
H TotalEnergies απορρίπτει το ενδεχόμενο μακροχρόνιας συνεργασίας με την αμερικανική Venture Global με την απόφασή της να οφείλεται σε έλλειψη εμπιστοσύνης.
«Δεν θέλω να συνεργαστώ με τη Venture Global» σημείωσε ο CEO της TotalEnergies Patrick Pouyanné. Ο λόγος πίσω από τη δήλωση αυτή είναι ότι η Venture Global αντιμετωπίζει κάποιους νομικούς «πονοκεφάλους» με κολοσσούς της αγοράς ενέργειας, όπως είναι η BP και η Shell.
Πίσω από τις διενέξεις αυτές βρίσκεται η υποτιθέμενη αθέτηση των δεσμεύσεων της Venture Global προς τις εταιρείες αυτές, όπως αυτές ορίζονταν σε συμβόλαια μακροχρόνια διάρκειας που έχουν υπογραφεί. Επί της ουσίας, η Venture Global δεν έχει καλύψει τις προμήθειες που ορίζονται από τις συμφωνίες της. Η ίδια η εταιρεία υποστηρίζει ότι δεν έχει αθετήσει τις συμφωνίες της, καθώς οι εξαγωγικές της μονάδες δεν έχουν φτάσει ακόμη πλήρη παραγωγική ικανότητα. Οι κολοσσοί της αγοράς ενέργειας σημειώνουν ότι η Venture Global δίνει προτεραιότητα τα τελευταία έτη στις υψηλές προοπτικές της spot αγοράς και λόγω αυτού δεν έχει καλύψει τις συμφωνηθέντες ποσότητες.
Η δήλωση του CEO της Total προκάλεσε την αντίδραση της Venture Global, η οποία ανακοίνωσε την έκπληξή της και διαβεβαίωσε ότι τιμά τις συμφωνίες που υπογράφει.
Σε κάθε περίπτωση, ο CEO της Total δεν είναι αρνητικός στη συνεργασία με τη Venture Global εφόσον αυτή αφορά ποσότητες στη spot αγορά.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στην καριέρα του, ο ναυτικός θα χρειαστεί να περάσει κάποιες γιορτές μακριά από την οικογένεια και τους φίλους, με μόνη συντροφιά τα μέλη του…
Τα νοτιοκορεατικά ναυπηγεία παραμένουν κύρια επιλογή όσον αφορά την κατασκευή υγραεριοφόρων, με τη Solvang ASA να ανακοινώνει την εκκίνηση της κατασκευής δύο VLGCs στις…
Το Πάσχα αποτελεί την μεγαλύτερη γιορτή του χριστιανισμού. Το θαύμα της Αναστάσεως του Χριστού, προσκαλεί τους απανταχού πιστούς να εορτάσουν την μεγάλη αυτή στιγμή…
Την ελληνική σημαία ύψωσε το bulk carrier «Nea Tyhi» διαχείρισης της Fafalios Shipping. To πλοίο χωρητικότητας 82.211 dwt ναυπηγήθηκε το 2009 στην Ιαπωνία. Ο…
Tον τελευταίο κύκλο των διαπραγματεύσεων για τις ελάχιστες απολαβές των ναυτικών ολοκλήρωσε ο Διεθνής Οργανισμός Εργασίας (ILO) σε συνεδρίαση του Subcommittee on Wages of…
Σε 981 διαμορφώνονται, βάσει των τελευταίων δεδομένων, τα δεξαμενόπλοια των οποίων η ναυπήγηση εκκρεμεί. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Braemar, εκκρεμεί η…
Οι πρόσφατοι περιορισμοί της κρατικής διοίκησης Τραμπ στις εξαγωγές μικροκυκλωμάτων H20 της Nvidia θα μπορούσαν να κοστίσουν στην εταιρεία δισεκατομμύρια δολάρια και να επιδράσουν…
Δεδομένες θα πρέπει να θεωρούνται οι ανακατατάξεις στον εμπορευματικό χάρτη των bulk carriers, καθώς ΗΠΑ και Κίνα επιδίδονται σε έναν άνευ προηγουμένου εμπορικό πόλεμο…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ