
Εν μέσω μιας περιόδου κατά την οποία η Διώρυγα του Παναμά αντιμετωπίζει σημαντικές προκλήσεις, η στρατηγική διαφοροποίησης αποτελεί κρίσιμο στοιχείο για τη διασφάλιση της βιωσιμότητά της.
Στο πλαίσιο αυτό, σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters, που επικαλείται δηλώσεις του διαχειριστή της Διώρυγας του Παναμά, Ricaurte Vasquez, η Αρχή της διώρυγας εξετάζει την κατασκευή ενός αγωγού υγραερίου (LPG) κατά μήκος της θαλάσσιας εμπορικής οδού. Πρόκειται για έναν αγωγό μεταφορικής ικανότητας έως και 1 εκατ. βαρελιών LPG ημερησίως, που θα διαφοροποιήσει σημαντικά τις υπηρεσίες που προσφέρει η διώρυγα.
Όπως επισημαίνει ο κ. Vasquez, η εξυπηρέτηση των ραγδαία αυξανόμενων φορτίων LPG που διέρχονται από τη Διώρυγα του Παναμά αποτελεί ύψιστη προτεραιότητα. Άλλωστε, βάσει πρόσφατων μελετών, η Διώρυγα του Παναμά θα είναι σε θέση να εξυπηρετεί τη διέλευση έως και 2 εκατ. βαρελιών LPG ημερησίως εντός της επόμενης δεκαετίας.
Παράλληλα, η κατασκευή του αγωγού τοποθετεί στο κάδρο της διώρυγας την αγορά ενέργειας της Ασίας. Ο αγωγός θα μπορούσε να εξυπηρετήσει τις ενεργειακές ανάγκες της Ιαπωνίας, η οποία θεωρείται δυνητικά κορυφαίος εισαγωγέας αμερικανικού LPG.
Σε κάθε περίπτωση, η Αρχή της διώρυγας αναμένεται να αποφασίσει σχετικά με την κατασκευή του αγωγού τους επόμενους δώδεκα μήνες. Υπενθυμίζεται ότι επενδύσεις ύψους $8 δισ. σε έργα υποδομών και βιωσιμότητας βρίσκονται επί του παρόντος στα σκαριά για τη διώρυγα, με ορίζοντα δεκαετίας.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Τα περιορισμένα σημεία φόρτισης αποτελούν το μεγαλύτερο πρόβλημα στην ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης. Αν και η χρήση ηλεκτρικής ενέργειας από ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο κυρίως εντός…
Ο Γενικός Γραμματέας του IMO, κ. Arsenio Dominguez, εξέδωσε δήλωση μετά την επίθεση στην Οδησσό στις 11 Μαρτίου: «Με βαθιά θλίψη πληροφορήθηκα την τραγική…
Την τελετή ονοματοδοσίας και παραλαβής δύο νεότευκτων δεξαμενοπλοίων γιόρτασε πρόσφατα η Golden Energy Management, με επικεφαλής τον Βίκτωρα Ρέστη. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με ανάρτηση στα…
Η προηγμένη τεχνολογία πλωτών μονάδων μετατροπής αμμωνίας σε υδρογόνο («ammonia-to-hydrogen cracker») της Höegh Evi βρίσκεται στο επίκεντρο νέας στρατηγικής συνεργασίας με τη North Ammonia.…
H Hanseatic Global Terminals (HGT), o βραχίονας τερματικών της γερμανικής Hapag-Lloyd, απέκτησε το 60% των μετοχών της CNMP LH από τον όμιλο Seafrigo. Η…
Μία από τις πολλές προκλήσεις που αντιμετωπίζει η υιοθέτηση εναλλακτικών καυσίμων στη ναυτιλία είναι το μη ανταγωνιστικό κόστος. Στο πλαίσιο αυτό, ο Executive Chairman…
Οι στρατηγικές συνεργασίες αναμένεται να διαδραματίσουν πρωταγωνιστικό ρόλο για το μέλλον της ναυτιλίας εν μέσω συνεχώς μεταβαλλόμενων απαιτήσεων για τα καύσιμα. Στο πλαίσιο αυτό,…
Το μέλλον της ναυτιλίας διαμορφώνεται μέσα από την εξέλιξη της ηλεκτροκίνησης, με την Kongsberg Maritime να αναλαμβάνει την πρωτοποριακή μετατροπή του «MF Hamlet» σε…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ