
Καθώς οι εμπορικές σχέσεις των ΗΠΑ με παραδοσιακούς συμμάχους τους κλονίζονται, η Γερμανία στρέφει το βλέμμα της στη Μέση Ανατολή, κίνηση που φαίνεται να έχει ως στόχο την περαιτέρω διαφοροποίηση του χαρτοφυλακίου ενεργειακών εισαγωγών της Ευρώπης.
Ειδικότερα, βάσει σχετικής ανάρτησης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ο Γερμανός Υπουργός Οικονομικών, Δρ Jörg Kukies, συναντήθηκε με τον Υπουργό Ενέργειας του Κατάρ, κ. Saad Sherida Al-Kaabi, στην Ντόχα. Στο επίκεντρο των συνομιλιών βρέθηκαν οι ενεργειακές σχέσεις των δύο χωρών και συγκεκριμένα η περαιτέρω ενίσχυσή τους.
Η στροφή της Γερμανίας στις εισαγωγές LNG και η ταυτόχρονη εξάρτησή της από το φυσικό αέριο, ελέω εγκατάλειψης της πυρηνικής ενέργειας, αναμφίβολα προβληματίζει το Βερολίνο, ειδικά εφόσον ληφθεί υπόψη το γεγονός πως η Ουάσιγκτον υιοθετεί μια πιο σκληρή προσέγγιση όσον αφορά το διμερές εμπόριό της. Το Κατάρ, από την άλλη, έχει επενδύσει εξαιρετικά στην ανάπτυξη των εξαγωγών του και συνεπώς αποτελεί ιδανική επιλογή για τη διασφάλιση της ενεργειακής ασφάλειας τόσο της Γερμανίας όσο και της Γηραιάς Ηπείρου.
Παράλληλα, δημοσίευμα του τουρκικού πρακτορείου ειδήσεων Anadolu αναφέρει ότι η Σαουδική Αραβία υπέγραψε συμφωνία με τη Γερμανία, βάσει της οποίας η πρώτη θα εξαγάγει 200.000 τόνους πράσινου υδρογόνου στην Ευρώπη έως και το 2030. Αυτός ο διάδρομος πράσινου υδρογόνου μεταξύ Μέσης Ανατολής και Ευρώπης αναμένεται να ενισχύσει τις προσπάθειες ενεργειακής μετάβασης των οικονομιών της Γηραιάς Ηπείρου.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Την τελετή ονοματοδοσίας και παραλαβής δύο νεότευκτων δεξαμενοπλοίων γιόρτασε πρόσφατα η Golden Energy Management, με επικεφαλής τον Βίκτωρα Ρέστη. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με ανάρτηση στα…
Η προηγμένη τεχνολογία πλωτών μονάδων μετατροπής αμμωνίας σε υδρογόνο («ammonia-to-hydrogen cracker») της Höegh Evi βρίσκεται στο επίκεντρο νέας στρατηγικής συνεργασίας με τη North Ammonia.…
H Hanseatic Global Terminals (HGT), o βραχίονας τερματικών της γερμανικής Hapag-Lloyd, απέκτησε το 60% των μετοχών της CNMP LH από τον όμιλο Seafrigo. Η…
Μία από τις πολλές προκλήσεις που αντιμετωπίζει η υιοθέτηση εναλλακτικών καυσίμων στη ναυτιλία είναι το μη ανταγωνιστικό κόστος. Στο πλαίσιο αυτό, ο Executive Chairman…
Οι στρατηγικές συνεργασίες αναμένεται να διαδραματίσουν πρωταγωνιστικό ρόλο για το μέλλον της ναυτιλίας εν μέσω συνεχώς μεταβαλλόμενων απαιτήσεων για τα καύσιμα. Στο πλαίσιο αυτό,…
Το μέλλον της ναυτιλίας διαμορφώνεται μέσα από την εξέλιξη της ηλεκτροκίνησης, με την Kongsberg Maritime να αναλαμβάνει την πρωτοποριακή μετατροπή του «MF Hamlet» σε…
Ιστορικό υψηλό αναμένεται να καταγράψει η παραγωγή σιταριού της Ινδίας το 2025, καθώς οι υψηλές τιμές που εγγυάται το Νέο Δελχί ώθησαν τους παραγωγούς…
Tα πάνω κάτω στη διεθνή ναυτιλιακή βιομηχανία αναμένεται να φέρει η πρόταση του U.S. Trade Representative (USTR) για την επιβολή λιμενικών τελών σε πλοία…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ