
Εν μέσω μιας περιόδου κατά την οποία η Διώρυγα του Παναμά αντιμετωπίζει σημαντικές προκλήσεις, η στρατηγική διαφοροποίησης αποτελεί κρίσιμο στοιχείο για τη διασφάλιση της βιωσιμότητά της.
Στο πλαίσιο αυτό, σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters, που επικαλείται δηλώσεις του διαχειριστή της Διώρυγας του Παναμά, Ricaurte Vasquez, η Αρχή της διώρυγας εξετάζει την κατασκευή ενός αγωγού υγραερίου (LPG) κατά μήκος της θαλάσσιας εμπορικής οδού. Πρόκειται για έναν αγωγό μεταφορικής ικανότητας έως και 1 εκατ. βαρελιών LPG ημερησίως, που θα διαφοροποιήσει σημαντικά τις υπηρεσίες που προσφέρει η διώρυγα.
Όπως επισημαίνει ο κ. Vasquez, η εξυπηρέτηση των ραγδαία αυξανόμενων φορτίων LPG που διέρχονται από τη Διώρυγα του Παναμά αποτελεί ύψιστη προτεραιότητα. Άλλωστε, βάσει πρόσφατων μελετών, η Διώρυγα του Παναμά θα είναι σε θέση να εξυπηρετεί τη διέλευση έως και 2 εκατ. βαρελιών LPG ημερησίως εντός της επόμενης δεκαετίας.
Παράλληλα, η κατασκευή του αγωγού τοποθετεί στο κάδρο της διώρυγας την αγορά ενέργειας της Ασίας. Ο αγωγός θα μπορούσε να εξυπηρετήσει τις ενεργειακές ανάγκες της Ιαπωνίας, η οποία θεωρείται δυνητικά κορυφαίος εισαγωγέας αμερικανικού LPG.
Σε κάθε περίπτωση, η Αρχή της διώρυγας αναμένεται να αποφασίσει σχετικά με την κατασκευή του αγωγού τους επόμενους δώδεκα μήνες. Υπενθυμίζεται ότι επενδύσεις ύψους $8 δισ. σε έργα υποδομών και βιωσιμότητας βρίσκονται επί του παρόντος στα σκαριά για τη διώρυγα, με ορίζοντα δεκαετίας.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Global Maritime Consultants Group (GMCG) worked on the development of an innovative solution for upstream field development aimed at optimizing the region’s existing well…
When a major offshore operator faced production constraints at their Central Processing Facility (CPF), they turned to Global Maritime Consultants Group (GMCG) for a…
Οκτώ φωτοβολταϊκοί σταθμοί συνολικής ισχύος 882,4 MW της MORE, θυγατρικής του Ομίλου Motor Oil, και της ΔΕΗ Ανανεώσιμες, 100% θυγατρικής του Ομίλου ΔΕΗ, έλαβαν…
Tη μεγαλύτερη Περιοχή Ελέγχου Εκπομπών (ECA) ενέκρινε κατά τις εργασίες της MEPC 83 o ΙΜΟ. Συγκεκριμένα, σε συνέχεια της ανακοίνωσης της περασμένης εβδομάδας για…
Την κατιούσα έχουν πάρει οι παραγγελίες πλοίων, και δη bulk carriers, το 2025. Πιο συγκεκριμένα, όπως υπογραμμίζει σε πρόσφατη έκθεσή της η Veson Nautical,…
Άνοδο καταγράφουν οι παραδόσεις αεροσκαφών της Boeing, η οποία έχει αντιμετωπίσει πληθώρα σκοπέλων τους τελευταίους δώδεκα μήνες. Ειδικότερα, τον περασμένο Μάρτιο, η Boeing παρέδωσε…
Έτος-ορόσημο αναμένεται να αποτελέσει το 2025 για τις εισαγωγές LNG της Γηραιάς Ηπείρου. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με στοιχεία του Διεθνούς Οργανισμού Ενέργειας (IEA), οι εισαγωγές…
Η νεότερη στρατηγική κίνηση της NYK αφορά την ένωση δυνάμεων τριών θυγατρικών της που εξειδικεύονται στη ναυτιλία. Ειδικότερα, βάσει σχετικής ανακοίνωσης, οι εταιρείες Asahi…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ