
Έναν χρόνο μετά το λανσάρισμα της υπηρεσίας «Green Sea Conference» από τη Viking Line, η εταιρεία κρουαζιέρας επιθυμεί να επεκτείνει περαιτέρω τη συγκεκριμένη υπηρεσία.
Συγκεκριμένα, η Viking Line στοχεύει να εισαγάγει την υπηρεσία «Green Sea Conference» και στις διαδρομές του Ελσίνκι. Αρχής γενομένης από την άνοιξη του 2025, οι Φινλανδοί θα είναι σε θέση να πραγματοποιήσουν «πράσινα» συνέδρια στα κρουαζιερόπλοια «Gabriella», «Viking Cinderella» και «Viking XPRS».
Υπενθυμίζεται ότι η υπηρεσία «Green Sea Conference» αποσκοπεί στη μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου κατά τη διάρκεια συνεδρίων που λαμβάνουν χώρα εν πλω στα πλοία της Viking Line. Ειδικότερα, μέσω της αξιοποίησης ανανεώσιμων βιοκαυσίμων, η σκανδιναβική εταιρεία επιτυγχάνει μείωση κατά περίπου 90% των εκπομπών των πλοίων στη διάρκεια των συνεδρίων. Τα πρώτα κρουαζιερόπλοια που παρείχαν αυτή την υπηρεσία ήταν το «Viking Glory» και το «Viking Grace».
Σύμφωνα με τον Επικεφαλής Πωλήσεων της εταιρείας, Philip Sjöstrand, εάν το σύνολο των συνεδρίων που λαμβάνουν χώρα στα κρουαζιερόπλοια της Viking Line υλοποιηθούν στο πλαίσιο της βιώσιμης αυτής υπηρεσίας, τότε η μείωση των εκπομπών θα ισοδυναμεί με τις ετήσιες εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου περίπου 2.000 Φινλανδών.
Τέλος, σημειώνεται ότι 1.800 επιβάτες συμμετείχαν σε «πράσινα» συνέδρια στη διάρκεια του 2024, ενώ για το 2025 έχουν ήδη προγραμματιστεί δύο συνέδρια με τη συμμετοχή 150-200 Φινλανδών σε καθένα από αυτά.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στην καριέρα του, ο ναυτικός θα χρειαστεί να περάσει κάποιες γιορτές μακριά από την οικογένεια και τους φίλους, με μόνη συντροφιά τα μέλη του…
Τα νοτιοκορεατικά ναυπηγεία παραμένουν κύρια επιλογή όσον αφορά την κατασκευή υγραεριοφόρων, με τη Solvang ASA να ανακοινώνει την εκκίνηση της κατασκευής δύο VLGCs στις…
Το Πάσχα αποτελεί την μεγαλύτερη γιορτή του χριστιανισμού. Το θαύμα της Αναστάσεως του Χριστού, προσκαλεί τους απανταχού πιστούς να εορτάσουν την μεγάλη αυτή στιγμή…
Την ελληνική σημαία ύψωσε το bulk carrier «Nea Tyhi» διαχείρισης της Fafalios Shipping. To πλοίο χωρητικότητας 82.211 dwt ναυπηγήθηκε το 2009 στην Ιαπωνία. Ο…
Tον τελευταίο κύκλο των διαπραγματεύσεων για τις ελάχιστες απολαβές των ναυτικών ολοκλήρωσε ο Διεθνής Οργανισμός Εργασίας (ILO) σε συνεδρίαση του Subcommittee on Wages of…
Η σύγκρουση ανάμεσα στις ΗΠΑ και την Κίνα αρχίζει να παίρνει την μορφή εμπορικού πολέμου με απρόβλεπτες συνέπειες. Αλλά ο ανταγωνισμός μεταξύ των δύο…
Σε 981 διαμορφώνονται, βάσει των τελευταίων δεδομένων, τα δεξαμενόπλοια των οποίων η ναυπήγηση εκκρεμεί. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Braemar, εκκρεμεί η…
Οι πρόσφατοι περιορισμοί της κρατικής διοίκησης Τραμπ στις εξαγωγές μικροκυκλωμάτων H20 της Nvidia θα μπορούσαν να κοστίσουν στην εταιρεία δισεκατομμύρια δολάρια και να επιδράσουν…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ