![](https://www.naftikachronika.gr/wp-content/uploads/2023/09/202309070916172227.jpg)
Ο ετήσιος πληθωρισμός της ζώνης του ευρώ αναμένεται να αυξηθεί στο 2,4% τον Δεκέμβριο του 2024, από 2,2% τον Νοέμβριο, σύμφωνα με προκαταρκτική την τελευταία εκτίμηση της Eurostat.
Εξετάζοντας τις κύριες συνιστώσες του πληθωρισμού στην Ευρωζώνη, οι υπηρεσίες αναμένεται να έχουν τον υψηλότερο ετήσιο ρυθμό τον Δεκέμβριο (4,0%, έναντι 3,9% τον Νοέμβριο), ακολουθούμενες από τα τρόφιμα, το αλκοόλ και τον καπνό (2,7%, σταθερός σε σύγκριση με τον Νοέμβριο), τα μη ενεργειακά βιομηχανικά αγαθά (0,5%, έναντι 0,6% τον Νοέμβριο) και την ενέργεια (0,1%, έναντι -2,0% τον Νοέμβριο).
Στην Ελλάδα ο πληθωρισμός εκτιμάται ότι θα μειωθεί ελαφρώς στο 2,9% τον Δεκέμβριο από 3% τον Νοέμβριο του 2024.
Τον Δεκέμβριο, τα υψηλότερα επίπεδα πληθωρισμού στην Ευρωζώνη καταγράφουν η Κροατία (4,5%), το Βέλγιο (4,4%), η Εσθονία (4,1%) και η Ολλανδία (3,9%). Αντίθετα, τα χαμηλότερα επίπεδα πληθωρισμού καταγράφουν η Ιρλανδία (1%), η Ιταλία (1,4%), το Λουξεμβούργο (1,6%), η Φινλανδία (1,7%) και η Λιθουανία και η Γαλλία (1,8% και οι δύο).
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η δεκαετία του 1950 αποτελεί μια περίοδο που χαρακτηρίστηκε, μεταξύ άλλων, από αύξηση της βιομηχανικής παραγωγής σε παγκόσμιο επίπεδο και σταθερής ανάπτυξης της οικονομίας,…
Τα «βαφτίσια» ενός νεότευκτου πλοίου γιόρτασε πρόσφατα η Ocean Network Express (ONE), σε μια τελετή ονοματοδοσίας-ορόσημο για την πορεία της εταιρείας τακτικών γραμμών. Συγκεκριμένα,…
Στα bulk carriers κατανάλωσης LNG έχει στρέψει το ενδιαφέρον της η ναυτιλιακή βιομηχανία της Ιαπωνίας, με το ναυπηγείο JMU (Japan Marine United) να παραδίδει…
Την πεποίθησή του ότι ένα levy-based fund και ένας μηχανισμός επιβράβευσης συνδυαζόμενα με ένα πρότυπο καυσίμων του ΙΜΟ είναι ο καλύτερος τρόπος για την…
Οι ναύλοι των LNG carriers έχουν «πιάσει πάτο», υπογραμμίζει χαρακτηριστικά σε πρόσφατη έκθεσή της η ναυλομεσιτική MB Shipbrokers, εξέλιξη που αποδίδεται στην αύξηση του…
Σε ανακοίνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων για το δ’ τρίμηνο του 2024 αλλά και ολόκληρο το 2024 προχώρησε η Navios Maritime Partners L.P., με επικεφαλής…
Στο πλαίσιο της ανάγκης για τη λήψη προληπτικών μέτρων στον λιμένα Αθηνιό, στον λιμένα όρμου Αμμουδίου, στον λιμένα όρμου Φηρών, στον λιμένα Κόρφου ν.…
Στην ψηφιακή μετάβαση και στην ανάπτυξη τεχνολογιών αιχμής φαίνεται να «ποντάρει» η Νότια Κορέα, για την περαιτέρω ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας της ναυπηγικής της βιομηχανίας.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ