
Ο τουρκικός όμιλος Ciner αποφάσισε να μεταφέρει στην Ελλάδα το σύνολο των δραστηριοτήτων της ναυτιλιακής του εταιρείας, Ciner Shipping. Η απόφαση κοινοποιήθηκε στους εργαζόμενους και το παράρτημα του ομίλου θα λειτουργεί από εταιρεία που ιδρύθηκε στην Αθήνα από τον διευθύνοντα σύμβουλο της Ciner Shipping Βασίλειο Παπακαλοδούκα, μεταδίδουν τουρκικές ειδησεογραφικές ιστοσελίδες.
Σύμφωνα με την αγγλόγλωσση Turkiye Today, το πρωί της Παρασκευής οι εργαζόμενοι ενημερώθηκαν μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ότι οι συμβάσεις τους θα καταγγελθούν με πλήρη νόμιμη αποζημίωση. Επιπλέον, φέρεται ότι ο διευθύνων σύμβουλος Βασίλειος Παπακαλοδούκας παραιτήθηκε από τη θέση του και ίδρυσε εταιρεία διαχείρισης στην Ελλάδα, η οποία θα διαχειρίζεται τον στόλο της Ciner.
Τουρκικά μέσα ενημέρωσης προβάλλουν σήμερα την είδηση ότι ο Βασίλης Παπακαλοδούκας, CEO της Ciner Shipping, από τις μεγαλύτερες σε μέγεθος στόλου τουρκικής εταιρείας διαχείρισης πλοίων, «έσπασε τη σιωπή του» αναφορικά με την απόφαση της εταιρείας να μεταφέρει τις δραστηριότητες στην Ελλάδα, «προκειμένου να αξιοποιήσει το άφθονο ανθρώπινο δυναμικό και τα περιφερειακά πλεονεκτήματα της χώρας», όπως δηλώνει ο ίδιος σε συνέντευξή του στο ναυτιλιακό ειδησεογραφικό πρακτορείο TradeWinds.
Η είδηση συνδυάστηκε με το γεγονός ότι τον Δεκέμβριο 2024 ο Όμιλος Ciner πούλησε το σύνολο του μεριδίου του σε τουρκικά μέσα ενημέρωσης, μεταξύ άλλων των Haberturk και Bloomberg HT, στον τουρκικό όμιλο Can Holding.
Η Ciner Shipping διαθέτει έναν σύγχρονο στόλο 24 πλοίων με συνολική χωρητικότητα περίπου 2 εκατομμυρίων μετρικών τόνων, γεγονός που την καθιστά τη μεγαλύτερη ναυτιλιακή εταιρεία της Τουρκίας όσον αφορά τη μεταφορική ικανότητα. Ο στόλος της αποτελείται από 20 πλοία μεταφοράς χύδην φορτίου και τέσσερα δεξαμενόπλοια μεταφοράς αργού πετρελαίου Suezmax με συνολική χωρητικότητα 635.000 τόνων.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Την ελληνική σημαία ύψωσε το bulk carrier «Nea Tyhi» διαχείρισης της Fafalios Shipping. To πλοίο χωρητικότητας 82.211 dwt ναυπηγήθηκε το 2009 στην Ιαπωνία. Ο…
Tον τελευταίο κύκλο των διαπραγματεύσεων για τις ελάχιστες απολαβές των ναυτικών ολοκλήρωσε ο Διεθνής Οργανισμός Εργασίας (ILO) σε συνεδρίαση του Subcommittee on Wages of…
Η σύγκρουση ανάμεσα στις ΗΠΑ και την Κίνα αρχίζει να παίρνει την μορφή εμπορικού πολέμου με απρόβλεπτες συνέπειες. Αλλά ο ανταγωνισμός μεταξύ των δύο…
Σε 981 διαμορφώνονται, βάσει των τελευταίων δεδομένων, τα δεξαμενόπλοια των οποίων η ναυπήγηση εκκρεμεί. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Braemar, εκκρεμεί η…
Οι πρόσφατοι περιορισμοί της κρατικής διοίκησης Τραμπ στις εξαγωγές μικροκυκλωμάτων H20 της Nvidia θα μπορούσαν να κοστίσουν στην εταιρεία δισεκατομμύρια δολάρια και να επιδράσουν…
Την εξερεύνηση ενός πεδίου στη Μαύρη Θάλασσα, με στόχο την ανακάλυψη κοιτασμάτων πετρελαίου και φυσικού αερίου, δρομολογεί ο κολοσσός ενέργειας Shell. Ειδικότερα, όπως υπογραμμίζει…
Άνοδο 9,1% παρουσίασε η επιβατική κίνηση το α΄ τρίμηνο του 2025, σε σχέση με το αντίστοιχο του 2024 στα 24 αεροδρόμια διαχείρισης της Υπηρεσίας…
Εν μέσω συθέμελων αλλαγών στο διεθνές εμπόριο, ο OPEC αναθεώρησε προς τα κάτω τις προβλέψεις του για την αύξηση της ζήτησης πετρελαίου τα προσεχή…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ