
Το 2024 αποτέλεσε ένα δύσκολο έτος για την αγορά των LNG carriers, με τους ναύλους να υποχωρούν στα χαμηλότερα επίπεδα των τελευταίων ετών. Το 2025 φαίνεται να συνεχίζει στην ίδια ρότα, με τη ναυλαγορά να καταγράφει απώλειες, παρότι το ενδιαφέρον για την απόκτηση LNG αυξάνεται.
Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys, οι spot ναύλοι των LNGCs μεταφορικής ικανότητας περίπου 160.000 κ.μ. ανέρχονται σε $12.000/ημέρα ανατολικά του Σουέζ (λεκάνη Ειρηνικού) και σε $11.000/ημέρα δυτικά του Σουέζ (λεκάνη Ατλαντικού), έπειτα από εβδομαδιαίες πτώσεις της τάξεως των $4.000 και $5.000 αντίστοιχα.
Όσον αφορά την αγορά χρονοναυλώσεων, τα δεδομένα της Fearnleys κάνουν λόγο για επίπεδα ναύλων της τάξεως των $24.000 ημερησίως σε συμβόλαια διάρκειας ενός έτους για ένα TFDE LNGC 160.000 κ.μ.
Παράλληλα, είναι άξιο αναφοράς ότι, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής MB Shipbrokers, στη spot αγορά υπάρχει υψηλότερο ενδιαφέρον για τη μεταφορά φορτίων έναντι των προηγούμενων εβδομάδων. Το γεγονός ότι το ενδιαφέρον αυτό δεν μετουσιώνεται σε άνοδο των ναύλων φέρεται να οφείλεται στο υψηλό διαθέσιμο τονάζ.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στην καριέρα του, ο ναυτικός θα χρειαστεί να περάσει κάποιες γιορτές μακριά από την οικογένεια και τους φίλους, με μόνη συντροφιά τα μέλη του…
Τα νοτιοκορεατικά ναυπηγεία παραμένουν κύρια επιλογή όσον αφορά την κατασκευή υγραεριοφόρων, με τη Solvang ASA να ανακοινώνει την εκκίνηση της κατασκευής δύο VLGCs στις…
Το Πάσχα αποτελεί την μεγαλύτερη γιορτή του χριστιανισμού. Το θαύμα της Αναστάσεως του Χριστού, προσκαλεί τους απανταχού πιστούς να εορτάσουν την μεγάλη αυτή στιγμή…
Την ελληνική σημαία ύψωσε το bulk carrier «Nea Tyhi» διαχείρισης της Fafalios Shipping. To πλοίο χωρητικότητας 82.211 dwt ναυπηγήθηκε το 2009 στην Ιαπωνία. Ο…
Tον τελευταίο κύκλο των διαπραγματεύσεων για τις ελάχιστες απολαβές των ναυτικών ολοκλήρωσε ο Διεθνής Οργανισμός Εργασίας (ILO) σε συνεδρίαση του Subcommittee on Wages of…
Η σύγκρουση ανάμεσα στις ΗΠΑ και την Κίνα αρχίζει να παίρνει την μορφή εμπορικού πολέμου με απρόβλεπτες συνέπειες. Αλλά ο ανταγωνισμός μεταξύ των δύο…
Σε 981 διαμορφώνονται, βάσει των τελευταίων δεδομένων, τα δεξαμενόπλοια των οποίων η ναυπήγηση εκκρεμεί. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Braemar, εκκρεμεί η…
Οι πρόσφατοι περιορισμοί της κρατικής διοίκησης Τραμπ στις εξαγωγές μικροκυκλωμάτων H20 της Nvidia θα μπορούσαν να κοστίσουν στην εταιρεία δισεκατομμύρια δολάρια και να επιδράσουν…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ