
Αλλαγή στρατηγικής πραγματοποιεί ο Αριστείδης Πίττας όσον αφορά τις εταιρείες Euroseas και Euroholdings. Πιο συγκεκριμένα, βάσει σχετικής ανακοίνωσης, η Euroholdings -μέχρι πρότινος θυγατρική της Euroseas- θα αποτελέσει το νέο spin-off του ομίλου. Μάλιστα, θα εισαχθεί και στον NASDAQ περί τα μέσα Μαρτίου.
Οι μέτοχοι της Euroseas θα λάβουν μία μετοχή της Euroholdings για κάθε 2,5 μετοχές της Euroseas που κατέχουν. Οι κοινές μετοχές της Euroseas θα συνεχίσουν να τελούν υπό διαπραγμάτευση (στον NASDAQ) με το σύμβολο «ESEA» ενώ εκείνες της Euroholdings με το σύμβολο EHLD (από τις 18 Μαρτίου 2025).
Η κίνηση αυτή οδηγεί σε αλλαγές και στον στόλο της Euroseas. Η Euroseas Ltd. θα διατηρήσει ένα στόλο 22 σύγχρονων πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, εστιάζοντας στην ενεργειακή αποδοτικότητα και το χαμηλό περιβαλλοντικό αποτύπωμα. Η Euroholdings Ltd. θα διαχειρίζεται ανεξάρτητα δύο πλοία, εστιάζοντας σε πλοία μεγαλύτερης ηλικίας.
Όπως υπογράμμισε μεταξύ άλλων ο κ. Πίττας: «Η Euroholdings θα εστιάζει στη διαχείριση πλοίων μεγαλύτερης ηλικίας, διαχειρίζοντάς τα πιθανά μέχρι το πέρας της οικονομικής τους ζωής. Επιπλέον, θα έχει την ευκαιρία να διερευνήσει ευκαιρίας και σε πλοία άλλων κλάδων της ναυτιλίας».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στην καριέρα του, ο ναυτικός θα χρειαστεί να περάσει κάποιες γιορτές μακριά από την οικογένεια και τους φίλους, με μόνη συντροφιά τα μέλη του…
Τα νοτιοκορεατικά ναυπηγεία παραμένουν κύρια επιλογή όσον αφορά την κατασκευή υγραεριοφόρων, με τη Solvang ASA να ανακοινώνει την εκκίνηση της κατασκευής δύο VLGCs στις…
Το Πάσχα αποτελεί την μεγαλύτερη γιορτή του χριστιανισμού. Το θαύμα της Αναστάσεως του Χριστού, προσκαλεί τους απανταχού πιστούς να εορτάσουν την μεγάλη αυτή στιγμή…
Την ελληνική σημαία ύψωσε το bulk carrier «Nea Tyhi» διαχείρισης της Fafalios Shipping. To πλοίο χωρητικότητας 82.211 dwt ναυπηγήθηκε το 2009 στην Ιαπωνία. Ο…
Tον τελευταίο κύκλο των διαπραγματεύσεων για τις ελάχιστες απολαβές των ναυτικών ολοκλήρωσε ο Διεθνής Οργανισμός Εργασίας (ILO) σε συνεδρίαση του Subcommittee on Wages of…
Η σύγκρουση ανάμεσα στις ΗΠΑ και την Κίνα αρχίζει να παίρνει την μορφή εμπορικού πολέμου με απρόβλεπτες συνέπειες. Αλλά ο ανταγωνισμός μεταξύ των δύο…
Σε 981 διαμορφώνονται, βάσει των τελευταίων δεδομένων, τα δεξαμενόπλοια των οποίων η ναυπήγηση εκκρεμεί. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Braemar, εκκρεμεί η…
Οι πρόσφατοι περιορισμοί της κρατικής διοίκησης Τραμπ στις εξαγωγές μικροκυκλωμάτων H20 της Nvidia θα μπορούσαν να κοστίσουν στην εταιρεία δισεκατομμύρια δολάρια και να επιδράσουν…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ