξαγωγές μικροκυκλωμάτων H20 της Nvidia θα μπορούσαν να κοστίσουν στην εταιρεία δισεκατομμύρια δολάρια και να επιδράσουν…
Δεδομένες θα πρέπει να θεωρούνται οι ανακατατάξεις στον εμπορευματικό χάρτη των bulk carriers, καθώς ΗΠΑ και Κίνα επιδίδονται σε έναν άνευ προηγουμένου εμπορικό πόλεμο…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ