
Τα βιοκαύσιμα αποτελούν μία από τις πλέον υποσχόμενες λύσεις για τη μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου. Πρόκειται για καύσιμα που προέρχονται από οργανικές πηγές, όπως γεωργικά υπολείμματα και χρησιμοποιημένα φυτικά έλαια, και θεωρούνται ουδέτερα σε εκπομπές CO₂, καθώς ο άνθρακας που απελευθερώνεται κατά την καύση τους έχει ήδη δεσμευτεί προηγουμένως από τη φύση. Επιπλέον, μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε υπάρχοντες πετρελαιοκινητήρες πλοίων, χωρίς να απαιτούνται σημαντικές τροποποιήσεις στα συστήματα πρόωσης, κάτι που τα καθιστά άμεσα εφαρμόσιμα στη ναυτιλιακή βιομηχανία. Παρά τις προκλήσεις που σχετίζονται με την αποθήκευση και τη σταθερότητα των βιοκαυσίμων στις δεξαμενές πλοίων, οι συνεχείς εξελίξεις στη σύνθεση και στην επεξεργασία τους διασφαλίζουν την αυξανόμενη αξιοπιστία και αποδοτικότητά τους.
Σε αυτό το πλαίσιο, η Nippon Yusen Kaisha (NYK) ξεκίνησε μια καινοτόμο δοκιμή βιοκαυσίμου στο πλοίο μεταφοράς άνθρακα «Noshiro Maru». Το πλοίο, το οποίο διαχειρίζεται η NYK για λογαριασμό της Tohoku Electric Power Co., Inc., έγινε το πρώτο στην Ιαπωνία που χρησιμοποιεί βιοκαύσιμο σε συνεργασία με εγχώρια εταιρεία παραγωγής ενέργειας. Η προμήθεια του καυσίμου πραγματοποιήθηκε από τη Mitsubishi Corporation Energy Co., Ltd. στην περιοχή Keihin, εξασφαλίζοντας την ομαλή προσαρμογή του στις επιχειρησιακές απαιτήσεις του πλοίου.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στην καριέρα του, ο ναυτικός θα χρειαστεί να περάσει κάποιες γιορτές μακριά από την οικογένεια και τους φίλους, με μόνη συντροφιά τα μέλη του…
Τα νοτιοκορεατικά ναυπηγεία παραμένουν κύρια επιλογή όσον αφορά την κατασκευή υγραεριοφόρων, με τη Solvang ASA να ανακοινώνει την εκκίνηση της κατασκευής δύο VLGCs στις…
Το Πάσχα αποτελεί την μεγαλύτερη γιορτή του χριστιανισμού. Το θαύμα της Αναστάσεως του Χριστού, προσκαλεί τους απανταχού πιστούς να εορτάσουν την μεγάλη αυτή στιγμή…
Την ελληνική σημαία ύψωσε το bulk carrier «Nea Tyhi» διαχείρισης της Fafalios Shipping. To πλοίο χωρητικότητας 82.211 dwt ναυπηγήθηκε το 2009 στην Ιαπωνία. Ο…
Tον τελευταίο κύκλο των διαπραγματεύσεων για τις ελάχιστες απολαβές των ναυτικών ολοκλήρωσε ο Διεθνής Οργανισμός Εργασίας (ILO) σε συνεδρίαση του Subcommittee on Wages of…
Η σύγκρουση ανάμεσα στις ΗΠΑ και την Κίνα αρχίζει να παίρνει την μορφή εμπορικού πολέμου με απρόβλεπτες συνέπειες. Αλλά ο ανταγωνισμός μεταξύ των δύο…
Σε 981 διαμορφώνονται, βάσει των τελευταίων δεδομένων, τα δεξαμενόπλοια των οποίων η ναυπήγηση εκκρεμεί. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Braemar, εκκρεμεί η…
Οι πρόσφατοι περιορισμοί της κρατικής διοίκησης Τραμπ στις εξαγωγές μικροκυκλωμάτων H20 της Nvidia θα μπορούσαν να κοστίσουν στην εταιρεία δισεκατομμύρια δολάρια και να επιδράσουν…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ