
Στο πλαίσιο της ανάγκης για τη λήψη προληπτικών μέτρων στον λιμένα Αθηνιό, στον λιμένα όρμου Αμμουδίου, στον λιμένα όρμου Φηρών, στον λιμένα Κόρφου ν. Θηρασίας και στον όρμο Αρμένης, προς αποτροπή κινδύνου για τη ζωή και τη σωματική ακεραιότητα, επισκεπτών, επιβατών και δραστηριοποιούμενων στην περιοχή προσώπων, από τη Λιμενική Αρχή Θήρας ανακοινώνονται τα κάτωθι:
1. Η αποφυγή πρόσβασης και παραμονής στον λιμένα Αθηνιό ν. Θήρας, με εξαίρεση τις ώρες κατάπλου απόπλου πλοίων.
2. Η αποφυγή πρόσβασης και παραμονής στον λιμένα όρμου Αμμουδίου ν. Θήρας, στον λιμένα όρμου Φηρών ν. Θήρας, στον όρμο Αρμένης ν. Θήρας και στον λιμένα Κόρφου ν. Θηρασίας.
3. Η απαγόρευση κατάπλου όλων των τύπων πλοίων, σκαφών και πλωτών ναυπηγημάτων στους λιμένες και όρμους της παραγράφου (2) της παρούσας, πλην των περιπτώσεων κατεπείγουσας ανάγκης μόνον κατόπιν έγκρισης της Λιμενικής Αρχής Θήρας.
4. Λόγω της απαγόρευσης κυκλοφορίας των οχημάτων στην επαρχιακή οδό Όρμου Αθηνιού – Φηρών – Περίσσας για οχήματα μήκους άνω των 12,00μ. και άνω των 45 τόνων σύμφωνα με Απόφαση της Δ/νσης Αστυνομίας Κυκλάδων, σε περίπτωση που οχήματα με τα προαναφερόμενα χαρακτηριστικά εκφορτωθούν από επιβατηγά οχηματαγωγά πλοία στον λιμένα Αθηνιό ν. Θήρας, θα προωθούνται στην ενδοχώρα μετά από συνεννόηση με τα στελέχη της Λιμενικής Αρχής Θήρας που εκτελούν Υπηρεσία στον υπόψη λιμένα.
5. Η λήψη μέτρων ασφαλούς πρόσδεσης – αγκυροβολίας από ιδιοκτήτες – κυβερνήτες ορμούντων σκαφών και πλοίων στην περιοχή δικαιοδοσίας Λιμενικής Αρχής Θήρας.
6. Η άμεση ετοιμότητα:
α) Του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Θήρας ως φορέα Διαχείρισης λιμένων για την παροχή συνδρομής, εφόσον απαιτηθεί, με υλικοτεχνικά μέσα.
β) των ιδιοκτητών – κυβερνητών λαντζών, αλιευτικών σκαφών και επαγγελματικών πλοίων αναψυχής ,οι οποίοι θα πρέπει να βρίσκονται σε συνεχή επαγρύπνηση και ενημέρωση ως προς την αναμενόμενη εξέλιξη των καιρικών συνθηκών και φαινομένων, τόσο για την ασφάλεια των ιδίων όσο και των επιβατών που φέρουν και για παροχή συνδρομής, εφόσον απαιτηθεί.
7. Σε περίπτωση μη συμμόρφωσης, οι παραβάτες, ανεξάρτητα από τυχόν ποινικές ή άλλες ευθύνες που συντρέχουν σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία, υπόκεινται και στις κυρώσεις του άρθρου 157 του Ν.Δ. 187/1973 (Α’ 261), όπως τροποποιήθηκε και ισχύει.
8. Η παρούσα Απόφαση ισχύει από 13/02/2025.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στην καριέρα του, ο ναυτικός θα χρειαστεί να περάσει κάποιες γιορτές μακριά από την οικογένεια και τους φίλους, με μόνη συντροφιά τα μέλη του…
Τα νοτιοκορεατικά ναυπηγεία παραμένουν κύρια επιλογή όσον αφορά την κατασκευή υγραεριοφόρων, με τη Solvang ASA να ανακοινώνει την εκκίνηση της κατασκευής δύο VLGCs στις…
Το Πάσχα αποτελεί την μεγαλύτερη γιορτή του χριστιανισμού. Το θαύμα της Αναστάσεως του Χριστού, προσκαλεί τους απανταχού πιστούς να εορτάσουν την μεγάλη αυτή στιγμή…
Την ελληνική σημαία ύψωσε το bulk carrier «Nea Tyhi» διαχείρισης της Fafalios Shipping. To πλοίο χωρητικότητας 82.211 dwt ναυπηγήθηκε το 2009 στην Ιαπωνία. Ο…
Tον τελευταίο κύκλο των διαπραγματεύσεων για τις ελάχιστες απολαβές των ναυτικών ολοκλήρωσε ο Διεθνής Οργανισμός Εργασίας (ILO) σε συνεδρίαση του Subcommittee on Wages of…
Η σύγκρουση ανάμεσα στις ΗΠΑ και την Κίνα αρχίζει να παίρνει την μορφή εμπορικού πολέμου με απρόβλεπτες συνέπειες. Αλλά ο ανταγωνισμός μεταξύ των δύο…
Σε 981 διαμορφώνονται, βάσει των τελευταίων δεδομένων, τα δεξαμενόπλοια των οποίων η ναυπήγηση εκκρεμεί. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Braemar, εκκρεμεί η…
Οι πρόσφατοι περιορισμοί της κρατικής διοίκησης Τραμπ στις εξαγωγές μικροκυκλωμάτων H20 της Nvidia θα μπορούσαν να κοστίσουν στην εταιρεία δισεκατομμύρια δολάρια και να επιδράσουν…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ