
Tο νεότευκτο Ro-Ro «Eco Napoli», το τελευταίο από μια σειρά 14 υβριδικών πλοίων, παρέλαβε στις 14 Μαρτίου ο ιταλικός όμιλος Grimaldi από τα ναυπηγεία Jinling.
Το υπό ιταλική σημαία «Eco Napoli» έχει μήκος 238 μ., πλάτος 34 μ., ολική μεταφορική ικανότητα 67.311 τόνους και υπηρεσιακή ταχύτητα 20,8 κόμβων. Συγκρινόμενο με τις μονάδες της προηγούμενης σειράς πλοίων Ro-Ro που χρησιμοποίησε ο όμιλος Grimaldi για θαλάσσιες διαδρομές μικρών αποστάσεων, το νεότευκτο πλοίο μπορεί να φιλοξενήσει διπλάσιο φορτίο στα επτά καταστρώματά του: στην πραγματικότητα, μπορεί να μεταφέρει 7.800 γραμμικά μέτρα κυλιόμενου φορτίου, που ισοδυναμεί με περίπου 500 ρυμουλκούμενα και 180 αυτοκίνητα.
Ωστόσο, η αύξηση της μεταφορικής ικανότητας δεν επηρεάζει την κατανάλωση καυσίμου, χάρη στην υιοθέτηση πολυάριθμων εξαιρετικά καινοτόμων τεχνολογικών λύσεων που βελτιστοποιούν την κατανάλωση καυσίμου και τις επιδόσεις του πλοίου. Ως εκ τούτου, με την ίδια ταχύτητα, το «Eco Napoli» καταναλώνει την ίδια ποσότητα καυσίμου σε σύγκριση με τα πλοία Ro-Ro προηγούμενης γενιάς και κατά συνέπεια είναι σε θέση να μειώνει στο μισό τις εκπομπές CO₂ ανά μεταφερόμενη μονάδα.
Το «Eco Napoli» αναμένεται να φτάσει στη Μεσόγειο στις αρχές Μαΐου και στη συνέχεια θα εντείνει την παρουσία του ιταλικού ομίλου στις γραμμές μεταξύ Gemlik, Ambarli, Πάτρας και Τεργέστης.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στο μέλλον της ζήτησης για κρουαζιέρες εστιάζει το ναυπηγείο Meyer Werft, παρουσιάζοντας καινοτόμο σχεδίαση πλοίου με συγκεκριμένο ηλικιακό «target group». Ειδικότερα, το σχέδιο αφορά…
Η στρατηγική επένδυση του ιαπωνικού κολοσσού NYK στη μεθανόλη βαίνει ταχύτατα, με την Παρασκευή 4 Απριλίου να αποτελεί ημερομηνία-ορόσημο, δεδομένου ότι η NYK συνήψε…
Σε νέο γύρο κυρώσεων με επίκεντρο το Ιράν προχώρησε πρόσφατα η Ουάσιγκτον, θέτοντας στο στόχαστρό της πλοία αλλά και έναν τερματικό που βρίσκεται στην…
Διάλειμμα από τη μεταβλητότητα φαίνεται να πραγματοποιεί η ναυλαγορά των LNG carriers. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys, το κόστος ναύλωσης ενός LNG…
Η υπερωκεάνιος γραμμή του Βόρειου Ατλαντικού που ένωνε την ευρωπαϊκή με την αμερικανική ήπειρο αποτελούσε, από τα μέσα του 19ου αιώνα και για σειρά…
Μετά από μήνες έντονων διαπραγματεύσεων, ο Διεθνής Ναυτιλιακός Οργανισμός (IMO) ενέκρινε σήμερα τα μεσοπρόθεσμα μέτρα για τη μείωση εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου από τα…
Το Πολεμικό Ναυτικό της Εσθονίας συνέλαβε την Παρασκευή 11 Απριλίου ένα δεξαμενόπλοιο με προορισμό τη Ρωσία, το οποίο περιλαμβανόταν σε κατάλογο κυρώσεων της ΕΕ,…
Υπεγράφη από τον Υπουργό Περιβάλλοντος και Ενέργειας, κ. Σταύρο Παπασταύρου, η Υπουργική Απόφαση για τον ορισμό των ακριβών συντεταγμένων, όπου θα παραχωρηθεί το δικαίωμα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ