
Η Corvus Energy ανακοίνωσε ότι το Dolphin NxtGen Energy ESS έλαβε την Έγκριση Τύπου (Type Approval) από τον Lloyd’s Register (LR), επιβεβαιώνοντας τη συμμόρφωση του προϊόντος με τα αυστηρότερα πρότυπα ασφαλείας και απόδοσης στη ναυτιλιακή βιομηχανία.
Το Dolphin NxtGen Energy αποτελεί την τελευταία εξέλιξη στην τεχνολογία μπαταριών της Corvus, βασισμένο στην επιτυχημένη πλατφόρμα Orca ESS. Η τεχνολογία του επιτρέπει στα πλοία να λειτουργούν είτε πλήρως ηλεκτρικά είτε ως υβριδικά, μειώνοντας έτσι την κατανάλωση καυσίμων και τις εκπομπές ρύπων. Σε σύγκριση με προηγούμενα μοντέλα, το νέο σύστημα είναι πιο ελαφρύ, αποθηκεύει περισσότερη ενέργεια και καταλαμβάνει λιγότερο χώρο, κάτι που είναι εξαιρετικά σημαντικό για τον σχεδιασμό των πλοίων.
Η ασφάλεια είναι το μεγαλύτερο πλεονέκτημα του Dolphin NxtGen Energy. Οι μπαταρίες, όταν λειτουργούν υπό υψηλή ισχύ ή σε δύσκολες συνθήκες, μπορεί να υπερθερμανθούν ή ακόμα και να πάρουν φωτιά λόγω θερμικής διαφυγής (Thermal Runaway ‒TR). Αυτό αποτελεί ένα φαινόμενο κατά το οποίο μια μπαταρία υπερθερμαίνεται ανεξέλεγκτα και ενδέχεται να προκαλέσει βλάβη σε ολόκληρο το σύστημα. Το Dolphin NxtGen Energy διαθέτει μηχανισμό απομόνωσης σε κάθε μονάδα μπαταρίας, που σημαίνει ότι, αν αυτή υπερθερμανθεί, το πρόβλημα δεν επεκτείνεται σε άλλες. Επιπλέον, έχει σύστημα απαγωγής αερίων, το οποίο αφαιρεί τυχόν επικίνδυνα αέρια που μπορεί να παραχθούν σε περίπτωση υπερφόρτωσης ή δυσλειτουργίας.
Για ακόμα μεγαλύτερη προστασία, το σύστημα χρησιμοποιεί έξυπνη διαχείριση μέσω λογισμικού (BMS – Battery Management System), που παρακολουθεί συνεχώς τη λειτουργία των μπαταριών και εντοπίζει πιθανά προβλήματα πριν αυτά εξελιχθούν σε σοβαρά περιστατικά. Χρησιμοποιεί επίσης ψηφιακό δίδυμο (digital twin), μια τεχνολογία που επιτρέπει στους μηχανικούς να παρακολουθούν τις επιδόσεις του συστήματος από απόσταση, προβλέποντας βλάβες και βελτιώνοντας τη λειτουργία του πλοίου.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ο Καναδάς θα επιβάλει από αύριο νέους, ανταποδοτικούς δασμούς σε ορισμένα αμερικανικά προϊόντα, ως απάντηση στους «αδικαιολόγητους και παράλογους» δασμούς που επέβαλε ο Αμερικανός…
Τα περιορισμένα σημεία φόρτισης αποτελούν το μεγαλύτερο πρόβλημα στην ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης. Αν και η χρήση ηλεκτρικής ενέργειας από ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο κυρίως εντός…
Ο Γενικός Γραμματέας του IMO, κ. Arsenio Dominguez, εξέδωσε δήλωση μετά την επίθεση στην Οδησσό στις 11 Μαρτίου: «Με βαθιά θλίψη πληροφορήθηκα την τραγική…
Την τελετή ονοματοδοσίας και παραλαβής δύο νεότευκτων δεξαμενοπλοίων γιόρτασε πρόσφατα η Golden Energy Management, με επικεφαλής τον Βίκτωρα Ρέστη. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με ανάρτηση στα…
Η προηγμένη τεχνολογία πλωτών μονάδων μετατροπής αμμωνίας σε υδρογόνο («ammonia-to-hydrogen cracker») της Höegh Evi βρίσκεται στο επίκεντρο νέας στρατηγικής συνεργασίας με τη North Ammonia.…
H Hanseatic Global Terminals (HGT), o βραχίονας τερματικών της γερμανικής Hapag-Lloyd, απέκτησε το 60% των μετοχών της CNMP LH από τον όμιλο Seafrigo. Η…
Μία από τις πολλές προκλήσεις που αντιμετωπίζει η υιοθέτηση εναλλακτικών καυσίμων στη ναυτιλία είναι το μη ανταγωνιστικό κόστος. Στο πλαίσιο αυτό, ο Executive Chairman…
Οι στρατηγικές συνεργασίες αναμένεται να διαδραματίσουν πρωταγωνιστικό ρόλο για το μέλλον της ναυτιλίας εν μέσω συνεχώς μεταβαλλόμενων απαιτήσεων για τα καύσιμα. Στο πλαίσιο αυτό,…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ