
Την ενίσχυση του στόλου της με πέντε feeder containerships και την ενίσχυση του μεριδίου αγοράς της στη συγκεκριμένη αγορά ανακοίνωσε η Contships Logistics Corp.
Η αγορά δύο πλοίων μεταφορικής ικανότητας 2.000 TEUs και ακόμη τριών μεταφορικής ικανότητας 1.300 TEUs εντάσσεται στο πλαίσιο ανανέωσης του στόλου της εταιρείας. Κατόπιν ικανοποίησης συγκεκριμένων προϋποθέσεων, τα feeder containerships αναμένεται να ενταχθούν στον στόλο της Contships Logistics μεταξύ Απριλίου και Ιουνίου 2025.
Tα νέα αποκτήματα θα εξυπηρετήσουν υφιστάμενα συμβόλαια χρονοναύλωσης με κορυφαίες liner εταιρείες αυξάνοντας το backlog ναυλώσεων κατά $43 εκατ. Ακόμη, η εταιρεία συμφώνησε με την MSC για επέκταση της ναύλωσης του «Contship Joy» και του «Contship Ten» για μια περίοδο τουλάχιστον 24 μηνών και μέγιστη περίοδο 26 μηνών με μεικτό ναύλο $12.000 ανά ημέρα και περίοδο μεταξύ 21 και 22 μηνών με μεικτό ναύλο $14.000 ανά ημέρα αντίστοιχα. Επιπλέον ναύλωσε το «Contship Uno» στη CMA CGM για μια περίοδο 3-6 μηνών με μεικτό ναύλο στα $13.500 ανά ημέρα. Συνολικά, οι νέες συμφωνίες ναύλωσης, συμπεριλαμβανομένων των νέων εξαγορών, αναμένεται να προσθέσουν περίπου $62 εκατ. στο backlog εσόδων της εταιρείας και να αυξήσει την κάλυψη των συμβάσεων στο 78% το 2025.
Σχολιάζοντας τις εξαγορές πλοίων και τις νέες συμφωνίες ναύλωσης, ο κ. Νικόλας Δ. Πατέρας, πρόεδρος και CEO της Contships ανέφερε: «Η απόκτηση πέντε feeder containerships σηματοδοτεί ένα σημαντικό βήμα στη συνεχιζόμενη στρατηγική μας για την ανανέωση του στόλου μας και μαζί με τις τρεις νέες ναυλώσεις ενισχύει σημαντικά τις προοπτικές των κερδών μας. Το πιο σημαντικό είναι ότι οι εξελίξεις αυτές υποστηρίζουν τη μακροπρόθεσμη ανάπτυξή μας και ενισχύουν τη θέση μας ως κορυφαίος πάροχος container feeder tonnage».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η συνεργασία της MSC Cruises και του ναυπηγείου Chantiers de l’Atlantique βαίνει δυναμικά. Την Πέμπτη 27 Μαρτίου, στη Saint-Nazaire της Γαλλίας, έλαβαν χώρα ταυτόχρονα…
Η Ρωσία προχωρά στην κατασκευή ενός νέου ναυπηγείου, το οποίο θα διαδραματίσει καίριο ρόλο στη στρατηγική της Μόσχας για τις μεταφορές στην Αρκτική. Ειδικότερα,…
Οι κολοσσοί της liner ναυτιλίας συνεχίζουν να ενισχύουν τους στόλους τους με καινοτόμα πλοία, ποντάροντας στα καύσιμα που θα δομήσουν το μέλλον της ναυτιλίας.…
Οι τιμές του ρωσικού πετρελαίου βρίσκονται σε καθοδική πορεία, οπότε και πλοιοκτήτες διεθνώς έχουν την ευκαιρία να επιστρέψουν στη μεταφορά του, δίχως να ανησυχούν…
Αργά και σταθερά, η ναυλαγορά των LNG carriers συνεχίζει την ανάκαμψή της. Πιο συγκεκριμένα, όπως σημειώνει πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Fearnleys, οι ναύλοι των…
Τουλάχιστον 144 άνθρωποι στη Μιανμάρ σκοτώθηκαν και 732 τραυματίστηκαν από τον ισχυρό σεισμό που συγκλόνισε τη χώρα και τη νοτιοανατολική Ασία, σύμφωνα με το…
Η Υφυπουργός Ναυτιλίας παρά τω Προέδρω, κ. Μαρίνα Χατζημανώλη, πραγματοποίησε επίσκεψη στην Αθήνα μεταξύ 26 και 28 Μαρτίου 2025. Με την ευκαιρία των δύο…
Η υπογραφή της πολυσυζητημένης συμφωνίας ανάμεσα στην CK Hutchison και στην BlackRock με φόντο στρατηγικούς λιμένες στον Παναμά φαίνεται να καθυστερεί. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ