
Καθοριστικός είναι ο ρόλος τόσο της Κίνας όσο και των ΗΠΑ στα κυριότερα routes των Panamax bulk carriers.
Ειδικότερα, όπως αναφέρει πρόσφατη έκθεση της VesselsValue, τον περασμένο Φεβρουάριο στα δέκα κορυφαία routes των Panamax bulk carriers μεταφέρθηκαν διά θαλάσσης 39,9 εκατ. τόνοι εμπορευμάτων, καταγράφοντας συνολικά σχεδόν 106 δισ. τονομίλια.
Από τα πέντε κορυφαία routes, τα τέσσερα έχουν ως προορισμό την Κίνα, αναδεικνύοντας τον ρόλο της ως ρυθμιστή για την αγορά των bulk carriers. Το πρώτο έχει ως αφετηρία την Αυστραλία, το δεύτερο την Ινδονησία, το τρίτο τις ΗΠΑ και το τέταρτο τον Καναδά. Σε αυτά τα τέσσερα routes μεταφέρθηκαν τον περασμένο μήνα 27,1 εκατ. τόνοι (68% του συνόλου στα δέκα κορυφαία routes), καταγράφοντας 59,73 δισ. τονομίλια (56% του συνόλου των τονομιλίων στα δέκα κορυφαία routes).
Την ίδια ώρα, σημαντική χώρα φόρτωσης για τα bulk carriers είναι οι ΗΠΑ, οι οποίες αποτελούν χώρα αφετηρίας σε τέσσερα routes της δεκάδας. Συνολικά στα routes αυτά μεταφέρθηκαν, σύμφωνα με τη VesselsValue, 10,3 εκατ. τόνοι εμπορευμάτων (26% του συνόλου), καταγράφοντας 36,3 δισ. τονομίλια (34% του συνόλου).
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ο Καναδάς θα επιβάλει από αύριο νέους, ανταποδοτικούς δασμούς σε ορισμένα αμερικανικά προϊόντα, ως απάντηση στους «αδικαιολόγητους και παράλογους» δασμούς που επέβαλε ο Αμερικανός…
Τα περιορισμένα σημεία φόρτισης αποτελούν το μεγαλύτερο πρόβλημα στην ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης. Αν και η χρήση ηλεκτρικής ενέργειας από ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο κυρίως εντός…
Ο Γενικός Γραμματέας του IMO, κ. Arsenio Dominguez, εξέδωσε δήλωση μετά την επίθεση στην Οδησσό στις 11 Μαρτίου: «Με βαθιά θλίψη πληροφορήθηκα την τραγική…
Την τελετή ονοματοδοσίας και παραλαβής δύο νεότευκτων δεξαμενοπλοίων γιόρτασε πρόσφατα η Golden Energy Management, με επικεφαλής τον Βίκτωρα Ρέστη. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με ανάρτηση στα…
Η προηγμένη τεχνολογία πλωτών μονάδων μετατροπής αμμωνίας σε υδρογόνο («ammonia-to-hydrogen cracker») της Höegh Evi βρίσκεται στο επίκεντρο νέας στρατηγικής συνεργασίας με τη North Ammonia.…
H Hanseatic Global Terminals (HGT), o βραχίονας τερματικών της γερμανικής Hapag-Lloyd, απέκτησε το 60% των μετοχών της CNMP LH από τον όμιλο Seafrigo. Η…
Μία από τις πολλές προκλήσεις που αντιμετωπίζει η υιοθέτηση εναλλακτικών καυσίμων στη ναυτιλία είναι το μη ανταγωνιστικό κόστος. Στο πλαίσιο αυτό, ο Executive Chairman…
Οι στρατηγικές συνεργασίες αναμένεται να διαδραματίσουν πρωταγωνιστικό ρόλο για το μέλλον της ναυτιλίας εν μέσω συνεχώς μεταβαλλόμενων απαιτήσεων για τα καύσιμα. Στο πλαίσιο αυτό,…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ