
Στο πρώτο σκαλί του βάθρου των παραγγελιών επέστεψε η ναυπηγική βιομηχανία της Κίνας τον Φεβρουάριο, εκτοπίζοντας τη Νότια Κορέα από την πρώτη θέση που κατέλαβε τον Ιανουάριο.
Σύμφωνα με στοιχεία της Clarksons, κατά τη διάρκεια του Φεβρουαρίου τα ναυπηγεία της Κίνας εξασφάλισαν παραγγελίες για 37 πλοία, συνολικής χωρητικότητας 1,35 εκατ. CGTs. Ως εκ τούτου, το μερίδιο των κινεζικών ναυπηγείων επί των συνολικών παραγγελιών (2,07 εκατ. CGTs) διαμορφώθηκε στο 65%.
Από την άλλη πλευρά, στα νοτιοκορεατικά ναυπηγεία τοποθετήθηκαν παραγγελίες για επτά πλοία, αθροιστικής χωρητικότητας 290.000 CGTs. Συνεπώς, το μερίδιο των ναυπηγείων της Νότιας Κορέας επί των συνολικών παραγγελιών ανήλθε στο 14%.
Όσον αφορά τις εκκρεμείς παραγγελίες (backlog), τα κινεζικά ναυπηγεία διατήρησαν την πρωτοπορία. Συγκεκριμένα, οι ανεκπλήρωτες παραγγελίες των ναυπηγείων της Κίνας ανέρχονται στα 90,75 εκατ. CGTs (58% επί των συνολικών), βάσει δεδομένων έως τα τέλη Ιανουαρίου. Ακολουθούν τα νοτιοκορεατικά ναυπηγεία με 36,67 εκατ. CGTs ανεκπλήρωτων παραγγελιών, που αντιστοιχούν στο 23% του παγκόσμιου συνόλου.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ο Καναδάς θα επιβάλει από αύριο νέους, ανταποδοτικούς δασμούς σε ορισμένα αμερικανικά προϊόντα, ως απάντηση στους «αδικαιολόγητους και παράλογους» δασμούς που επέβαλε ο Αμερικανός…
Τα περιορισμένα σημεία φόρτισης αποτελούν το μεγαλύτερο πρόβλημα στην ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης. Αν και η χρήση ηλεκτρικής ενέργειας από ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο κυρίως εντός…
Ο Γενικός Γραμματέας του IMO, κ. Arsenio Dominguez, εξέδωσε δήλωση μετά την επίθεση στην Οδησσό στις 11 Μαρτίου: «Με βαθιά θλίψη πληροφορήθηκα την τραγική…
Την τελετή ονοματοδοσίας και παραλαβής δύο νεότευκτων δεξαμενοπλοίων γιόρτασε πρόσφατα η Golden Energy Management, με επικεφαλής τον Βίκτωρα Ρέστη. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με ανάρτηση στα…
Η προηγμένη τεχνολογία πλωτών μονάδων μετατροπής αμμωνίας σε υδρογόνο («ammonia-to-hydrogen cracker») της Höegh Evi βρίσκεται στο επίκεντρο νέας στρατηγικής συνεργασίας με τη North Ammonia.…
H Hanseatic Global Terminals (HGT), o βραχίονας τερματικών της γερμανικής Hapag-Lloyd, απέκτησε το 60% των μετοχών της CNMP LH από τον όμιλο Seafrigo. Η…
Μία από τις πολλές προκλήσεις που αντιμετωπίζει η υιοθέτηση εναλλακτικών καυσίμων στη ναυτιλία είναι το μη ανταγωνιστικό κόστος. Στο πλαίσιο αυτό, ο Executive Chairman…
Οι στρατηγικές συνεργασίες αναμένεται να διαδραματίσουν πρωταγωνιστικό ρόλο για το μέλλον της ναυτιλίας εν μέσω συνεχώς μεταβαλλόμενων απαιτήσεων για τα καύσιμα. Στο πλαίσιο αυτό,…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ