Οι πρωτοβουλίες με επίκεντρο τη μείωση του ανθρακικού αποτυπώματος των θαλάσσιων μεταφορών βαίνουν πυρετωδώς, με το «Prima Verde» να γράφει ιστορία, όντας το πρώτο πλοίο κατανάλωσης MGO και εξοπλισμένο με ιστία, για την κατασκευή του οποίου έχει αξιοποιηθεί «πράσινος» χάλυβας.
Ειδικότερα, βάσει σχετικής ανακοίνωσης της MOL, το πλοίο, ιδιοκτησίας της Daishin Shipping, παραδόθηκε από τα ναυπηγεία Onomichi Dockyard στη διαχειρίστρια εταιρεία MOL Drybulk, θυγατρική του ομίλου Mitsui O.S.K. Lines (MOL).
Επιπλέον, ο φιλικός προς το περιβάλλον χάλυβας αξιοποιήθηκε για την κατασκευή της γάστρας του πλοίου, ωθώντας σε μείωση το ανθρακικό αποτύπωμα της κατασκευής του. Ακόμα, είναι εξοπλισμένο με σύστημα αιολικής πρόωσης της ECONOWIND, το οποίο αξιοποιεί δύο ιστία VentoFoil. Το μήκος του πλοίου αγγίζει τα 130 μ., ενώ η χωρητικότητά του ανέρχεται σε 17.611 dwt.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Με την αιολική πρόωση να κερδίζει συνεχώς έδαφος στη ναυτιλιακή βιομηχανία, αυξάνονται τα καινοτόμα projects που έχουν ως επίκεντρο την αξιοποίηση της αιολικής ενέργειας.…
Στα χαμηλότερα επίπεδα της ιστορίας κυμαίνεται η ναυλαγορά των LNG carriers, με ναυλομεσιτικά reports να υπογραμμίζουν χαρακτηριστικά ότι οι ναύλοι έπιασαν «πάτο». Ειδικότερα, βάσει…
Την κατάταξή της για τα δέκα κορυφαία ναυτιλιακά κράτη, σε όρους αξίας στόλου, δημοσίευσε η Veson Nautical. Και μπορεί οι πρώτες θέσεις της κατάταξης…
Νέο πρόεδρο εξέλεξε πρόσφατα η InterManager, η Ένωση που εκπροσωπεί τις 3rd party management εταιρείες. Ο Sebastian von Hardenberg, CEO της Bernhard Schulte Shipmanagement…
Ιδιωτικό αεροασθενοφόρο με έξι επιβαίνοντες συνετρίβη χθες Παρασκευή στη Φιλαδέλφεια, στις ανατολικές ΗΠΑ, δύο ημέρες μετά αεροπορική τραγωδία με τους 67 νεκρούς στην Ουάσινγκτον,…
Περιορισμένες είναι οι μεταβολές που καταγράφονται στη ναυλαγορά των containerships, με τον σχετικό δείκτη της Drewry, WCI, να σημειώνει πτώση της τάξεως του 2%…
Το τέταρτο τρίμηνο του 2024, το εποχικά προσαρμοσμένο ΑΕΠ παρέμεινε σταθερό στη ζώνη του ευρώ και αυξήθηκε κατά 0,1% στην ΕΕ, σε σύγκριση με…
Τους λόγους για τους οποίους ο ΙΜΟ θα πρέπει να προβεί σε άμεση απαγόρευση των scrubbers, λόγω του αντικτύπου τους στο θαλάσσιο περιβάλλον, αναλύει…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ