
Μία από τις πολλές προκλήσεις που αντιμετωπίζει η υιοθέτηση εναλλακτικών καυσίμων στη ναυτιλία είναι το μη ανταγωνιστικό κόστος. Στο πλαίσιο αυτό, ο Executive Chairman της Fortescue εξέφρασε την άποψη ότι τα κράτη-μέλη του IMO πρέπει να συμφωνήσουν στην επιβολή ενός levy άνθρακα, ύψους $100/τόνο, στα ναυτιλιακά καύσιμα.
Ειδικότερα, όπως αναφέρουν διεθνή ειδησεογραφικά μέσα, ο κ. Andrew Forrest πρότεινε εισφορά ύψους $100 ανά τόνο ισοδυνάμου διοξειδίου του άνθρακα των εκπομπών των πλοίων. Το μέτρο αυτό έχει ως στόχο τη γεφύρωση του χάσματος τιμών μεταξύ της πράσινης αμμωνίας ‒αμμωνία που παράγεται από ανανεώσιμο υδρογόνο‒ και των συμβατικών καυσίμων με βάση το πετρέλαιο.
Επιπλέον, ο κ. Forrest υποστήριξε ότι η Fortescue θα επωμιστεί το κόστος του levy κατά τη ναύλωση πλοίων για τις μεταφορικές ανάγκες της και έπειτα θα το μετακυλίσει στους πελάτες της. «Θα το πληρώνουμε και θα το χρεώνουμε στον λογαριασμό. Οι πελάτες μας θα είναι πολύ πιο χαρούμενοι», σημείωσε.
Πηγή: S&P Global, Lloyd’s List, Tradewinds
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Τα περιορισμένα σημεία φόρτισης αποτελούν το μεγαλύτερο πρόβλημα στην ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης. Αν και η χρήση ηλεκτρικής ενέργειας από ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο κυρίως εντός…
Ο Γενικός Γραμματέας του IMO, κ. Arsenio Dominguez, εξέδωσε δήλωση μετά την επίθεση στην Οδησσό στις 11 Μαρτίου: «Με βαθιά θλίψη πληροφορήθηκα την τραγική…
Την τελετή ονοματοδοσίας και παραλαβής δύο νεότευκτων δεξαμενοπλοίων γιόρτασε πρόσφατα η Golden Energy Management, με επικεφαλής τον Βίκτωρα Ρέστη. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με ανάρτηση στα…
Η προηγμένη τεχνολογία πλωτών μονάδων μετατροπής αμμωνίας σε υδρογόνο («ammonia-to-hydrogen cracker») της Höegh Evi βρίσκεται στο επίκεντρο νέας στρατηγικής συνεργασίας με τη North Ammonia.…
H Hanseatic Global Terminals (HGT), o βραχίονας τερματικών της γερμανικής Hapag-Lloyd, απέκτησε το 60% των μετοχών της CNMP LH από τον όμιλο Seafrigo. Η…
Οι στρατηγικές συνεργασίες αναμένεται να διαδραματίσουν πρωταγωνιστικό ρόλο για το μέλλον της ναυτιλίας εν μέσω συνεχώς μεταβαλλόμενων απαιτήσεων για τα καύσιμα. Στο πλαίσιο αυτό,…
Το μέλλον της ναυτιλίας διαμορφώνεται μέσα από την εξέλιξη της ηλεκτροκίνησης, με την Kongsberg Maritime να αναλαμβάνει την πρωτοποριακή μετατροπή του «MF Hamlet» σε…
Ιστορικό υψηλό αναμένεται να καταγράψει η παραγωγή σιταριού της Ινδίας το 2025, καθώς οι υψηλές τιμές που εγγυάται το Νέο Δελχί ώθησαν τους παραγωγούς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ