
Ένας Περουβιανός ψαράς που πέρασε 95 ημέρες χαμένος στον Ειρηνικό Ωκεανό, τρώγοντας κατσαρίδες, πουλιά και θαλάσσιες χελώνες για να επιβιώσει, επιστρέφει στην οικογένειά του.
Ο Maximo Napa είχε ξεκινήσει για αλιευτικό ταξίδι από την Marcona, μια πόλη στις νότιες ακτές του Περού, στις 7 Δεκεμβρίου του 2024. Ετοίμασε τρόφιμα για ένα ταξίδι δύο εβδομάδων, αλλά δέκα ημέρες μετά, μια καταιγίδα έθεσε το σκάφος του εκτός πορείας, καταλήγοντας να παρασύρεται στον Ειρηνικό Ωκεανό.
Η οικογένειά του εκκίνησε έρευνα, αλλά οι αρμόδιες αρχές του Περού δεν μπόρεσαν να τον εντοπίσουν. Την περασμένη Τετάρτη, μια περίπολος του Ισημερινού ανακάλυψε τον κ. Napa, περίπου 680 μίλια από τις ακτές της χώρας, βαριά αφυδατωμένο και σε κρίσιμη κατάσταση.
«Δεν ήθελα να πεθάνω», δήλωσε ο κ. Napa στο Reuters μετά την επανένωση με τον αδελφό του, στην Paita, κοντά στα σύνορα με το Εκουαδόρ. «Έφαγα κατσαρίδες, πουλιά, το τελευταίο πράγμα που έφαγα ήταν χελώνες».
Ο κ. Napa επιβίωνε με το νερό της βροχής που μάζευε στο σκάφος του, όμως τα τις τελευταίες 15 ημέρες δεν έφαγε τίποτα.
Η μητέρα του, δήλωσε στα τοπικά μέσα ενημέρωσης ότι ενώ οι συγγενείς της παρέμεναν αισιόδοξοι, εκείνη είχε αρχίσει να χάνει την ελπίδα της.
«Είπα στον Κύριο, είτε είναι ζωντανός είτε νεκρός, απλά φέρε τον πίσω σε μένα, ακόμα και αν είναι μόνο για να τον δω», δήλωσε στην τηλεόραση του Περού. «Αλλά οι κόρες μου δεν έχασαν ποτέ την πίστη τους. Συνέχισαν να μου το λένε: Μαμά, θα επιστρέψει, θα επιστρέψει».
Πηγή: Reuters
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στο μέλλον της ζήτησης για κρουαζιέρες εστιάζει το ναυπηγείο Meyer Werft, παρουσιάζοντας καινοτόμο σχεδίαση πλοίου με συγκεκριμένο ηλικιακό «target group». Ειδικότερα, το σχέδιο αφορά…
Η στρατηγική επένδυση του ιαπωνικού κολοσσού NYK στη μεθανόλη βαίνει ταχύτατα, με την Παρασκευή 4 Απριλίου να αποτελεί ημερομηνία-ορόσημο, δεδομένου ότι η NYK συνήψε…
Σε νέο γύρο κυρώσεων με επίκεντρο το Ιράν προχώρησε πρόσφατα η Ουάσιγκτον, θέτοντας στο στόχαστρό της πλοία αλλά και έναν τερματικό που βρίσκεται στην…
Διάλειμμα από τη μεταβλητότητα φαίνεται να πραγματοποιεί η ναυλαγορά των LNG carriers. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys, το κόστος ναύλωσης ενός LNG…
Η υπερωκεάνιος γραμμή του Βόρειου Ατλαντικού που ένωνε την ευρωπαϊκή με την αμερικανική ήπειρο αποτελούσε, από τα μέσα του 19ου αιώνα και για σειρά…
Μετά από μήνες έντονων διαπραγματεύσεων, ο Διεθνής Ναυτιλιακός Οργανισμός (IMO) ενέκρινε σήμερα τα μεσοπρόθεσμα μέτρα για τη μείωση εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου από τα…
Το Πολεμικό Ναυτικό της Εσθονίας συνέλαβε την Παρασκευή 11 Απριλίου ένα δεξαμενόπλοιο με προορισμό τη Ρωσία, το οποίο περιλαμβανόταν σε κατάλογο κυρώσεων της ΕΕ,…
Υπεγράφη από τον Υπουργό Περιβάλλοντος και Ενέργειας, κ. Σταύρο Παπασταύρου, η Υπουργική Απόφαση για τον ορισμό των ακριβών συντεταγμένων, όπου θα παραχωρηθεί το δικαίωμα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ