![](https://www.naftikachronika.gr/wp-content/uploads/2023/11/202311211403392870.jpg)
Την πεποίθησή του ότι ένα levy-based fund και ένας μηχανισμός επιβράβευσης συνδυαζόμενα με ένα πρότυπο καυσίμων του ΙΜΟ είναι ο καλύτερος τρόπος για την αποανθρακοποίηση της ναυτιλίας επανέλαβε το ICS.
Συγκεκριμένα, με αφορμή το ΙMO Intersessional Working Group on Reduction of GHG Emissions from Ships (ISWG-GHG 18) την ερχόμενη εβδομάδα, ο Γενικός Γραμματέας του ICS, Guy Platten, εξέδωσε ανακοίνωση τονίζοντας ότι είναι ενθαρρυντικό το γεγονός ότι μια κοινή υποβολή που καθορίζει κατάλληλο κείμενο για την υποστήριξη ενός μηχανισμού τιμολόγησης των αερίων του θερμοκηπίου βάσει εισφοράς τυγχάνει υποστήριξης από 51 μέρη.
«Την επόμενη εβδομάδα θα διεξαχθούν κάποιες δύσκολες συζητήσεις, καθώς ορισμένα κράτη-μέλη δεν είναι ακόμη πλήρως προετοιμασμένα να δεσμευτούν, αλλά η πραγματικότητα είναι ότι μόνο μέσω μιας παγκόσμιας λύσης θα επιτύχουμε τους στόχους μας για μηδενικές εκπομπές», υπογραμμίζει ο Guy Platten.
«Θεωρούμε», συμπληρώνει, «ότι η πρόταση για ένα levy που υποστηρίζεται από τις κυβερνήσεις που είναι υπεύθυνες για τη μεγάλη πλειοψηφία της παγκόσμιας χωρητικότητας της ναυτιλίας, καθώς και από την παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία, παρέχει το καλύτερο και πιο ρεαλιστικό μέσο για την αποανθρακοποίηση της ναυτιλίας».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η δεκαετία του 1950 αποτελεί μια περίοδο που χαρακτηρίστηκε, μεταξύ άλλων, από αύξηση της βιομηχανικής παραγωγής σε παγκόσμιο επίπεδο και σταθερής ανάπτυξης της οικονομίας,…
Τα «βαφτίσια» ενός νεότευκτου πλοίου γιόρτασε πρόσφατα η Ocean Network Express (ONE), σε μια τελετή ονοματοδοσίας-ορόσημο για την πορεία της εταιρείας τακτικών γραμμών. Συγκεκριμένα,…
Στα bulk carriers κατανάλωσης LNG έχει στρέψει το ενδιαφέρον της η ναυτιλιακή βιομηχανία της Ιαπωνίας, με το ναυπηγείο JMU (Japan Marine United) να παραδίδει…
Οι ναύλοι των LNG carriers έχουν «πιάσει πάτο», υπογραμμίζει χαρακτηριστικά σε πρόσφατη έκθεσή της η ναυλομεσιτική MB Shipbrokers, εξέλιξη που αποδίδεται στην αύξηση του…
Σε ανακοίνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων για το δ’ τρίμηνο του 2024 αλλά και ολόκληρο το 2024 προχώρησε η Navios Maritime Partners L.P., με επικεφαλής…
Στο πλαίσιο της ανάγκης για τη λήψη προληπτικών μέτρων στον λιμένα Αθηνιό, στον λιμένα όρμου Αμμουδίου, στον λιμένα όρμου Φηρών, στον λιμένα Κόρφου ν.…
Στην ψηφιακή μετάβαση και στην ανάπτυξη τεχνολογιών αιχμής φαίνεται να «ποντάρει» η Νότια Κορέα, για την περαιτέρω ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας της ναυπηγικής της βιομηχανίας.…
Ένα ακόμα άλμα στην ψηφιακή μετάβαση πραγματοποιεί η ναυτιλιακή βιομηχανία, αυτή τη φορά με τα πιστοποιητικά των ναυτικών στο επίκεντρο. Συγκεκριμένα, στις 12 Φεβρουαρίου,…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ