![](https://www.naftikachronika.gr/wp-content/uploads/2023/09/202309070916172227.jpg)
Ιδιαίτερα αισιόδοξη αναφορικά με τις μεσοπρόθεσμες προοπτικές της αγοράς των υγραεριοφόρων παραμένει η Capital Clean Energy Carriers, με επικεφαλής τον κ. Ευάγγελο Μαρινάκη.
Ειδικότερα, η εταιρεία ανακοίνωσε τα οικονομικά αποτελέσματα δ΄ τριμήνου 2024, οπότε και τα έσοδά της διαμορφώθηκαν στα $105,1 εκατ., ενώ τα κέρδη της στα $20,8 εκατ. Για το σύνολο του 2024, τα κέρδη της εταιρείας ανήλθαν σε $54,6 εκατ., αυξημένα σε σημαντικό βαθμό έναντι του 2023, οπότε και είχαν ανέλθει σε $7,1 εκατ.
Ο κ. Τζέρι Καλογηράτος, CEO της Capital Clean Energy Carriers, σχολίασε μεταξύ άλλων: «Συνεχίζουμε να σημειώνουμε πρόοδο όσον αφορά τον στόχο μας να αναδείξουμε την εταιρεία στον κορυφαίο μεταφορέα φορτίων αερίου, συμπεριλαμβανομένων εκείνων (όπως η αμμωνία και το διοξείδιο του άνθρακα) που αναδύονται λόγω της ενεργειακής μετάβασης».
Η CCEC προχώρησε σε πώληση τεσσάρων containerships, μεταφορικής ικανότητας 5.000 TEUs, προκειμένου να είναι σε θέση να εστιαστεί περισσότερο στα υγραεριοφόρα. «Η πώληση αυτή θα εδραιώσει περαιτέρω τη θέση μας ως πλατφόρμας εστιασμένης στα αέρια φορτία», πρόσθεσε ο κ. Καλογηράτος.
Παράλληλα, αναφερόμενος στις τρέχουσες συνθήκες στη spot αγορά, ο CEO της εταιρείας υπογράμμισε ότι η CCEC δεν επηρεάζεται σε σημαντικό βαθμό. «Αναμένουμε ότι η αδυναμία στη spot αγορά και στις ναυλώσεις μικρής διάρκειας θα αποτελέσει καταλύτη για μια δυνητικά σημαντική μείωση των πλοίων LNG παλαιότερης τεχνολογίας στον παγκόσμιο στόλο».
Επιπλέον, σύμφωνα με την ανακοίνωση, ένας ακόμα παράγοντας αισιοδοξίας είναι οι προθέσεις της κυβέρνησης Τραμπ να ενισχύσει τις εξαγωγές LNG.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις προκλήσεις που αντιμετωπίζει η ναυτιλιακή βιομηχανία εστιάστηκε πάνελ ομιλητών στο πλαίσιο του 15ου Ετήσιου Capital Link Forum στην Αθήνα, το οποίο πραγματοποιήθηκε την…
Οι πρόεδροι των μεγαλύτερων οργανισμών της ναυτιλιακής βιομηχανίας παγκοσμίως συγκεντρώθηκαν στις 6 Φεβρουαρίου στην Αθήνα για να συζητήσουν θέματα όπως η μείωση των αερίων…
Σε νέο γύρο μεταβλητότητας έχει εισέλθει η ναυλαγορά των υγραεριοφόρων, με τις τελευταίες τάσεις να επηρεάζουν και τα μικρότερα μεγέθη. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Η εκλογή του νέου Διοικητικού Συμβουλίου της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών για την προσεχή τριετία έλαβε χώρα κατά τις αρχαιρεσίες της Πέμπτης 6 Φεβρουαρίου 2025.…
Η ραγδαία ψηφιοποίηση των επιχειρήσεων και των κυβερνήσεων έχει φέρει στο προσκήνιο την ανάγκη για ισχυρή κυβερνοασφάλεια. Οι κυβερνοεπιθέσεις δεν είναι πλέον απλώς μια…
Αναδιατάξεις στους κινεζικούς λιμένες έχουν επιφέρει οι εμπορικές «αψιμαχίες» με επίκεντρο τις ΗΠΑ. Συγκεκριμένα, Ιρανοί πωλητές επιχειρούν να προσαρμοστούν στις αμερικανικές κυρώσεις, μεταφέροντας τις…
Σε πτωτική πορεία βρίσκονται οι αποστολές αμερικανικού άνθρακα προς την Ευρώπη, καθώς η καθίζηση του 2024 εκτιμάται ότι θα επιμείνει και το νέο έτος.…
Οι προκλήσεις επιμένουν για την αγορά των LNG carriers και το 2025 με το outlook να παραμένει θολό ελέω πληθώρας παραδόσεων πλοίων τα επόμενα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ