
Η BAC Renewable Energy Sdn Bhd (BAC RE) ανακοίνωσε την υπογραφή μνημονίου συμφωνίας (MoA) με την Dovechem Terminal Langsat και την TLP Terminal Sdn Bhd για την ανάπτυξη ενός προηγμένου κέντρου αποθήκευσης και εξαγωγής βιοκαυσίμων στο λιμάνι Tanjung Langsat, στην Τζοχόρ της Μαλαισίας. Το έργο αυτό, γνωστό ως BAC RE ASEAN Biofuels Storage and Exporting Hub, στοχεύει στη δημιουργία μιας σύγχρονης υποδομής που θα επιτρέψει την αποτελεσματική αποθήκευση, μεταφορά και διανομή βιοκαυσίμων νέας γενιάς.
Το κέντρο θα βασιστεί σε προηγμένες τεχνολογικές λύσεις για τη διαχείριση και την επεξεργασία βιοκαυσίμων, με έμφαση στην αποθήκευση και στη διανομή βιο-υγροποιημένου φυσικού αερίου (BioLNG). Οι εγκαταστάσεις του θα περιλαμβάνουν σύγχρονα συστήματα αποθήκευσης, με δυνατότητα διατήρησης του βιοαερίου σε υγροποιημένη μορφή, διασφαλίζοντας βέλτιστη απόδοση και μέγιστη ενεργειακή αξιοποίηση. Επιπλέον, θα αναπτυχθούν εξειδικευμένες υποδομές για τη διαχείριση και τη διανομή βιομεθανόλης, ενισχύοντας την ικανότητα του κέντρου να εξυπηρετεί τη διεθνή αγορά βιοκαυσίμων.
Η επιλογή του λιμανιού Tanjung Langsat βασίστηκε σε στρατηγικά κριτήρια, καθώς βρίσκεται κοντά στα Στενά της Μαλάκκα και στη Σιγκαπούρη, έναν από τους μεγαλύτερους παγκόσμιους κόμβους ανεφοδιασμού καυσίμων. Η τεχνολογική υποδομή του έργου θα επιτρέψει την ταχεία και ασφαλή μεταφόρτωση των βιοκαυσίμων από τους παραγωγούς στους τελικούς χρήστες, ενισχύοντας την αλυσίδα εφοδιασμού της πράσινης ενέργειας.
Το έργο ενσωματώνει καινοτόμες πρακτικές στη διαχείριση των ενεργειακών πόρων, επιτρέποντας στους παραγωγούς βιοαερίου και βιομεθανίου να μετατρέπουν ανεκμετάλλευτους μέχρι σήμερα πόρους σε υψηλής αξίας εμπορεύσιμα πράσινα καύσιμα. Με την εξειδικευμένη υποστήριξη του κέντρου, το BioLNG και άλλα προχωρημένα βιοκαύσιμα θα μπορούν να χρησιμοποιηθούν τόσο για εξαγωγή σε παγκόσμιες αγορές όσο και για ανεφοδιασμό πλοίων.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στην καριέρα του, ο ναυτικός θα χρειαστεί να περάσει κάποιες γιορτές μακριά από την οικογένεια και τους φίλους, με μόνη συντροφιά τα μέλη του…
Τα νοτιοκορεατικά ναυπηγεία παραμένουν κύρια επιλογή όσον αφορά την κατασκευή υγραεριοφόρων, με τη Solvang ASA να ανακοινώνει την εκκίνηση της κατασκευής δύο VLGCs στις…
Το Πάσχα αποτελεί την μεγαλύτερη γιορτή του χριστιανισμού. Το θαύμα της Αναστάσεως του Χριστού, προσκαλεί τους απανταχού πιστούς να εορτάσουν την μεγάλη αυτή στιγμή…
Την ελληνική σημαία ύψωσε το bulk carrier «Nea Tyhi» διαχείρισης της Fafalios Shipping. To πλοίο χωρητικότητας 82.211 dwt ναυπηγήθηκε το 2009 στην Ιαπωνία. Ο…
Tον τελευταίο κύκλο των διαπραγματεύσεων για τις ελάχιστες απολαβές των ναυτικών ολοκλήρωσε ο Διεθνής Οργανισμός Εργασίας (ILO) σε συνεδρίαση του Subcommittee on Wages of…
Η σύγκρουση ανάμεσα στις ΗΠΑ και την Κίνα αρχίζει να παίρνει την μορφή εμπορικού πολέμου με απρόβλεπτες συνέπειες. Αλλά ο ανταγωνισμός μεταξύ των δύο…
Σε 981 διαμορφώνονται, βάσει των τελευταίων δεδομένων, τα δεξαμενόπλοια των οποίων η ναυπήγηση εκκρεμεί. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Braemar, εκκρεμεί η…
Οι πρόσφατοι περιορισμοί της κρατικής διοίκησης Τραμπ στις εξαγωγές μικροκυκλωμάτων H20 της Nvidia θα μπορούσαν να κοστίσουν στην εταιρεία δισεκατομμύρια δολάρια και να επιδράσουν…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ