
Μπορεί το έτος να άλλαξε, ωστόσο η τύχη της παγκόσμιας οικονομίας και φέτος θα κινηθεί στον ρυθμό της Κίνας.
Ως εκ τούτου, η προσοχή των οικονομικών κύκλων είναι έντονα στραμμένη στις πολιτικές απαντήσεις του Πεκίνου στις συνεχιζόμενες προκλήσεις, ιδίως στον τομέα των ακινήτων και στις επιπτώσεις τους στη ζήτηση βασικών εμπορευμάτων.
Για να μπορέσει να υποστηρίξει καλύτερα την οικονομία της χώρας, η Λαϊκή Τράπεζα της Κίνας προετοιμάζεται για μια μετασχηματιστική αλλαγή στο πλαίσιο της νομισματικής της πολιτικής το 2025, απομακρυνόμενη από τους παραδοσιακούς ποσοτικούς στόχους δανεισμού και στρεφόμενη προς μια πιο συμβατική προσέγγιση με βάση τα επιτόκια, παρόμοια με τις δυτικές κεντρικές τράπεζες. Πρόκειται για τη σημαντικότερη μεταρρύθμιση της νομισματικής πολιτικής της Κίνας τα τελευταία χρόνια, η οποία καθοδηγείται από διάφορους βασικούς παράγοντες της εγχώριας οικονομίας. Η αλλαγή έρχεται σε μια κρίσιμη στιγμή, καθώς η Κίνα παλεύει με την ύφεση της αγοράς ακινήτων.
Το υφιστάμενο πλαίσιο, το οποίο βασίζεται σε πολλαπλά επιτόκια και άτυπες οδηγίες τραπεζικού δανεισμού, έχει επικριθεί για την προώθηση της αναποτελεσματικής κατανομής των πόρων και των αδιάκριτων πρακτικών δανεισμού, που μπορεί να οδηγήσουν σε επισφαλή χρέη. Η μετάβαση αποσκοπεί στον εκσυγχρονισμό της νομισματικής πολιτικής της Κίνας, ευθυγραμμίζοντάς την περισσότερο με τα διεθνή πρότυπα που χρησιμοποιούνται από τη Fed και την Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα. Ωστόσο, ο μετασχηματισμός αντιμετωπίζει αρκετές προκλήσεις, συμπεριλαμβανομένης της ανάγκης εξισορρόπησης των προτεραιοτήτων δανεισμού που κατευθύνονται από την κυβέρνηση με τις αρχές της αγοράς και της βοήθειας προς τα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα να προσαρμοστούν σε ένα νέο περιβάλλον λειτουργίας.
Πηγή: [xclusiv] S&P Report 07th January 2025
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Τα νοτιοκορεατικά ναυπηγεία παραμένουν κύρια επιλογή όσον αφορά την κατασκευή υγραεριοφόρων, με τη Solvang ASA να ανακοινώνει την εκκίνηση της κατασκευής δύο VLGCs στις…
Το Πάσχα αποτελεί την μεγαλύτερη γιορτή του χριστιανισμού. Το θαύμα της Αναστάσεως του Χριστού, προσκαλεί τους απανταχού πιστούς να εορτάσουν την μεγάλη αυτή στιγμή…
Την ελληνική σημαία ύψωσε το bulk carrier «Nea Tyhi» διαχείρισης της Fafalios Shipping. To πλοίο χωρητικότητας 82.211 dwt ναυπηγήθηκε το 2009 στην Ιαπωνία. Ο…
Tον τελευταίο κύκλο των διαπραγματεύσεων για τις ελάχιστες απολαβές των ναυτικών ολοκλήρωσε ο Διεθνής Οργανισμός Εργασίας (ILO) σε συνεδρίαση του Subcommittee on Wages of…
Σε 981 διαμορφώνονται, βάσει των τελευταίων δεδομένων, τα δεξαμενόπλοια των οποίων η ναυπήγηση εκκρεμεί. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Braemar, εκκρεμεί η…
Οι πρόσφατοι περιορισμοί της κρατικής διοίκησης Τραμπ στις εξαγωγές μικροκυκλωμάτων H20 της Nvidia θα μπορούσαν να κοστίσουν στην εταιρεία δισεκατομμύρια δολάρια και να επιδράσουν…
Δεδομένες θα πρέπει να θεωρούνται οι ανακατατάξεις στον εμπορευματικό χάρτη των bulk carriers, καθώς ΗΠΑ και Κίνα επιδίδονται σε έναν άνευ προηγουμένου εμπορικό πόλεμο…
Την εξερεύνηση ενός πεδίου στη Μαύρη Θάλασσα, με στόχο την ανακάλυψη κοιτασμάτων πετρελαίου και φυσικού αερίου, δρομολογεί ο κολοσσός ενέργειας Shell. Ειδικότερα, όπως υπογραμμίζει…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ