
Οι στρατηγικές συνεργασίες αναμένεται να διαδραματίσουν πρωταγωνιστικό ρόλο για το μέλλον της ναυτιλίας εν μέσω συνεχώς μεταβαλλόμενων απαιτήσεων για τα καύσιμα.
Στο πλαίσιο αυτό, η SEKAVIN –CEO της οποίας είναι ο Σήφης Βαρδινογιάννης‒ και η Global Chartering Limited ‒joint venture του κολοσσού μεταλλευμάτων Arcelor Mittal και της Drylog με επικεφαλής τον Πήτερ Λιβανό‒ εισέρχονται σε στρατηγική συνεργασία με επίκεντρο την αλυσίδα εφοδιασμού ναυτιλιακών καυσίμων.
Δεδομένου ότι η SEKAVIN διαθέτει παρουσία σε περίπου 400 λιμένες διεθνώς, η συνεργασία έχει ως στόχο την ενίσχυση της ασφάλειας εφοδιασμού ναυτιλιακών καυσίμων της GCL. Επιπλέον, οι δύο εταιρείες θα εστιάσουν και στα εναλλακτικά καύσιμα, με γνώμονα τη μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου.
«Αυτή η συνεργασία αντανακλά τις φυσικές συνέργειες μεταξύ των επιχειρήσεών μας και την αυξανόμενη ανάγκη για ολοκληρωμένες λύσεις στην παγκόσμια ναυτιλία», δήλωσε ο Γιάννης Χαραμής, Διευθύνων Σύμβουλος της GCL.
Ο Σήφης Βαρδινογιάννης, Διευθύνων Σύμβουλος της SEKAVIN, πρόσθεσε: «Με τη συνεργασία μας, ενισχύουμε τη δέσμευσή μας να διασφαλίσουμε έναν σταθερό και έτοιμο για το μέλλον εφοδιασμό καυσίμων για τον στόλο και τον ευρύτερο κλάδο».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Τα περιορισμένα σημεία φόρτισης αποτελούν το μεγαλύτερο πρόβλημα στην ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης. Αν και η χρήση ηλεκτρικής ενέργειας από ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο κυρίως εντός…
Ο Γενικός Γραμματέας του IMO, κ. Arsenio Dominguez, εξέδωσε δήλωση μετά την επίθεση στην Οδησσό στις 11 Μαρτίου: «Με βαθιά θλίψη πληροφορήθηκα την τραγική…
Την τελετή ονοματοδοσίας και παραλαβής δύο νεότευκτων δεξαμενοπλοίων γιόρτασε πρόσφατα η Golden Energy Management, με επικεφαλής τον Βίκτωρα Ρέστη. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με ανάρτηση στα…
Η προηγμένη τεχνολογία πλωτών μονάδων μετατροπής αμμωνίας σε υδρογόνο («ammonia-to-hydrogen cracker») της Höegh Evi βρίσκεται στο επίκεντρο νέας στρατηγικής συνεργασίας με τη North Ammonia.…
H Hanseatic Global Terminals (HGT), o βραχίονας τερματικών της γερμανικής Hapag-Lloyd, απέκτησε το 60% των μετοχών της CNMP LH από τον όμιλο Seafrigo. Η…
Μία από τις πολλές προκλήσεις που αντιμετωπίζει η υιοθέτηση εναλλακτικών καυσίμων στη ναυτιλία είναι το μη ανταγωνιστικό κόστος. Στο πλαίσιο αυτό, ο Executive Chairman…
Το μέλλον της ναυτιλίας διαμορφώνεται μέσα από την εξέλιξη της ηλεκτροκίνησης, με την Kongsberg Maritime να αναλαμβάνει την πρωτοποριακή μετατροπή του «MF Hamlet» σε…
Ιστορικό υψηλό αναμένεται να καταγράψει η παραγωγή σιταριού της Ινδίας το 2025, καθώς οι υψηλές τιμές που εγγυάται το Νέο Δελχί ώθησαν τους παραγωγούς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ