
Σε πολύ καλό κλίμα συνεργασίας πραγματοποιήθηκε συνάντηση στο Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Πειραιώς, μεταξύ του Προέδρου κ. Βασίλη Κορκίδη, της Εμπορικής Διεύθυνσης του Σταθμού Εμπορευματοκιβωτίων Πειραιώς (Σ.Ε.Π.), κ. Α. Βαμβακίδη και κας Μ. Ομάρ, όπως επίσης και των κ.κ. Ν. Μανεσιώτη και Ν. Κοττάκη, μελών του Δ.Σ. του Ε.Β.Ε.Π.
Θέμα της συνάντησης αποτέλεσε η τρέχουσα κατάσταση στον εμπορικό λιμένα του Πειραιά, που λόγω της υψηλής συμφόρησης πλοίων και εμπορευματοκιβωτίων, δημιουργούνται μεγάλες καθυστερήσεις στις παραδόσεις προς τους επαγγελματίες μεταφορείς και κατά συνέπεια στις επιχειρήσεις.
Από την πλευρά του ο κ. Βαμβακίδης, ανέφερε ότι, με σκοπό την εξομάλυνση της κατάστασης, στελεχώνεται καθημερινά και η δεύτερη Πύλη με την υποστήριξη της Διεύθυνσης του Γ’ Τελωνείου από τις 10:00 π.μ. έως τις 18:00 μ.μ.
Παράλληλα, εξέφρασε την πρόθεση του Σ.Ε.Π. να ενημερώσει σύντομα τους επαγγελματίες μεταφορείς για τη λειτουργία της πλατφόρμας e-HUB που θα δίνει τη δυνατότητα ισομερούς κατανομής των φορτίων κατά τη διάρκεια των εργάσιμων ωρών του Οργανισμού, ώστε να μειωθεί σημαντικά ο συνωστισμός που προκύπτει. Προτάθηκε στον κ. Κοττάκη, να εξεταστεί το ενδεχόμενο της προσωρινής αναστολής κινητοποιήσεων των επαγγελματιών μεταφορέων μέχρι να διαπιστωθεί η βελτίωση του χρόνου παραμονής των μεταφορέων εντός και εκτός του λιμένα, διότι η όποια αποχή από την αλυσίδα τροφοδοσίας, μόνο επιδείνωση θα μπορούσε να προκαλέσει, πλήττοντας κυρίως τις επιχειρήσεις. Ο κ. Κοττάκης αντιπρότεινε, κατά το διάστημα που θα μεσολαβήσει μέχρι την εξομάλυνση των λειτουργιών του λιμένα, να υπάρξει χρέωση ενός λελογισμένου επίναυλου, για την αναμονή των μεταφορέων.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Έντονες αντιδράσεις από κρατικά μέσα ενημέρωσης της Κίνας έχει προκαλέσει η πρόσφατη απόφαση της CK Hutchison Holdings να πουλήσει το πλειοψηφικό μερίδιό της στα…
Το ελληνικό τάνκερ «MV Sounion», που χτυπήθηκε από τους αντάρτες Χούθι της Υεμένης τον περασμένο Αύγουστο, ρυμουλκήθηκε επιτυχώς μέσω της Διώρυγας του Σουέζ. Η…
Στις 13 Μαρτίου 2025 έφυγε από τη ζωή ο Αντιναύαρχος Ιωάννης Καλογερόπουλος Π.Ν. (1964 – 2025), διευθυντής και κυβερνήτης του Πλωτού Ναυτικού Μουσείου «Θ/Κ…
Ανοδικό είναι το momentum στη ναυλαγορά των gas carriers, ειδικά για τα μεγάλα μεγέθη. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys, οι ναύλοι των VLGCs μεταφορικής ικανότητας 84.000 κ.μ. σημείωσαν…
Η δεκαετία του 1950 αποτελεί μια περίοδο κατά την οποία καταγράφηκαν σε έντονο βαθμό αθρόες μεταναστευτικές ροές από την Ελλάδα σε χώρες της Ευρώπης,…
Ο Μαρκ Κάρνεϊ ορκίστηκε σήμερα νέος πρωθυπουργός του Καναδά και ανακοίνωσε αμέσως ότι θα επιδιώξει να συνεργαστεί με τον Αμερικανό πρόεδρο Ντόναλντ Τραμπ ο…
Η ψηφιακή μεταρρύθμιση του ελληνικού νηολογίου συνεχίζεται, με νέες λειτουργίες να εντάσσονται στο niologio.gov.gr, απλοποιώντας περαιτέρω τις διαδικασίες και μειώνοντας τη γραφειοκρατία. Η πλατφόρμα,…
Η διάσπαση της αμμωνίας (Ammonia Cracking) αποτελεί μια διαδικασία παραγωγής καθαρού υδρογόνου, απαλλαγμένου από εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα (CO₂). Μία από τις πλέον υποσχόμενες…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ