
Η τεχνολογία αποθήκευσης συμπιεσμένου υδρογόνου της Provaris επιτρέπει τη μεταφορά μεγάλων ποσοτήτων υδρογόνου σε αέρια μορφή, χωρίς την ανάγκη ακριβών και ενεργοβόρων διαδικασιών υγροποίησης ή ανάκτησης υδρογόνου από φορείς όπως η αμμωνία. Η λύση αυτή προσφέρει μια αποδοτική, ασφαλή και ευέλικτη προσέγγιση, που μπορεί να ενσωματωθεί άμεσα στις αναδυόμενες υποδομές υδρογόνου της Ευρώπης.
Παράλληλα, στον τομέα της δέσμευσης και της αποθήκευσης CO₂ (CCS), η Provaris, σε συνεργασία με την Yinson Production AS, αναπτύσσει μια νέα γενιά δεξαμενών αποθήκευσης υγροποιημένου CO₂. Οι δεξαμενές αυτές θα μπορούν να χρησιμοποιηθούν τόσο για αποθήκευση στην ξηρά όσο και για θαλάσσιες μεταφορές.
Η δυναμική ανάπτυξης των τεχνολογικών λύσεων της Provaris αποτυπώνεται μέσα από ένα Μνημόνιο Κατανόησης (MoU) της εταιρείας με μια νορβηγική κοινοπραξία ανάπτυξης υδρογόνου και μια μεγάλη πολυεθνική γερμανική εταιρεία ενέργειας. Η συμφωνία αυτή προβλέπει τη μεταφορά υδρογόνου από τη Νορβηγία στη Γερμανία, αξιοποιώντας τα ιδιόκτητα πλοία συμπιεσμένου υδρογόνου της εταιρείας.
Το έργο στοχεύει στην παραγωγή 30.000 τόνων υδρογόνου ετησίως, χρησιμοποιώντας ηλεκτρική ενέργεια από ανανεώσιμες πηγές. Μέχρι τον Ιούνιο του 2025, η συνεργασία στοχεύει στην οριστικοποίηση μιας Συμφωνίας Πώλησης και Αγοράς Υδρογόνου (SPA), καθώς και στη διαμόρφωση των σχετικών συμβάσεων για τη ναυτιλία και τις λιμενικές υποδομές. Η Provaris θα παρέχει ένα πλοίο τύπου H₂Leo και έως δύο πλοία τύπου H₂Neo για τη μεταφορά του υδρογόνου.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ο πρόεδρος των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ δήλωσε σήμερα ότι το Ιράν θα καταστεί υπεύθυνο και θα βρεθεί μπροστά σε «ολέθριες» συνέπειες για οποιεσδήποτε περαιτέρω…
Τελετή ονοματοδοσίας πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 12 Μαρτίου για το «Seadancer» της Thenamaris, το οποίο ναυπηγήθηκε από το κινεζικό ναυπηγείο Shanghai Waigaoqiao Shipbuilding Co., Ltd.…
Ο Οργανισμός Οικονομικής Συνεργασίας και Ανάπτυξης (ΟΟΣΑ) αναθεωρεί ελαφρώς προς τα κάτω τις προβλέψεις του για την παγκόσμια οικονομική ανάπτυξη το 2025, επηρεασμένη από…
Μόνο μία δεξαμενή, που ήταν γεμάτη καύσιμα για αεριωθούμενα, υπέστη ζημιές μετά τη σύγκρουση ενός δεξαμενόπλοιου, που συνεργαζόταν με τον στρατό των ΗΠΑ, με…
Στη Μόσχα έλαβε χώρα πρόσφατα η πολυαναμενόμενη συνάντηση του Υπουργού Μεταφορών του Καζακστάν, Marat Karabayev, με τον Ρώσο ομόλογό του, Roman Starovoit, και τον…
Σε μια σημαντική πρωτοβουλία για τη βιώσιμη ναυτιλία, η Odfjell επέλεξε να εφαρμόσει την τεχνολογία eSAILs στο «Bow Olympus», ένα προηγμένο δεξαμενόπλοιο χωρητικότητας 49.000…
Ένα βήμα πιο κοντά στην επανεκκίνηση ενός μεγαλεπήβολου έργου LNG στη Μοζαμβίκη βρίσκεται η TotalEnergies, καθώς η γαλλική εταιρεία ενέργειας εξασφάλισε μια κρίσιμη έγκριση.…
H αβεβαιότητα αναφορικά με την κλίμακα και τη φύση της πρότασης του ΙΜΟ για ένα levy στις εκπομπές άνθρακα συγκρατεί χαμηλά τις επενδύσεις στη…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ