
Ένα πλήρως ηλεκτρικό ferry κατασκευάστηκε πρόσφατα από τη γερμανική ναυπηγική εταιρεία Ampereship, σε συνεργασία με τη θυγατρική της Ostseestaal, για το νησί Helgoland. Το νέο ferry θα αποτελέσει ένα σημαντικό βήμα για τη μετάβαση σε μεταφορές μηδενικών εκπομπών, συνδέοντας το κύριο νησί με το νησί Düne.
Το νέο ηλεκτρικό ferry σχεδιάζεται για να αντικαταστήσει το παλιό «Witte Kliff», ένα πλοίο που λειτουργεί από το 1997 με συμβατικά ορυκτά καύσιμα. Το μήκος του θα φτάνει τα 15,2 μ., ενώ το πλάτος τα 5,6 μ., επιτρέποντας τη μεταφορά έως και 95 επιβατών.
Το πλοίο θα είναι εξοπλισμένο με μία συστοιχία μπαταριών χωρητικότητας 1.175 kWh, που θα τροφοδοτεί τους δύο ηλεκτροκινητήρες ισχύος 2 x 125 kW. Αυτή η τεχνολογία εξασφαλίζει μηδενικές εκπομπές ρύπων, ενώ η λειτουργία του ferry θα είναι σχεδόν αθόρυβη, παρέχοντας ένα πιο ευχάριστο περιβάλλον για τους επιβάτες.
Οι Ampereship και Ostseestaal έχουν ήδη ολοκληρώσει την κατασκευή 22 ηλεκτρικών πλοίων, που αξιοποιούν στο 100% την ηλιακή ενέργεια. Η τεχνογνωσία που έχει αποκτηθεί από αυτά τα έργα ενσωματώνεται πλήρως στον σχεδιασμό και στην κατασκευή του νέου ferry, διασφαλίζοντας τη μέγιστη απόδοση και αξιοπιστία.
Η Ampereship ολοκλήρωσε πρόσφατα την παράδοση δύο καταμαράν, των «Sale Marasino II» και «Sarnico», που αποτελούν τα πρώτα πλήρως ηλεκτρικά πλοία της στην Ιταλία. Τα πλοία, μήκους 26 μ., εξοπλισμένα με δύο ηλεκτροκινητήρες 100 kW και μπαταρίες συνολικής ισχύος 750 kWh, φορτίζονται εν μέρει από ηλιακά πάνελ και θα λειτουργούν στη λίμνη Iseo από τη Navigazione Lago d’Iseo.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η συνεργασία της MSC Cruises και του ναυπηγείου Chantiers de l’Atlantique βαίνει δυναμικά. Την Πέμπτη 27 Μαρτίου, στη Saint-Nazaire της Γαλλίας, έλαβαν χώρα ταυτόχρονα…
Η Ρωσία προχωρά στην κατασκευή ενός νέου ναυπηγείου, το οποίο θα διαδραματίσει καίριο ρόλο στη στρατηγική της Μόσχας για τις μεταφορές στην Αρκτική. Ειδικότερα,…
Οι κολοσσοί της liner ναυτιλίας συνεχίζουν να ενισχύουν τους στόλους τους με καινοτόμα πλοία, ποντάροντας στα καύσιμα που θα δομήσουν το μέλλον της ναυτιλίας.…
Οι τιμές του ρωσικού πετρελαίου βρίσκονται σε καθοδική πορεία, οπότε και πλοιοκτήτες διεθνώς έχουν την ευκαιρία να επιστρέψουν στη μεταφορά του, δίχως να ανησυχούν…
Αργά και σταθερά, η ναυλαγορά των LNG carriers συνεχίζει την ανάκαμψή της. Πιο συγκεκριμένα, όπως σημειώνει πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Fearnleys, οι ναύλοι των…
Τουλάχιστον 144 άνθρωποι στη Μιανμάρ σκοτώθηκαν και 732 τραυματίστηκαν από τον ισχυρό σεισμό που συγκλόνισε τη χώρα και τη νοτιοανατολική Ασία, σύμφωνα με το…
Η Υφυπουργός Ναυτιλίας παρά τω Προέδρω, κ. Μαρίνα Χατζημανώλη, πραγματοποίησε επίσκεψη στην Αθήνα μεταξύ 26 και 28 Μαρτίου 2025. Με την ευκαιρία των δύο…
Η υπογραφή της πολυσυζητημένης συμφωνίας ανάμεσα στην CK Hutchison και στην BlackRock με φόντο στρατηγικούς λιμένες στον Παναμά φαίνεται να καθυστερεί. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ