Τις τάσεις που διαμορφώθηκαν στις επιλογές νησιών της Ελλάδας από τους ταξιδιώτες μεταξύ του Ιανουαρίου και του Δεκεμβρίου 2024 αναδεικνύουν τα στοιχεία επιβατικής κίνησης πλοίων για κρατήσεις μέσω του Ferryhopper.
Συγκεκριμένα, Έλληνες και ξένοι ταξιδιώτες φάνηκε να δείχνουν προτίμηση σε διαφορετικούς προορισμούς. Η πρώτη δεκάδα των ξένων επισκεπτών αποτελείται κατά σειρά από τα εξής νησιά: Σαντορίνη, Πάρος, Μύκονος, Νάξος, Μήλος, Ηράκλειο, Ίος, Ύδρα, Σίφνος και Κέρκυρα.
Αντίστοιχα η πρώτη δεκάδα των Ελλήνων ταξιδιωτών είναι: Τήνος, Πάρος, Σύρος, Νάξος, Μύκονος, Κρήτη, Αίγινα, Άνδρος, Σίφνος και Κέρκυρα. Ενδιαφέρον παρουσιάζει το γεγονός ότι η Σαντορίνη δεν βρίσκεται στις κορυφαίες επιλογές των Ελλήνων το 2024.
Η σεζόν του 2024 έφερε νέους προορισμούς στο προσκήνιο εντός ελληνικών συνόρων. Αξίζει να αναφερθεί ότι σημαντικές αυξήσεις στην επιβατική κίνηση σημειώθηκαν στο Ιόνιο, τα Δωδεκάνησα και τα νησιά του Βορείου Αιγαίου. Νησιά του Ιονίου, όπως η Λευκάδα, η Κεφαλονιά και η Ιθάκη, παρουσίασαν μεγάλη αύξηση σε αριθμό ακτοπλοϊκών εισιτηρίων πέρυσι.
Τα πιο δημοφιλή νησιά για οικογένειες φαίνεται να ήταν η Αίγινα, η Κέρκυρα, η Τζια, η Κύθνος και η Πάρος. Όσο για τα διαφορετικά ηλικιακά γκρουπ, ταξιδιώτες ηλικίας 35 και άνω προτίμησαν τη Μύκονο, τη Σαντορίνη, την Πάρο, τη Νάξο και την Τήνο. Οι «Millennials» ταξίδεψαν περισσότερο σε Μύκονο, Σαντορίνη, Πάρο, Νάξο και Μήλο, ενώ στην «Gen Z» τη θέση της Μήλου πήρε η Ίος.
Παράλληλα, αύξηση παρατηρήθηκε στον αριθμό των εισιτηρίων κατοικιδίων σε σχέση με το 2023, τη χρονιά που ξεκίνησε η εφαρμογή του νόμου για τη δήλωση στοιχείων των ζώων συντροφιάς των επιβατών. Τέλος, ο Αύγουστος, και συγκεκριμένα η περίοδος του δεκαπενταυγούστου, αποτέλεσε και το 2024 την κορύφωση της ταξιδιωτικής κίνησης για τα πλοία στην Ελλάδα.
Εκτός Ελλάδας, οι προορισμοί που ξεχώρισαν οι ταξιδιώτες το 2024 ήταν το Κάπρι, η Νάπολη και το Ποζιτάνο στην Ιταλία, το Ντουμπρόβνικ και το Χβαρ στην Κροατία, και η Ίμπιζα στην Ισπανία.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Παρουσία της Υπουργού Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης κ. Νίκης Κεραμέως, του αρμόδιου για την Κοινωνική Ασφάλιση Υφυπουργού κ. Παναγιώτη Τσακλόγλου και του Γενικού Γραμματέα…
Τα Ναυπηγεία της ONEX στη Σύρο επισκέφθηκαν σήμερα, ο Υπουργός Ναυτιλίας & Νησιωτικής Πολιτικής, κ. Χρήστος Στυλιανίδης και ο Υφυπουργός, κ. Στέφανος Γκίκας, πραγματοποιώντας…
Στο μικρό γκρουπ των εταιρειών με τουλάχιστον 300 πλοία έχει εισέλθει πλέον η Hapag-Lloyd, ο γερμανικός κολοσσός των τακτικών γραμμών και πέμπτη μεγαλύτερη liner…
Η περιουσία των δισεκατομμυριούχων αυξήθηκε με έντονους ρυθμούς το 2024, σύμφωνα με τα δεδομένα της ΜΚΟ Oxfam. Πιο συγκεκριμένα, η περιουσία (αθροιστικά) των δισεκατομμυριούχων…
ΗΠΑ, Ευρωπαϊκή Ένωση και Ηνωμένο Βασίλειο συνεχίζουν να θέτουν στο στόχαστρό τους τον σκοτεινό στόλο πλοίων. Εντός των τελευταίων δύο εβδομάδων, σχεδόν 200 πλοία,…
Το 2024, οι ταξινομήσεις των καινούργιων αυτοκινήτων αυξήθηκαν ελαφρώς, μόλις κατά 0,8%, σε περίπου 10,6 εκατομμύρια μονάδες. Η Ισπανία συνέχισε να επιδεικνύει ανθεκτικότητα με…
Στην Πρωτοβουλία ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ εντάχθηκε ο όμιλος ERMA FIRST, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση. Ο όμιλος, που ιδρύθηκε το 2009 και εδρεύει στην Ελλάδα, συγκαταλέγεται…
Παρουσία εκπροσώπων της κυβέρνησης, των κομμάτων της αντιπολίτευσης, της τοπικής αυτοδιοίκησης, των Σωμάτων Ασφαλείας και των παραγωγικών φορέων έλαβε χώρα η εκδήλωση για την…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ