
Η τεχνολογία EnergoFlow της Wärtsilä και οι Προπέλες Σταθερού Βήματος (Fixed Pitch Propellers ‒ FPP) παρέχουν λύσεις που μειώνουν την κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές ρύπων. Το EnergoFlow αποτελεί έναν καινοτόμο σταθεροποιητή ροής με ελεγχόμενο στροβιλισμό, έτσι ώστε να βελτιστοποιεί τη ροή του νερού προς την προπέλα, εξασφαλίζοντας μέγιστη αποδοτικότητα και μειωμένες εκπομπές σε κάθε συνθήκη λειτουργίας. Παράλληλα, οι FPP έχουν κατασκευαστεί για βέλτιστη απόδοση, με μειωμένα επίπεδα θορύβου και δονήσεων.
Αυτές οι τεχνολογίες πρόκειται να εφαρμοστούν σε τρία πλοία τύπου Pure Car/Truck Carrier (PCTC) της Sallaum Lines. Τα πλοία αυτά ‒τα «Silver Queen», «Silver Moon» και «Silver Sky»‒ έχουν μήκος 183 μ. και μπορούν να μεταφέρουν έως 4.900 αυτοκίνητα. Η αναβάθμισή τους με τις λύσεις της Wärtsilä αναμένεται να βελτιώσει σημαντικά την απόδοσή τους, μειώνοντας την κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα, ενώ παράλληλα θα συμβάλει στη μείωση των λειτουργικών εξόδων.
Η εφαρμογή αυτών των λύσεων είναι αποτέλεσμα του Προγράμματος Αποανθρακοποίησης της Wärtsilä, το οποίο έχει σχεδιαστεί για να βοηθά τους πλοιοκτήτες να εντοπίζουν και να εφαρμόζουν τις καταλληλότερες τεχνολογίες για τα πλοία τους. Μέσα από ενδελεχή ανάλυση και προσομοίωση, η Wärtsilä ανέπτυξε μια εξειδικευμένη στρατηγική για τη Sallaum Lines, προσαρμοσμένη στις απαιτήσεις των συγκεκριμένων πλοίων, που έχουν συμπληρώσει ήδη 15 χρόνια λειτουργίας. Οι συγκεκριμένες λύσεις σχεδιάστηκαν για να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις πλοίων που ήδη λειτουργούν, συμβάλλοντας στην επιτάχυνση της διαδικασίας αποανθρακοποίησης της ναυτιλίας.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η Θηραϊκή Ατμοπλοΐα ιδρύθηκε από τον Πέτρο Νομικό (1865-1947) στις αρχές του 20ού αιώνα και υπήρξε μια σημαίνουσα ναυτιλιακή εταιρεία, η οποία δραστηριοποιούνταν στο…
Η ναυλαγορά των LNG carriers, η οποία αντιμετωπίζει ίσως την πιο δύσβατη περίοδο της ιστορίας της, παραμένει υπό πίεση. Ειδικότερα, βάσει της ναυλομεσιτικής Fearnleys,…
Στην ανακοίνωση οικονομικών αποτελεσμάτων για το δ΄ τρίμηνο του 2024 αλλά και για ολόκληρο το περασμένο έτος προχώρησε η Star Bulk, με επικεφαλής τον…
Οι ρωσικές αρχές εντείνουν τα μέτρα στα λιμάνια, που περιλαμβάνουν την πρόσληψη δυτών οι οποίοι θα πραγματοποιούν επιθεωρήσεις στα ύφαλα των πλοίων, ως απάντηση…
Με δυναμικούς ρυθμούς συνέχισαν οι ηλεκτρονικές αγορές στην Ευρώπη και το 2024, σύμφωνα με τα τελευταία δεδομένα της Eurostat. Συγκεκριμένα, κατά τη διάρκεια του…
Για την ανάγκη ανάπτυξης μιας ευρωπαϊκής εφοδιαστικής αλυσίδας καθαρών ναυτιλιακών καυσίμων κάνει λόγο σε ανακοίνωσή της η Clean Maritime Fuels Platform, που αντιπροσωπεύει τους…
Ψηλά στην ατζέντα της ExxonMobil φαίνεται πως βρίσκεται η αγορά ενέργειας της Γουιάνας, καθώς ο αμερικανικός κολοσσός ανακοίνωσε πρόσφατα ένα νέο έργο μεγάλης κλίμακας.…
Νέοι σκόπελοι διαφαίνονται στον ορίζοντα για την Boeing, καθώς το πολυαναμενόμενο πρόγραμμα κατασκευής προεδρικών αεροσκαφών «Air Force One» εκτιμάται ότι θα αντιμετωπίσει νέες καθυστερήσεις.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ