
Έναν χρόνο μετά το λανσάρισμα της υπηρεσίας «Green Sea Conference» από τη Viking Line, η εταιρεία κρουαζιέρας επιθυμεί να επεκτείνει περαιτέρω τη συγκεκριμένη υπηρεσία.
Συγκεκριμένα, η Viking Line στοχεύει να εισαγάγει την υπηρεσία «Green Sea Conference» και στις διαδρομές του Ελσίνκι. Αρχής γενομένης από την άνοιξη του 2025, οι Φινλανδοί θα είναι σε θέση να πραγματοποιήσουν «πράσινα» συνέδρια στα κρουαζιερόπλοια «Gabriella», «Viking Cinderella» και «Viking XPRS».
Υπενθυμίζεται ότι η υπηρεσία «Green Sea Conference» αποσκοπεί στη μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου κατά τη διάρκεια συνεδρίων που λαμβάνουν χώρα εν πλω στα πλοία της Viking Line. Ειδικότερα, μέσω της αξιοποίησης ανανεώσιμων βιοκαυσίμων, η σκανδιναβική εταιρεία επιτυγχάνει μείωση κατά περίπου 90% των εκπομπών των πλοίων στη διάρκεια των συνεδρίων. Τα πρώτα κρουαζιερόπλοια που παρείχαν αυτή την υπηρεσία ήταν το «Viking Glory» και το «Viking Grace».
Σύμφωνα με τον Επικεφαλής Πωλήσεων της εταιρείας, Philip Sjöstrand, εάν το σύνολο των συνεδρίων που λαμβάνουν χώρα στα κρουαζιερόπλοια της Viking Line υλοποιηθούν στο πλαίσιο της βιώσιμης αυτής υπηρεσίας, τότε η μείωση των εκπομπών θα ισοδυναμεί με τις ετήσιες εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου περίπου 2.000 Φινλανδών.
Τέλος, σημειώνεται ότι 1.800 επιβάτες συμμετείχαν σε «πράσινα» συνέδρια στη διάρκεια του 2024, ενώ για το 2025 έχουν ήδη προγραμματιστεί δύο συνέδρια με τη συμμετοχή 150-200 Φινλανδών σε καθένα από αυτά.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Την Κυριακή 23 Φεβρουαρίου έλαβαν χώρα εκλογές στη Γερμανία, με τους συντηρητικούς να επικρατούν. Δεύτερη σε ψήφους η ΑfD (Εναλλακτική για τη Γερμανία), γεγονός…
Την παράδοση του πρώτου containership ‒κινεζικής ναυπήγησης‒ μεταφορικής ικανότητας 16.000 TEUs και κατανάλωσης μεθανόλης ανακοίνωσε η Cosco. Ειδικότερα, βάσει σχετικής ανάρτησης στα μέσα κοινωνικής…
Τα τελευταία δεδομένα για τον παγκόσμιο στόλο των containerships και την κατάταξη των κορυφαίων liner εταιρειών δημοσίευσε πρόσφατα η Alphaliner. Συγκεκριμένα, η μεταφορική ικανότητα…
Η ναυλαγορά των υγραεριοφόρων συνεχίζει να αντιμετωπίζει προκλήσεις, οι οποίες είναι εμφανείς ειδικά στα μεγάλα μεγέθη. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys, οι…
Σε κίνηση επέκτασης του στόλου της προχώρησε πρόσφατα η Velos Shipping, με επικεφαλής τον κ. Πασχάλη Διαμαντίδη. Πιο συγκεκριμένα, η Velos Shipping απέκτησε το…
Τον εκθετικό ρυθμό ανάπτυξης του στόλου της ενισχύει με νέα παραγγελία η CMA CGM. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Intermodal, η CMA CGM…
Η Θηραϊκή Ατμοπλοΐα ιδρύθηκε από τον Πέτρο Νομικό (1865-1947) στις αρχές του 20ού αιώνα και υπήρξε μια σημαίνουσα ναυτιλιακή εταιρεία, η οποία δραστηριοποιούνταν στο…
Η ναυλαγορά των LNG carriers, η οποία αντιμετωπίζει ίσως την πιο δύσβατη περίοδο της ιστορίας της, παραμένει υπό πίεση. Ειδικότερα, βάσει της ναυλομεσιτικής Fearnleys,…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ