
Τα περιστατικά πυρκαγιών εντός των καμπινών αεροσκαφών κατά τη διάρκεια πτήσεων ωθούν τις εταιρείες αερομεταφορών σε αναθεώρηση των πολιτικών τους.
Ειδικότερα, οι πυρκαγιές αυτές συνήθως οφείλονται σε μπαταρίες λιθίου που φέρουν μικροσυσκευές των επιβατών, όπως τα κινητά, τα ηλεκτρονικά τσιγάρα και τα power banks.
Η πρώτη εταιρεία η οποία προχώρησε σε αλλαγές ήταν η Air Busan, μετά από σχετικό περιστατικό τον Ιανουάριο. Πλέον, η εταιρεία δεν επιτρέπει τη μεταφορά power banks στα ντουλαπάκια που βρίσκονται πάνω από τα καθίσματα των επιβατών. Αντιθέτως, οι επιβάτες πρέπει να τα κρατούν πάνω τους, προκειμένου οποιαδήποτε δυσλειτουργία να παρατηρείται πιο άμεσα.
Από την 1η Μαρτίου 2025, η Νότια Κορέα προχώρησε σε αυστηροποίηση των κανονισμών για όλες τις εταιρείες αερομεταφορών, απαιτώντας οι επιβάτες να κρατούν πάνω τους μικρές ηλεκτρονικές συσκευές, όπως power banks και ηλεκτρονικά τσιγάρα.
Παράλληλα, κανονισμοί αναδύονται αναφορικά με τη δυνατότητα φόρτισης τέτοιων συσκευών κατά τη διάρκεια πτήσεων. H Singapore Airlines και η Scoot απαγόρευσαν τη φόρτιση μικροσυσκευών αλλά και τη χρήση power banks για τη φόρτισή τους. Σε παρόμοια βήματα προχώρησε και η Air Astana του Καζακστάν.
Σύμφωνα με τη Διεθνή Ένωση Αερομεταφορών (ΙΑΤΑ), τα power banks πρέπει να μεταφέρονται σε αποσκευές που βρίσκονται στην καμπίνα του αεροσκάφους και όχι σε εκείνες που μεταφέρονται στον χώρο του αεροσκάφους για τις αποσκευές μεγάλου μεγέθους. Το κατά πόσο αυτή η κατευθυντήρια γραμμή θα μεταβληθεί στο μέλλον μέλλει να φανεί.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Τα σύνολα δεδομένων για τον παγκόσμιο πληθυσμό, τα οποία είναι ζωτικής σημασίας για τη λήψη αποφάσεων από κυβερνήσεις και θεσμικά όργανα, ενδέχεται να υποεκτιμούν…
Εντολή για εντατικοποίηση των ελέγχων και την άμεση διενέργεια εκτάκτων επιθεωρήσεων, οι οποίες θα πρέπει να ολοκληρωθούν σε σύντομο χρόνο, εξέδωσε ο Υπουργός Ναυτιλίας…
Σημαντική επιβράδυνση καταγράφεται στις ασιατικές εισαγωγές θερμικού άνθρακα, απότοκο της χαμηλής ζήτησης από πλευράς Κίνας και Ινδίας. Ειδικότερα, όπως υπογραμμίζει σε πρόσφατη έκθεσή της…
Με δυναμικούς ρυθμούς συνεχίστηκε (και) το 2024 η ανάπτυξη έργων ΑΠΕ και χαμηλών εκπομπών άνθρακα στις ΗΠΑ. Σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση των Solar Energy…
Προς τα επάνω σπρώχνουν τους ναύλους των Capesizes οι διά θαλάσσης ροές βωξίτη, παρά την πτώση στη διακίνηση άνθρακα. Συνεπώς, σύμφωνα με δεδομένα της…
Η φετινή σοδειά σιταριού της Ρωσίας διαφαίνεται ισχυρή, με τις τελευταίες εκτιμήσεις να κάνουν λόγο για περίπου 145 εκατ. τόνους. Ειδικότερα, σύμφωνα με σχετικό…
Ποσότητες LNG-ρεκόρ για ναυτιλιακή χρήση παρέδωσε το 2024 η Shell, ενισχύοντας τη χρήση του καυσίμου που θεωρείται κλειδί για την ενεργειακή μετάβαση του παγκόσμιου…
Αύξηση 5,6% σημείωσε η συνολική διακίνηση επιβατών στους ελληνικούς λιμένες το γ’ τρίμηνο πέρυσι σε σύγκριση με το γ’ τρίμηνο του 2023, ενώ αύξηση…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ