Στο εύρος του 50-55% κυμάνθηκε το 2024 η αξιοπιστία των εταιρειών τακτικών γραμμών σε ό,τι αφορά την τήρηση του χρονοδιαγράμματός τους, σύμφωνα με δεδομένα της Sea Intelligence.
H συγκεκριμένη ανάλυση καλύπτει 34 τακτικές γραμμές, στις οποίες δραστηριοποιούνται πάνω από 60 μεταφορείς. Τον Δεκέμβριο, η αξιοπιστία των χρονοδιαγραμμάτων μειώθηκε κατά 0,9% και διαμορφώθηκε στο 53,8%, ενώ συγκριτικά με τον Δεκέμβριο του 2023 η πτώση ήταν της τάξεως του 3%. Η μέση καθυστέρηση για τις μη έγκαιρες αφίξεις πλοίων μειώθηκε κατά -0,23 ημέρες από μήνα σε μήνα, σε 5,28 ημέρες, που είναι ο χαμηλότερος αριθμός καθυστέρησης από τον Ιούλιο του 2024. Σε ετήσια βάση, ο αριθμός του Δεκεμβρίου 2024 ήταν χαμηλότερος κατά 0,12 ημέρες. Μπορεί το 2024 η αξιοπιστία του χρονοδιαγράμματος να ήταν υψηλότερη σε σχέση με την περίοδο της πανδημίας, ωστόσο δεν κατάφερε να πιάσει τα στάνταρντ των προ πανδημίας ετών.
Η Maersk ήταν ο πιο αξιόπιστος μεταφορέας της πρώτης 13άδας τον Δεκέμβριο του 2024, με αξιοπιστία δρομολογίων στο 60,4%. Κατεγράφησαν επίσης έξι μεταφορείς με αξιοπιστία χρονοδιαγράμματος μεταξύ 50% και 60%, με τους υπόλοιπους έξι μεταφορείς να κυμαίνονται σε ένα εύρος 47-50%. Η Wan Hai ήταν η λιγότερο αξιόπιστη με αξιοπιστία χρονοδιαγράμματος στο 47,9%. Τον Δεκέμβριο του 2024, η διαφορά μεταξύ της πιο αξιόπιστης liner εταιρείας και της λιγότερο αξιόπιστης μειώθηκε κάτω από 13 ποσοστιαίες μονάδες. Μόνο τέσσερις από τους 13 κορυφαίους παγκοσμίως μεταφορείς κατέγραψαν βελτίωση στην αξιοπιστία τους από μήνα σε μήνα, με τη ZIM να καταγράφει τη μεγαλύτερη αύξηση της τάξεως των 6 ποσοστιαίων μονάδων.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Την ευρωπαϊκή τεχνογνωσία συνεχίζει να εμπιστεύεται ο νοτιοκορεατικός ναυπηγικός κολοσσός Samsung Heavy Industries για τα υπό κατασκευή υγραεριοφόρα του. Ειδικότερα, βάσει σχετικής ανακοίνωσης της…
Μεγάλης κλίμακας επενδύσεις για τη ναυπηγική και ναυπηγοεπισκευαστική βιομηχανία της έχει στα σκαριά η Ινδία. Σύμφωνα με όσα δήλωσε πρόσφατα η Υπουργός Οικονομικών Nirmala…
Με την πολιτική που υιοθετεί η Ουάσιγκτον στο εμπόριο να δύναται να προκαλέσει συθέμελες αλλαγές στο παγκόσμιο εμπόριο, η Goldman Sachs προχωρά σε αναθεώρηση…
Εν μέσω συμφόρησης των εφοδιαστικών αλυσίδων της Νότιας Αφρικής, ο λιμένας Μαπούτο της Μοζαμβίκης επιδιώκει να αναδειχθεί σταδιακά σε σημαντικό περιφερειακό κόμβο για το…
Η ναυτιλία εισέρχεται σε μια νέα εποχή, όπου η αυτονομία και η ηλεκτροκίνηση υπόσχονται να μεταμορφώσουν τις αστικές θαλάσσιες μεταφορές. Η ανάπτυξη αυτόνομων ferries…
Πτώση αρχίζει να καταγράφει η ναυτιλιακή κίνηση από το Ακρωτήριο της Καλής Ελπίδας, λαμβάνοντας υπόψη την εκεχειρία μεταξύ Ισραήλ και Χαμάς και τη μερική…
Καθώς οι εκκλήσεις διεθνών οργανισμών και περιβαλλοντικών οργανώσεων σχετικά με την ανάγκη ενεργειακής μετάβασης τoυ πλανήτη πληθαίνουν, το 2024 αποτέλεσε έτος-ορόσημο για τις «πράσινες»…
Η ναυτιλιακή βιομηχανία βρίσκεται σε κρίσιμη καμπή, καθώς επιδιώκει τη μετάβαση σε βιώσιμες τεχνολογίες, που θα μειώσουν δραστικά τις εκπομπές ρύπων. Σε αυτό το…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ