
Τα περιστατικά πυρκαγιών εντός των καμπινών αεροσκαφών κατά τη διάρκεια πτήσεων ωθούν τις εταιρείες αερομεταφορών σε αναθεώρηση των πολιτικών τους.
Ειδικότερα, οι πυρκαγιές αυτές συνήθως οφείλονται σε μπαταρίες λιθίου που φέρουν μικροσυσκευές των επιβατών, όπως τα κινητά, τα ηλεκτρονικά τσιγάρα και τα power banks.
Η πρώτη εταιρεία η οποία προχώρησε σε αλλαγές ήταν η Air Busan, μετά από σχετικό περιστατικό τον Ιανουάριο. Πλέον, η εταιρεία δεν επιτρέπει τη μεταφορά power banks στα ντουλαπάκια που βρίσκονται πάνω από τα καθίσματα των επιβατών. Αντιθέτως, οι επιβάτες πρέπει να τα κρατούν πάνω τους, προκειμένου οποιαδήποτε δυσλειτουργία να παρατηρείται πιο άμεσα.
Από την 1η Μαρτίου 2025, η Νότια Κορέα προχώρησε σε αυστηροποίηση των κανονισμών για όλες τις εταιρείες αερομεταφορών, απαιτώντας οι επιβάτες να κρατούν πάνω τους μικρές ηλεκτρονικές συσκευές, όπως power banks και ηλεκτρονικά τσιγάρα.
Παράλληλα, κανονισμοί αναδύονται αναφορικά με τη δυνατότητα φόρτισης τέτοιων συσκευών κατά τη διάρκεια πτήσεων. H Singapore Airlines και η Scoot απαγόρευσαν τη φόρτιση μικροσυσκευών αλλά και τη χρήση power banks για τη φόρτισή τους. Σε παρόμοια βήματα προχώρησε και η Air Astana του Καζακστάν.
Σύμφωνα με τη Διεθνή Ένωση Αερομεταφορών (ΙΑΤΑ), τα power banks πρέπει να μεταφέρονται σε αποσκευές που βρίσκονται στην καμπίνα του αεροσκάφους και όχι σε εκείνες που μεταφέρονται στον χώρο του αεροσκάφους για τις αποσκευές μεγάλου μεγέθους. Το κατά πόσο αυτή η κατευθυντήρια γραμμή θα μεταβληθεί στο μέλλον μέλλει να φανεί.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Tον τελευταίο κύκλο των διαπραγματεύσεων για τις ελάχιστες απολαβές των ναυτικών ολοκλήρωσε ο Διεθνής Οργανισμός Εργασίας (ILO) σε συνεδρίαση του Subcommittee on Wages of…
Η σύγκρουση ανάμεσα στις ΗΠΑ και την Κίνα αρχίζει να παίρνει την μορφή εμπορικού πολέμου με απρόβλεπτες συνέπειες. Αλλά ο ανταγωνισμός μεταξύ των δύο…
Σε 981 διαμορφώνονται, βάσει των τελευταίων δεδομένων, τα δεξαμενόπλοια των οποίων η ναυπήγηση εκκρεμεί. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Braemar, εκκρεμεί η…
Οι πρόσφατοι περιορισμοί της κρατικής διοίκησης Τραμπ στις εξαγωγές μικροκυκλωμάτων H20 της Nvidia θα μπορούσαν να κοστίσουν στην εταιρεία δισεκατομμύρια δολάρια και να επιδράσουν…
Δεδομένες θα πρέπει να θεωρούνται οι ανακατατάξεις στον εμπορευματικό χάρτη των bulk carriers, καθώς ΗΠΑ και Κίνα επιδίδονται σε έναν άνευ προηγουμένου εμπορικό πόλεμο…
Την εξερεύνηση ενός πεδίου στη Μαύρη Θάλασσα, με στόχο την ανακάλυψη κοιτασμάτων πετρελαίου και φυσικού αερίου, δρομολογεί ο κολοσσός ενέργειας Shell. Ειδικότερα, όπως υπογραμμίζει…
Άνοδο 9,1% παρουσίασε η επιβατική κίνηση το α΄ τρίμηνο του 2025, σε σχέση με το αντίστοιχο του 2024 στα 24 αεροδρόμια διαχείρισης της Υπηρεσίας…
Εν μέσω συθέμελων αλλαγών στο διεθνές εμπόριο, ο OPEC αναθεώρησε προς τα κάτω τις προβλέψεις του για την αύξηση της ζήτησης πετρελαίου τα προσεχή…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ