
Εν μέσω ενός κύματος συσσωρευμένων παραγγελιών τα τελευταία χρόνια, τα ναυπηγεία της Νότιας Κορέας εξετάζουν τις ξένες αγορές για υπεργολαβία.
Με τις προβλέψεις να δείχνουν ότι η έκρηξη παραγγελιών θα συνεχιστεί για αρκετά ακόμα χρόνια, οι εγχώριες ναυπηγικές εταιρείες της Νότιας Κορέας εξετάζουν το ενδεχόμενο να κατασκευάζουν αποκλειστικά πλοία που αποφέρουν υψηλά έσοδα στο κράτος, ενώ μεταβιβάζουν αυτά με τυποποιημένες τεχνολογίες κατασκευής σε ξένους εταίρους.
Πρόσφατα, μάλιστα, υψηλόβαθμα στελέχη της Hanwha Ocean περιηγήθηκαν σε ναυπηγεία της Ινδίας, για περίπου δέκα ημέρες, κατόπιν πρόσκλησης της ινδικής κυβέρνησης. Νωρίτερα, στα τέλη του περασμένου έτους, η ινδική κυβέρνηση είχε σχηματίσει αντιπροσωπεία από αξιωματούχους των ναυπηγείων, οι οποίοι επισκέφθηκαν νοτιοκορεατικά ναυπηγεία προκειμένου να εξετάσουν τις προοπτικές συνεργασίας στη ναυπήγηση και στην επισκευή πλοίων. Η ινδική αντιπροσωπεία περιηγήθηκε σε ναυπηγεία των Hanwha Ocean, HD Hyundai Heavy Industries και Samsung Heavy Industries.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί η Hanwha Οcean, με το ναυπηγείο στο Geoje να είναι fully-booked. Ως εκ τούτου, το νοτιοκορεατικό ναυπηγείο εξετάζει το ενδεχόμενο ορισμένες παραγγελίες να μεταφερθούν σε ινδικά ναυπηγεία. Μια μεταβλητή που θα πρέπει να ληφθεί σοβαρά υπόψη είναι η ναυπηγική τεχνολογία της Ινδίας. Επί του παρόντος, τα ινδικά ναυπηγεία κατασκευάζουν κυρίως πλοία μεσαίου και μικρού μεγέθους και δεν είναι σε θέση να κατασκευάσουν μεγάλα πλοία άμεσα. Κατά συνέπεια, το άμεσο αίτημα της ινδικής αντιπροσωπείας για συνεργασία στη ναυπηγική βιομηχανία προβλέπει επίσης σε μεγάλο βαθμό τη μεταφορά τεχνολογίας από τα νοτιοκορεατικά ναυπηγεία.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η πράσινη αμμωνία προέρχεται από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας και ως εκ τούτου η χρήση είτε ως καύσιμο είτε ως πρώτη ύλη σε βιομηχανικούς τομείς…
Η τεχνολογία αιολικής πρόωσης της OceanWings φέρνει με την σειρά της τον άνεμο στο προσκήνιο της ναυτιλιακής καινοτομίας. Βασισμένο σε κατακόρυφα, περιστρεφόμενα και αυτοματοποιημένα…
Μια προηγμένη τεχνολογική λύση σε ένα διαχρονικό πρόβλημα της ναυτιλιακής κοινότητας προσφέρει ο αλγόριθμος που αναπτύχθηκε από τη CMA CGM σε συνεργασία με την…
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ανακοίνωσε την Παρασκευή 28 Μαρτίου ότι θα διαθέσει 1,3 δισ. ευρώ για την ανάπτυξη κρίσιμων τεχνολογιών για το μέλλον της Ευρώπης,…
Στην ανάληψη μιας επαναστατικής πρωτοβουλίας με φόντο τη βιωσιμότητα των θαλάσσιων μεταφορών και την αποανθρακοποίηση της ναυτιλιακής βιομηχανίας προχωρά η Διώρυγα του Παναμά. Συγκεκριμένα,…
Το Καράκας ανακοίνωσε χθες Κυριακή το βράδυ ότι η κυβέρνηση των ΗΠΑ προχώρησε στην ανάκληση αδειών που είχε παραχωρήσει «σε διεθνικές εταιρείες πετρελαίου και…
Ξεπερνούν τους 300 οι νεκροί από χολέρα στην Ανγκόλα από την αρχή του έτους, ανακοίνωσε το Σάββατο 29 Μαρτίου ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας (ΠΟΥ),…
Παρότι τα Ultramax bulk carriers μεταφέρουν πληθώρα διαφορετικών εμπορευμάτων, ένα είναι εκείνο που ξεχωρίζει: ο θερμικός άνθρακας. Ειδικότερα, όπως αναφέρει σε πρόσφατη ανάρτησή της…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ