
Εν μέσω ενός κύματος συσσωρευμένων παραγγελιών τα τελευταία χρόνια, τα ναυπηγεία της Νότιας Κορέας εξετάζουν τις ξένες αγορές για υπεργολαβία.
Με τις προβλέψεις να δείχνουν ότι η έκρηξη παραγγελιών θα συνεχιστεί για αρκετά ακόμα χρόνια, οι εγχώριες ναυπηγικές εταιρείες της Νότιας Κορέας εξετάζουν το ενδεχόμενο να κατασκευάζουν αποκλειστικά πλοία που αποφέρουν υψηλά έσοδα στο κράτος, ενώ μεταβιβάζουν αυτά με τυποποιημένες τεχνολογίες κατασκευής σε ξένους εταίρους.
Πρόσφατα, μάλιστα, υψηλόβαθμα στελέχη της Hanwha Ocean περιηγήθηκαν σε ναυπηγεία της Ινδίας, για περίπου δέκα ημέρες, κατόπιν πρόσκλησης της ινδικής κυβέρνησης. Νωρίτερα, στα τέλη του περασμένου έτους, η ινδική κυβέρνηση είχε σχηματίσει αντιπροσωπεία από αξιωματούχους των ναυπηγείων, οι οποίοι επισκέφθηκαν νοτιοκορεατικά ναυπηγεία προκειμένου να εξετάσουν τις προοπτικές συνεργασίας στη ναυπήγηση και στην επισκευή πλοίων. Η ινδική αντιπροσωπεία περιηγήθηκε σε ναυπηγεία των Hanwha Ocean, HD Hyundai Heavy Industries και Samsung Heavy Industries.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί η Hanwha Οcean, με το ναυπηγείο στο Geoje να είναι fully-booked. Ως εκ τούτου, το νοτιοκορεατικό ναυπηγείο εξετάζει το ενδεχόμενο ορισμένες παραγγελίες να μεταφερθούν σε ινδικά ναυπηγεία. Μια μεταβλητή που θα πρέπει να ληφθεί σοβαρά υπόψη είναι η ναυπηγική τεχνολογία της Ινδίας. Επί του παρόντος, τα ινδικά ναυπηγεία κατασκευάζουν κυρίως πλοία μεσαίου και μικρού μεγέθους και δεν είναι σε θέση να κατασκευάσουν μεγάλα πλοία άμεσα. Κατά συνέπεια, το άμεσο αίτημα της ινδικής αντιπροσωπείας για συνεργασία στη ναυπηγική βιομηχανία προβλέπει επίσης σε μεγάλο βαθμό τη μεταφορά τεχνολογίας από τα νοτιοκορεατικά ναυπηγεία.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στην καριέρα του, ο ναυτικός θα χρειαστεί να περάσει κάποιες γιορτές μακριά από την οικογένεια και τους φίλους, με μόνη συντροφιά τα μέλη του…
Τα νοτιοκορεατικά ναυπηγεία παραμένουν κύρια επιλογή όσον αφορά την κατασκευή υγραεριοφόρων, με τη Solvang ASA να ανακοινώνει την εκκίνηση της κατασκευής δύο VLGCs στις…
Το Πάσχα αποτελεί την μεγαλύτερη γιορτή του χριστιανισμού. Το θαύμα της Αναστάσεως του Χριστού, προσκαλεί τους απανταχού πιστούς να εορτάσουν την μεγάλη αυτή στιγμή…
Την ελληνική σημαία ύψωσε το bulk carrier «Nea Tyhi» διαχείρισης της Fafalios Shipping. To πλοίο χωρητικότητας 82.211 dwt ναυπηγήθηκε το 2009 στην Ιαπωνία. Ο…
Tον τελευταίο κύκλο των διαπραγματεύσεων για τις ελάχιστες απολαβές των ναυτικών ολοκλήρωσε ο Διεθνής Οργανισμός Εργασίας (ILO) σε συνεδρίαση του Subcommittee on Wages of…
Η σύγκρουση ανάμεσα στις ΗΠΑ και την Κίνα αρχίζει να παίρνει την μορφή εμπορικού πολέμου με απρόβλεπτες συνέπειες. Αλλά ο ανταγωνισμός μεταξύ των δύο…
Οι πρόσφατοι περιορισμοί της κρατικής διοίκησης Τραμπ στις εξαγωγές μικροκυκλωμάτων H20 της Nvidia θα μπορούσαν να κοστίσουν στην εταιρεία δισεκατομμύρια δολάρια και να επιδράσουν…
Δεδομένες θα πρέπει να θεωρούνται οι ανακατατάξεις στον εμπορευματικό χάρτη των bulk carriers, καθώς ΗΠΑ και Κίνα επιδίδονται σε έναν άνευ προηγουμένου εμπορικό πόλεμο…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ