
Η προηγμένη τεχνολογία πλωτών μονάδων μετατροπής αμμωνίας σε υδρογόνο («ammonia-to-hydrogen cracker») της Höegh Evi βρίσκεται στο επίκεντρο νέας στρατηγικής συνεργασίας με τη North Ammonia. Η καινοτόμος αυτή τεχνολογία, η οποία έχει αναπτυχθεί στη Νορβηγία σε συνεργασία με τη Wärtsilä και άλλους διεθνείς εταίρους, επιτρέπει τη χρήση της αμμωνίας ως φορέα μεταφοράς υδρογόνου.
Οι εν λόγω πλωτές εγκαταστάσεις βασίζονται σε προηγμένα συστήματα καταλυτικής διάσπασης της αμμωνίας, με τη χρήση υψηλής απόδοσης καταλυτών, που μειώνουν τις απώλειες ενέργειας και επιταχύνουν τη διαδικασία αποσύνθεσης σε υδρογόνο και άζωτο. Παράλληλα, εφαρμόζονται μέθοδοι θερμικής ανάκτησης για τη βελτιστοποίηση της ενεργειακής απόδοσης της διαδικασίας.
Η North Ammonia επικεντρώνεται στην ανάπτυξη των απαραίτητων υποδομών για τον εφοδιασμό της ευρωπαϊκής αγοράς με πράσινη αμμωνία, που χαρακτηρίζεται ως Ανανεώσιμο Καύσιμο Μη Βιολογικής Προέλευσης (RFNBO). Αυτές οι υποδομές περιλαμβάνουν προηγμένα δίκτυα αποθήκευσης και διανομής, με εξειδικευμένες εγκαταστάσεις αφαίρεσης προσμείξεων, για τη βελτίωση της ποιότητας της αμμωνίας και τη μείωση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων. Το σύστημα μεταφοράς βασίζεται σε υψηλής απόδοσης πλοία μεταφοράς υγροποιημένης αμμωνίας.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Τα περιορισμένα σημεία φόρτισης αποτελούν το μεγαλύτερο πρόβλημα στην ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης. Αν και η χρήση ηλεκτρικής ενέργειας από ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο κυρίως εντός…
Ο Γενικός Γραμματέας του IMO, κ. Arsenio Dominguez, εξέδωσε δήλωση μετά την επίθεση στην Οδησσό στις 11 Μαρτίου: «Με βαθιά θλίψη πληροφορήθηκα την τραγική…
Την τελετή ονοματοδοσίας και παραλαβής δύο νεότευκτων δεξαμενοπλοίων γιόρτασε πρόσφατα η Golden Energy Management, με επικεφαλής τον Βίκτωρα Ρέστη. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με ανάρτηση στα…
H Hanseatic Global Terminals (HGT), o βραχίονας τερματικών της γερμανικής Hapag-Lloyd, απέκτησε το 60% των μετοχών της CNMP LH από τον όμιλο Seafrigo. Η…
Μία από τις πολλές προκλήσεις που αντιμετωπίζει η υιοθέτηση εναλλακτικών καυσίμων στη ναυτιλία είναι το μη ανταγωνιστικό κόστος. Στο πλαίσιο αυτό, ο Executive Chairman…
Οι στρατηγικές συνεργασίες αναμένεται να διαδραματίσουν πρωταγωνιστικό ρόλο για το μέλλον της ναυτιλίας εν μέσω συνεχώς μεταβαλλόμενων απαιτήσεων για τα καύσιμα. Στο πλαίσιο αυτό,…
Το μέλλον της ναυτιλίας διαμορφώνεται μέσα από την εξέλιξη της ηλεκτροκίνησης, με την Kongsberg Maritime να αναλαμβάνει την πρωτοποριακή μετατροπή του «MF Hamlet» σε…
Ιστορικό υψηλό αναμένεται να καταγράψει η παραγωγή σιταριού της Ινδίας το 2025, καθώς οι υψηλές τιμές που εγγυάται το Νέο Δελχί ώθησαν τους παραγωγούς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ