Στα χαμηλότερα επίπεδα της ιστορίας κυμαίνεται η ναυλαγορά των LNG carriers, με ναυλομεσιτικά reports να υπογραμμίζουν χαρακτηριστικά ότι οι ναύλοι έπιασαν «πάτο».
Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys, το κόστος ναύλωσης ενός LNG carrier μεταφορικής ικανότητας περίπου 160.000 κ.μ. διαμορφώθηκε στα $0/ημέρα την εβδομάδα με πέρας την Τετάρτη 29 Ιανουαρίου δυτικά του Σουέζ, δηλαδή στη Λεκάνη του Ατλαντικού.
Από την άλλη, ανατολικά του Σουέζ, στη Λεκάνη Ειρηνικού, το κόστος ναύλωσης ενός LNG carrier ίδιων προδιαγραφών κατέγραψε πτώση $4.000 και πλέον ανέρχεται στα $5.000/ημέρα, επίπεδα επίσης χαμηλότερα του breakeven point.
Όσον αφορά την αγορά χρονοναυλώσεων, έπειτα από πτώση $2.000, το κόστος ναύλωσης ενός TFDE LNGC μεταφορικής ικανότητας περίπου 160.000 κ.μ. διαμορφώθηκε στα $20.000/ημέρα σε συμβόλαια διάρκειας ενός έτους.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Με την αιολική πρόωση να κερδίζει συνεχώς έδαφος στη ναυτιλιακή βιομηχανία, αυξάνονται τα καινοτόμα projects που έχουν ως επίκεντρο την αξιοποίηση της αιολικής ενέργειας.…
Οι πρωτοβουλίες με επίκεντρο τη μείωση του ανθρακικού αποτυπώματος των θαλάσσιων μεταφορών βαίνουν πυρετωδώς, με το «Prima Verde» να γράφει ιστορία, όντας το πρώτο…
Την κατάταξή της για τα δέκα κορυφαία ναυτιλιακά κράτη, σε όρους αξίας στόλου, δημοσίευσε η Veson Nautical. Και μπορεί οι πρώτες θέσεις της κατάταξης…
Νέο πρόεδρο εξέλεξε πρόσφατα η InterManager, η Ένωση που εκπροσωπεί τις 3rd party management εταιρείες. Ο Sebastian von Hardenberg, CEO της Bernhard Schulte Shipmanagement…
Ιδιωτικό αεροασθενοφόρο με έξι επιβαίνοντες συνετρίβη χθες Παρασκευή στη Φιλαδέλφεια, στις ανατολικές ΗΠΑ, δύο ημέρες μετά αεροπορική τραγωδία με τους 67 νεκρούς στην Ουάσινγκτον,…
Το τέταρτο τρίμηνο του 2024, το εποχικά προσαρμοσμένο ΑΕΠ παρέμεινε σταθερό στη ζώνη του ευρώ και αυξήθηκε κατά 0,1% στην ΕΕ, σε σύγκριση με…
Τους λόγους για τους οποίους ο ΙΜΟ θα πρέπει να προβεί σε άμεση απαγόρευση των scrubbers, λόγω του αντικτύπου τους στο θαλάσσιο περιβάλλον, αναλύει…
Έγκριση για ένα πρωτοποριακό σχέδιο παραγωγής κινητήρων υδρογόνου και συστημάτων κυψελών καυσίμου υδρογόνου δόθηκε πρόσφατα στη Yanmar Power Technology Co., Ltd. Το σχέδιο εγκρίθηκε…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ