
Η Jaguar Land Rover (JLR) κάνει ένα αποφασιστικό βήμα προς την αποανθρακοποίηση, συμμετέχοντας στην πρωτοβουλία Sail for Change της UECC. Στο πλαίσιο αυτής της πρωτοβουλίας, η JLR συνεργάζεται με την UECC για τη μεταφορά των οχημάτων της μέσω πλοίων που χρησιμοποιούν υγροποιημένο βιομεθάνιο (LBM), ένα καύσιμο χαμηλών εκπομπών άνθρακα. Αυτή η στρατηγική επιλογή ενισχύει τη βιωσιμότητα της παγκόσμιας εφοδιαστικής αλυσίδας της JLR, υιοθετώντας προηγμένες τεχνολογίες στη θαλάσσια μεταφορά.
Η πρωτοβουλία Sail for Change, που ξεκίνησε το 2024, βασίζεται σε μια καινοτόμο τεχνολογική υποδομή που αξιοποιεί το LBM, γνωστό και ως bioLNG. Η χρήση του LBM ξεπερνά τις ήδη σημαντικές μειώσεις εκπομπών που επιτυγχάνονται με το LNG, μειώνοντας τις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου κατά 25% ή περισσότερο. Ταυτόχρονα, η τεχνολογία αυτή εξαλείφει σχεδόν πλήρως τις εκπομπές σωματιδίων, οξειδίων αζώτου και θείου, καθιστώντας τη μία από τις πιο φιλικές προς το περιβάλλον επιλογές για τη ναυτιλία.
Η UECC χρησιμοποιεί το LBM ήδη σε πέντε πλοία Pure Car and Truck Carriers (PCTCs) που δραστηριοποιούνται στη ναυτιλία μικρών αποστάσεων στην Ευρώπη. Αυτή η τεχνολογία επιτρέπει ουδέτερες εκπομπές άνθρακα κατά τη φόρτωση και την εκφόρτωση.
Η επέκταση της πρωτοβουλίας στηρίζεται σε μια νέα συμφωνία προμήθειας με την Titan Clean Fuels, εξασφαλίζοντας την παροχή LBM στο λιμάνι της Ζεεμπρούγκε για το 2025. Η συμφωνία αυτή προβλέπει μείωση άνω των 75.000 τόνων εκπομπών αερίων θερμοκηπίου.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Τα νοτιοκορεατικά ναυπηγεία παραμένουν κύρια επιλογή όσον αφορά την κατασκευή υγραεριοφόρων, με τη Solvang ASA να ανακοινώνει την εκκίνηση της κατασκευής δύο VLGCs στις…
Το Πάσχα αποτελεί την μεγαλύτερη γιορτή του χριστιανισμού. Το θαύμα της Αναστάσεως του Χριστού, προσκαλεί τους απανταχού πιστούς να εορτάσουν την μεγάλη αυτή στιγμή…
Την ελληνική σημαία ύψωσε το bulk carrier «Nea Tyhi» διαχείρισης της Fafalios Shipping. To πλοίο χωρητικότητας 82.211 dwt ναυπηγήθηκε το 2009 στην Ιαπωνία. Ο…
Tον τελευταίο κύκλο των διαπραγματεύσεων για τις ελάχιστες απολαβές των ναυτικών ολοκλήρωσε ο Διεθνής Οργανισμός Εργασίας (ILO) σε συνεδρίαση του Subcommittee on Wages of…
Η σύγκρουση ανάμεσα στις ΗΠΑ και την Κίνα αρχίζει να παίρνει την μορφή εμπορικού πολέμου με απρόβλεπτες συνέπειες. Αλλά ο ανταγωνισμός μεταξύ των δύο…
Σε 981 διαμορφώνονται, βάσει των τελευταίων δεδομένων, τα δεξαμενόπλοια των οποίων η ναυπήγηση εκκρεμεί. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Braemar, εκκρεμεί η…
Οι πρόσφατοι περιορισμοί της κρατικής διοίκησης Τραμπ στις εξαγωγές μικροκυκλωμάτων H20 της Nvidia θα μπορούσαν να κοστίσουν στην εταιρεία δισεκατομμύρια δολάρια και να επιδράσουν…
Δεδομένες θα πρέπει να θεωρούνται οι ανακατατάξεις στον εμπορευματικό χάρτη των bulk carriers, καθώς ΗΠΑ και Κίνα επιδίδονται σε έναν άνευ προηγουμένου εμπορικό πόλεμο…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ