
Κατά τη συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου του ΝΕΕ της 16ης Ιανουαρίου 2025 διεξήχθησαν αρχαιρεσίες για την ανάδειξη νέου Προέδρου.
Πρόεδρος εξελέγη ο κύριος Γεώργιος Σπ. Αλεξανδράτος. Στην κενή θέση Αντιπροέδρου εξελέγη ο κ. Γεώργιος Γαβριήλ ενώ νέο μέλος της Διοικούσας Επιτροπής η κ. Αντωνία Λουδάρου. Επιπλέον, ο κ. Γεώργιος Ζαφειρούδης αποτελεί νέο μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου στην Α’ Κατηγορία πλοίων.
Μετά την εκλογή του ο Πρόεδρος του ΝΕΕ κύριος Γεώργιος Σπ. Αλεξανδράτος, προέβη στην ακόλουθη δήλωση: «Θα ήθελα να ευχαριστήσω τη ναυτιλιακή κοινότητα για την εμπιστοσύνη που έδειξε στο πρόσωπό μου, εκλέγοντάς με νέο πρόεδρο του ΝΕΕ, καθώς και τα στελέχη του ΝΕΕ για την πολύτιμη βοήθειά τους στις καθημερινές απαιτήσεις του οργανισμού. Θα ήθελα επίσης να εκφράσω τη βαθιά ευγνωμοσύνη εκ μέρους όλης της οικογένειας του ΝΕΕ όπως και τη δική μου προσωπικά, στον απερχόμενο επί εννέα συναπτά έτη πρόεδρο, Δρ. Γεώργιο Δ. Πατέρα, για την πολύτιμη προσφορά του και το απαράμιλλο ήθος του στοιχεία τα οποία υπήρξαν καθοριστικά για την πορεία του Ναυτικού Επιμελητηρίου Ελλάδος.
Το Ναυτικό Επιμελητήριο Ελλάδος θα συνεχίσει να εργάζεται και να συνεργάζεται στενά με την Πολιτεία, ακολουθώντας τις θεσμικές αρχές του ως σύμβουλος σε θέματα ναυτιλίας και ενίσχυσης της εθνικής οικονομίας μέσω της ναυτιλίας. Χρέος όλων μας είναι να προασπίζουμε τα δίκαια και τα συμφέροντα του εθνικού μας θησαυρού, της ελληνικής ναυτιλίας και των σχετιζόμενων δραστηριοτήτων της .
Με σεβασμό στις αξίες και τις ανάγκες της ναυτιλιακής κοινότητας οφείλουμε με πνεύμα ενωτικό, η στρατηγική μας να είναι πλήρως εναρμονισμένη με τις ανάγκες της χώρας, πάντα σε απόλυτη συνεννόηση με τις ναυτιλιακές ενώσεις και τους αρμοδίους φορείς, προκειμένου να προάγουμε την ανάπτυξη του κλάδου που αποτελεί πυλώνα της εθνικής μας οικονομίας και να ενδυναμώσουμε από κοινού την παγκόσμια ανταγωνιστικότητα της ελληνικής ναυτιλίας».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στην καριέρα του, ο ναυτικός θα χρειαστεί να περάσει κάποιες γιορτές μακριά από την οικογένεια και τους φίλους, με μόνη συντροφιά τα μέλη του…
Τα νοτιοκορεατικά ναυπηγεία παραμένουν κύρια επιλογή όσον αφορά την κατασκευή υγραεριοφόρων, με τη Solvang ASA να ανακοινώνει την εκκίνηση της κατασκευής δύο VLGCs στις…
Το Πάσχα αποτελεί την μεγαλύτερη γιορτή του χριστιανισμού. Το θαύμα της Αναστάσεως του Χριστού, προσκαλεί τους απανταχού πιστούς να εορτάσουν την μεγάλη αυτή στιγμή…
Την ελληνική σημαία ύψωσε το bulk carrier «Nea Tyhi» διαχείρισης της Fafalios Shipping. To πλοίο χωρητικότητας 82.211 dwt ναυπηγήθηκε το 2009 στην Ιαπωνία. Ο…
Tον τελευταίο κύκλο των διαπραγματεύσεων για τις ελάχιστες απολαβές των ναυτικών ολοκλήρωσε ο Διεθνής Οργανισμός Εργασίας (ILO) σε συνεδρίαση του Subcommittee on Wages of…
Η σύγκρουση ανάμεσα στις ΗΠΑ και την Κίνα αρχίζει να παίρνει την μορφή εμπορικού πολέμου με απρόβλεπτες συνέπειες. Αλλά ο ανταγωνισμός μεταξύ των δύο…
Σε 981 διαμορφώνονται, βάσει των τελευταίων δεδομένων, τα δεξαμενόπλοια των οποίων η ναυπήγηση εκκρεμεί. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Braemar, εκκρεμεί η…
Οι πρόσφατοι περιορισμοί της κρατικής διοίκησης Τραμπ στις εξαγωγές μικροκυκλωμάτων H20 της Nvidia θα μπορούσαν να κοστίσουν στην εταιρεία δισεκατομμύρια δολάρια και να επιδράσουν…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ