
Η AAL Shipping (AAL), διαχειριστής πλοίων μεταφοράς βαρέων φορτίων με έδρα τη Σιγκαπούρη, επέλεξε το ABB Ability™ OCTOPUS — – Marine Advisory για τη βελτιστοποίηση των λειτουργιών του προηγμένου στόλου πλοίων μεταφοράς βαρέων φορτίων Super B-Class. Η τεχνολογία της ABB θα συμβάλει στην ενίσχυση της ασφάλειας και της αποδοτικότητας των επιχειρήσεων μεταφοράς φορτίων.
Η AAL διαθέτει επί του παρόντος τέσσερα πλοία χωρητικότητας 32.000 τόνων dwt σε λειτουργία και τέσσερα που αναμένεται να παραδοθούν έως το 2026. Τα πλοία Super B-Class τρίτης γενιάς έχουν σχεδιαστεί για μέγιστη ευελιξία στη μεταφορά ογκωδών, βαρέων και υψηλής αξίας φορτίων. Επιχειρώντας σε ποικίλες και συχνά απαιτητικές συνθήκες παγκοσμίως, τα πλοία μεταφοράς βαρέων φορτίων απαιτούν ιδιαίτερη προσοχή για να διασφαλιστεί ότι οι λειτουργίες τους βελτιστοποιούνται συνεχώς για ασφάλεια και αποδοτικότητα.
Το OCTOPUS είναι ο ηγέτης της αγοράς σε λύσεις παρακολούθησης και πρόβλεψης κινήσεων εντός του παγκόσμιου semi-submersible στόλου. Πλέον, η ζήτηση για το λογισμικό παρακολούθησης και επιχειρησιακού σχεδιασμού από τις αγορές ειδικών φορτίων και υπεράκτιας αιολικής ενέργειας βρίσκεται σε άνοδο.
Το πακέτο OCTOPUS της ABB για την AAL περιλαμβάνει πρόβλεψη ανταπόκρισης και παρακολούθηση κινήσεων, που διασφαλίζει ότι οι λειτουργίες του πλοίου παραμένουν εντός των επιτρεπόμενων ορίων κίνησης. Αυτό βοηθά στην ελαχιστοποίηση του κινδύνου ζημιάς στο πλοίο και το φορτίο του, ενώ παράλληλα υποστηρίζει τη βελτιστοποίηση του σχεδιασμού της διαδρομής. Μεγιστοποιώντας την αποδοτικότητα κατανάλωσης καυσίμου, το χαρακτηριστικό αυτό συμβάλλει επίσης στη μείωση των εκπομπών άνθρακα ανά μεταφερόμενη μονάδα φορτίου.
“Ως πάροχος μιας ολοκληρωμένης λύσης πολλαπλών χρήσεων στη ναυτιλία, έχουμε αποκτήσει φήμη μεταξύ του παγκόσμιου πελατολογίου μας για την παροχή ναυτιλιακών λειτουργιών κορυφαίας κατηγορίας που βασίζονται στην αξιοπιστία και την αποδοτικότητα”, δήλωσε ο Nicola Pacifico, Επικεφαλής Μηχανικής Μεταφορών στην AAL Shipping. “Το σύστημα OCTOPUS της ABB μας παρέχει απαράμιλλη υποστήριξη λήψης αποφάσεων. Ένας βασικός τομέας οφέλους είναι όταν πλέουμε με το ‘AAL Eco-Deck’ τοποθετημένο κατά μήκος της δεξιάς πλευράς του πλοίου. Όταν είτε χρησιμοποιούμε είτε σχεδιάζουμε να χρησιμοποιήσουμε το Eco-Deck, η τεχνολογία OCTOPUS της ABB μπορεί να μας βοηθήσει στην παρακολούθηση και πρόβλεψη της πιθανής αντίδρασης του πλοίου μας σε διάφορες μοντελοποιημένες συνθήκες κυματισμών και καιρού — κάτι κρίσιμο για τον σχεδιασμό ασφαλών και αποδοτικών ταξιδιών.”
“Η τεχνολογία OCTOPUS επιτρέπει σε ένα ευρύ φάσμα ναυτιλιακών εταιρειών να λειτουργούν πιο λιτά και καθαρά”, δήλωσε ο Jaap-Jan Stoker, Παγκόσμιος Διευθυντής Λύσεων στην ABB Marine & Ports. “Όσον αφορά την παρακολούθηση και πρόβλεψη των κινήσεων των πλοίων, είμαστε το βιομηχανικό πρότυπο σε τομείς όπως η μεταφορά εμπορευματοκιβωτίων και τα semi-submersible πλοία εδώ και πολλά χρόνια. Τώρα και άλλοι τομείς όπως τα ειδικά φορτία και η μεταφορά υπεράκτιας αιολικής ενέργειας επιδιώκουν επίσης να αποκτήσουν ενισχυμένη εικόνα των κινήσεων των πλοίων για να καταστεί δυνατή η ασφαλέστερη διέλευση σε ποικίλες καιρικές συνθήκες.”
Σύμφωνα με την έρευνα της Data Horizon Research, η αγορά πλοίων πολλαπλών χρήσεων έχει παρουσιάσει σταθερή ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια, οδηγούμενη από τις αυξανόμενες παγκόσμιες εμπορικές δραστηριότητες και την ευελιξία αυτών των πλοίων. Η αγορά έχει δει μια στροφή προς μεγαλύτερα και τεχνολογικά πιο προηγμένα πλοία, ικανά να χειρίζονται διάφορους τύπους φορτίων διατηρώντας παράλληλα την αποδοτικότητα καυσίμων και μειώνοντας τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Περισσότεροι από 45.000 λιμενεργάτες των ΗΠΑ που εκπροσωπούνται από τη Διεθνή Ένωση Λιμενεργατών (International Longshoremen’s Association) επικύρωσαν την Τρίτη 25 Φεβρουαρίου μια νέα εξαετή…
Ο Αμερικανός πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ θα αποφασίσει για τις δασμολογικές πολιτικές για όλες τις χώρες, συμπεριλαμβανομένου του Μεξικού και του Καναδά, μετά την ολοκλήρωση…
Δεμένα θα παραμείνουν την Παρασκευή 28 Φεβρουαρίου τα πλοία σε όλη τη χώρα λόγω 24ωρης απεργίας που κήρυξε η Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία (ΠΝΟ) με…
Στο φουλ συνεχίζουν να δουλεύουν οι μηχανές των containerships, καθώς ο παγκόσμιος ανενεργός στόλος εξακολουθεί να βρίσκεται σε χαμηλά επίπεδα. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τα…
Καθώς οι αυστραλιανές αρχές κρούουν τον κώδωνα του κινδύνου, προειδοποιώντας για μια διαφαινόμενη έλλειψη προμηθειών φυσικού αερίου από το 2027, ένα νέο υπεράκτιο έργο…
Η δραστηριότητα τόσο στις παραγγελίες όσο και στις αγοραπωλησίες πλοίων παραμένει περιορισμένη έναντι των επιπέδων του 2024. Επιπλέον, τα πλοία που πωλούνται φέτος στη…
Ως πρώτης τάξεως ευκαιρία για τον κλάδο κατασκευής ναυτιλιακού εξοπλισμού χαρακτηρίζει η SEA Europe την Καθαρή Βιομηχανική Συμφωνία, την οποία παρουσίασε πρόσφατα η Ευρωπαϊκή…
Τρία χρόνια μετά τη ρωσική εισβολή στην Ουκρανία, ο όγκος των χύδην ξηρών φορτίων από τις δύο χώρες συνδυαστικά έχει υποχωρήσει κατά 6% σε…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ