
Τις τάσεις που διαμορφώθηκαν στις επιλογές νησιών της Ελλάδας από τους ταξιδιώτες μεταξύ του Ιανουαρίου και του Δεκεμβρίου 2024 αναδεικνύουν τα στοιχεία επιβατικής κίνησης πλοίων για κρατήσεις μέσω του Ferryhopper.
Συγκεκριμένα, Έλληνες και ξένοι ταξιδιώτες φάνηκε να δείχνουν προτίμηση σε διαφορετικούς προορισμούς. Η πρώτη δεκάδα των ξένων επισκεπτών αποτελείται κατά σειρά από τα εξής νησιά: Σαντορίνη, Πάρος, Μύκονος, Νάξος, Μήλος, Ηράκλειο, Ίος, Ύδρα, Σίφνος και Κέρκυρα.
Αντίστοιχα η πρώτη δεκάδα των Ελλήνων ταξιδιωτών είναι: Τήνος, Πάρος, Σύρος, Νάξος, Μύκονος, Κρήτη, Αίγινα, Άνδρος, Σίφνος και Κέρκυρα. Ενδιαφέρον παρουσιάζει το γεγονός ότι η Σαντορίνη δεν βρίσκεται στις κορυφαίες επιλογές των Ελλήνων το 2024.
Η σεζόν του 2024 έφερε νέους προορισμούς στο προσκήνιο εντός ελληνικών συνόρων. Αξίζει να αναφερθεί ότι σημαντικές αυξήσεις στην επιβατική κίνηση σημειώθηκαν στο Ιόνιο, τα Δωδεκάνησα και τα νησιά του Βορείου Αιγαίου. Νησιά του Ιονίου, όπως η Λευκάδα, η Κεφαλονιά και η Ιθάκη, παρουσίασαν μεγάλη αύξηση σε αριθμό ακτοπλοϊκών εισιτηρίων πέρυσι.
Τα πιο δημοφιλή νησιά για οικογένειες φαίνεται να ήταν η Αίγινα, η Κέρκυρα, η Τζια, η Κύθνος και η Πάρος. Όσο για τα διαφορετικά ηλικιακά γκρουπ, ταξιδιώτες ηλικίας 35 και άνω προτίμησαν τη Μύκονο, τη Σαντορίνη, την Πάρο, τη Νάξο και την Τήνο. Οι «Millennials» ταξίδεψαν περισσότερο σε Μύκονο, Σαντορίνη, Πάρο, Νάξο και Μήλο, ενώ στην «Gen Z» τη θέση της Μήλου πήρε η Ίος.
Παράλληλα, αύξηση παρατηρήθηκε στον αριθμό των εισιτηρίων κατοικιδίων σε σχέση με το 2023, τη χρονιά που ξεκίνησε η εφαρμογή του νόμου για τη δήλωση στοιχείων των ζώων συντροφιάς των επιβατών. Τέλος, ο Αύγουστος, και συγκεκριμένα η περίοδος του δεκαπενταυγούστου, αποτέλεσε και το 2024 την κορύφωση της ταξιδιωτικής κίνησης για τα πλοία στην Ελλάδα.
Εκτός Ελλάδας, οι προορισμοί που ξεχώρισαν οι ταξιδιώτες το 2024 ήταν το Κάπρι, η Νάπολη και το Ποζιτάνο στην Ιταλία, το Ντουμπρόβνικ και το Χβαρ στην Κροατία, και η Ίμπιζα στην Ισπανία.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στην καριέρα του, ο ναυτικός θα χρειαστεί να περάσει κάποιες γιορτές μακριά από την οικογένεια και τους φίλους, με μόνη συντροφιά τα μέλη του…
Τα νοτιοκορεατικά ναυπηγεία παραμένουν κύρια επιλογή όσον αφορά την κατασκευή υγραεριοφόρων, με τη Solvang ASA να ανακοινώνει την εκκίνηση της κατασκευής δύο VLGCs στις…
Το Πάσχα αποτελεί την μεγαλύτερη γιορτή του χριστιανισμού. Το θαύμα της Αναστάσεως του Χριστού, προσκαλεί τους απανταχού πιστούς να εορτάσουν την μεγάλη αυτή στιγμή…
Την ελληνική σημαία ύψωσε το bulk carrier «Nea Tyhi» διαχείρισης της Fafalios Shipping. To πλοίο χωρητικότητας 82.211 dwt ναυπηγήθηκε το 2009 στην Ιαπωνία. Ο…
Tον τελευταίο κύκλο των διαπραγματεύσεων για τις ελάχιστες απολαβές των ναυτικών ολοκλήρωσε ο Διεθνής Οργανισμός Εργασίας (ILO) σε συνεδρίαση του Subcommittee on Wages of…
Η σύγκρουση ανάμεσα στις ΗΠΑ και την Κίνα αρχίζει να παίρνει την μορφή εμπορικού πολέμου με απρόβλεπτες συνέπειες. Αλλά ο ανταγωνισμός μεταξύ των δύο…
Σε 981 διαμορφώνονται, βάσει των τελευταίων δεδομένων, τα δεξαμενόπλοια των οποίων η ναυπήγηση εκκρεμεί. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Braemar, εκκρεμεί η…
Οι πρόσφατοι περιορισμοί της κρατικής διοίκησης Τραμπ στις εξαγωγές μικροκυκλωμάτων H20 της Nvidia θα μπορούσαν να κοστίσουν στην εταιρεία δισεκατομμύρια δολάρια και να επιδράσουν…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ