
Ένα πλήρως ηλεκτρικό ferry κατασκευάστηκε πρόσφατα από τη γερμανική ναυπηγική εταιρεία Ampereship, σε συνεργασία με τη θυγατρική της Ostseestaal, για το νησί Helgoland. Το νέο ferry θα αποτελέσει ένα σημαντικό βήμα για τη μετάβαση σε μεταφορές μηδενικών εκπομπών, συνδέοντας το κύριο νησί με το νησί Düne.
Το νέο ηλεκτρικό ferry σχεδιάζεται για να αντικαταστήσει το παλιό «Witte Kliff», ένα πλοίο που λειτουργεί από το 1997 με συμβατικά ορυκτά καύσιμα. Το μήκος του θα φτάνει τα 15,2 μ., ενώ το πλάτος τα 5,6 μ., επιτρέποντας τη μεταφορά έως και 95 επιβατών.
Το πλοίο θα είναι εξοπλισμένο με μία συστοιχία μπαταριών χωρητικότητας 1.175 kWh, που θα τροφοδοτεί τους δύο ηλεκτροκινητήρες ισχύος 2 x 125 kW. Αυτή η τεχνολογία εξασφαλίζει μηδενικές εκπομπές ρύπων, ενώ η λειτουργία του ferry θα είναι σχεδόν αθόρυβη, παρέχοντας ένα πιο ευχάριστο περιβάλλον για τους επιβάτες.
Οι Ampereship και Ostseestaal έχουν ήδη ολοκληρώσει την κατασκευή 22 ηλεκτρικών πλοίων, που αξιοποιούν στο 100% την ηλιακή ενέργεια. Η τεχνογνωσία που έχει αποκτηθεί από αυτά τα έργα ενσωματώνεται πλήρως στον σχεδιασμό και στην κατασκευή του νέου ferry, διασφαλίζοντας τη μέγιστη απόδοση και αξιοπιστία.
Η Ampereship ολοκλήρωσε πρόσφατα την παράδοση δύο καταμαράν, των «Sale Marasino II» και «Sarnico», που αποτελούν τα πρώτα πλήρως ηλεκτρικά πλοία της στην Ιταλία. Τα πλοία, μήκους 26 μ., εξοπλισμένα με δύο ηλεκτροκινητήρες 100 kW και μπαταρίες συνολικής ισχύος 750 kWh, φορτίζονται εν μέρει από ηλιακά πάνελ και θα λειτουργούν στη λίμνη Iseo από τη Navigazione Lago d’Iseo.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Τα νοτιοκορεατικά ναυπηγεία παραμένουν κύρια επιλογή όσον αφορά την κατασκευή υγραεριοφόρων, με τη Solvang ASA να ανακοινώνει την εκκίνηση της κατασκευής δύο VLGCs στις…
Το Πάσχα αποτελεί την μεγαλύτερη γιορτή του χριστιανισμού. Το θαύμα της Αναστάσεως του Χριστού, προσκαλεί τους απανταχού πιστούς να εορτάσουν την μεγάλη αυτή στιγμή…
Την ελληνική σημαία ύψωσε το bulk carrier «Nea Tyhi» διαχείρισης της Fafalios Shipping. To πλοίο χωρητικότητας 82.211 dwt ναυπηγήθηκε το 2009 στην Ιαπωνία. Ο…
Tον τελευταίο κύκλο των διαπραγματεύσεων για τις ελάχιστες απολαβές των ναυτικών ολοκλήρωσε ο Διεθνής Οργανισμός Εργασίας (ILO) σε συνεδρίαση του Subcommittee on Wages of…
Η σύγκρουση ανάμεσα στις ΗΠΑ και την Κίνα αρχίζει να παίρνει την μορφή εμπορικού πολέμου με απρόβλεπτες συνέπειες. Αλλά ο ανταγωνισμός μεταξύ των δύο…
Σε 981 διαμορφώνονται, βάσει των τελευταίων δεδομένων, τα δεξαμενόπλοια των οποίων η ναυπήγηση εκκρεμεί. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Braemar, εκκρεμεί η…
Οι πρόσφατοι περιορισμοί της κρατικής διοίκησης Τραμπ στις εξαγωγές μικροκυκλωμάτων H20 της Nvidia θα μπορούσαν να κοστίσουν στην εταιρεία δισεκατομμύρια δολάρια και να επιδράσουν…
Δεδομένες θα πρέπει να θεωρούνται οι ανακατατάξεις στον εμπορευματικό χάρτη των bulk carriers, καθώς ΗΠΑ και Κίνα επιδίδονται σε έναν άνευ προηγουμένου εμπορικό πόλεμο…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ