
Την παραγγελία οκτώ επιπλέον νέων αεροσκαφών A321 neo ανακοίνωσε η Aegean επεκτείνοντας ξανά, για τρίτη φορά, την αρχική συμφωνία που έχει συνάψει με την Airbus (από το 2018 με πρώτη παράδοση το 2020) για αεροσκάφη της οικογένειας A320/321 neo.
Αξίζει να σημειωθεί ότι από τα 58 συνολικά αεροσκάφη Airbus 320/321 neo που θα ενταχθούν στον στόλο της Aegean, τα 37 θα είναι αυτά της μεγαλύτερης έκδοσης της οικογένειας, δηλαδή Α321neo, με μάλιστα τα τέσσερα από αυτά να είναι Airbus A321neo LR (Long Range) με σημαντικά μεγαλύτερη εμβέλεια και νέα ειδικά διαμορφωμένη καμπίνα επιβατών, για εξυπηρέτηση νέων προορισμών με διάρκεια πτήσεων έως 7,5 ωρών.
Μέχρι σήμερα έχουν ήδη παραληφθεί 34 αεροσκάφη της οικογένειας Airbus 320/321 neo και με τη νέα παραγγελία θα παραληφθούν άλλα 24 αεροσκάφη. Για το 2025, η Αegean έχει ήδη παραλάβει ένα (1) αεροσκάφος Α320 neo και προγραμματίζει να παραλάβει άλλα τέσσερα (4) νέα αεροσκάφη της οικογένειας A320 neo.
Ο Δημήτρης Γερογιάννης, Διευθύνων Σύμβουλος της Aegean, δήλωσε: «Η επέκταση του επενδυτικού μας πλάνου με την επιπλέον παραγγελία 8 νέων Airbus Α320 / Α321 neo αεροσκαφών είναι απαραίτητη για τους αναπτυξιακούς μας στόχους, αλλά και για την ακόμη μεγαλύτερη ανταγωνιστικότητα της λειτουργίας μας. Επίσης είναι πλέον ξεκάθαρη η επιλογή μας στη μεγαλύτερη σε χωρητικότητα αλλά και σε δυνητικό βεληνεκές πτήσεων έκδοση του A321 neo, που θα αποτελεί τα 2/3 του στόλου μας των Airbus. Ευχαριστούμε την Airbus για την εξαιρετική συνεργασία και υποσχόμαστε για άλλη μια φορά στους επιβάτες μας ότι θα κάνουμε και με τον νέο μας στόλο ό,τι καλύτερο μπορούμε, με όλη τη δημιουργικότητα και προσπάθεια της ομάδας μας για νέες υπηρεσίες, νέους προορισμούς και ακόμη καλύτερες εμπειρίες.»
Ο Benoit de Saint-Exupéry, Airbus EVP Sales of the Commercial Aircraft Business, δήλωσε: «Είμαστε ενθουσιασμένοι που η Aegean, η μεγαλύτερη ελληνική αεροπορική εταιρεία, επέλεξε για άλλη μια φορά το αποδοτικό σε καύσιμα A321neo αεροσκάφη. Αυτή η απόφαση επιβεβαιώνει τη δέσμευση της Aegean στην επιχειρησιακή αριστεία και τη βελτίωση της εμπειρίας των επιβατών. Εκτιμούμε τη συνεργασία μας με την Aegean και ανυπομονούμε να συνεχίσουμε την εταιρική μας σχέση, υποστηρίζοντας τα αναπτυξιακά της σχέδια στην Ευρώπη και πέρα από αυτήν».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Μόνο μία δεξαμενή, που ήταν γεμάτη καύσιμα για αεριωθούμενα, υπέστη ζημιές μετά τη σύγκρουση ενός δεξαμενόπλοιου, που συνεργαζόταν με τον στρατό των ΗΠΑ, με…
Η τεχνολογία αποθήκευσης συμπιεσμένου υδρογόνου της Provaris επιτρέπει τη μεταφορά μεγάλων ποσοτήτων υδρογόνου σε αέρια μορφή, χωρίς την ανάγκη ακριβών και ενεργοβόρων διαδικασιών υγροποίησης…
Στη Μόσχα έλαβε χώρα πρόσφατα η πολυαναμενόμενη συνάντηση του Υπουργού Μεταφορών του Καζακστάν, Marat Karabayev, με τον Ρώσο ομόλογό του, Roman Starovoit, και τον…
Σε μια σημαντική πρωτοβουλία για τη βιώσιμη ναυτιλία, η Odfjell επέλεξε να εφαρμόσει την τεχνολογία eSAILs στο «Bow Olympus», ένα προηγμένο δεξαμενόπλοιο χωρητικότητας 49.000…
Ένα βήμα πιο κοντά στην επανεκκίνηση ενός μεγαλεπήβολου έργου LNG στη Μοζαμβίκη βρίσκεται η TotalEnergies, καθώς η γαλλική εταιρεία ενέργειας εξασφάλισε μια κρίσιμη έγκριση.…
H αβεβαιότητα αναφορικά με την κλίμακα και τη φύση της πρότασης του ΙΜΟ για ένα levy στις εκπομπές άνθρακα συγκρατεί χαμηλά τις επενδύσεις στη…
Με δυναμικούς ρυθμούς συνεχίζεται η γιγάντωση του στόλου της Nakilat, η οποία στοχεύει στην ενίσχυση της θέσης της στη θαλάσσια μεταφορά ενέργειας. Συγκεκριμένα, σύμφωνα…
Το πρώτο στον κόσμο ρυμουλκό που συνδυάζει τεχνολογίες μπαταρίας και μεθανόλης πρόκειται να τεθεί σε λειτουργία το δεύτερο εξάμηνο του 2025. Η καρδιά αυτού…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ