Υπό σημαντική πίεση παραμένει η ναυλαγορά των LNG carriers και το 2025, μετά από ένα έτος όπου οι ναύλοι πραγματικά κατέγραψαν «βουτιά».
Ειδικότερα, όπως αναφέρει έκθεση της MB Shipbrokers για την εβδομάδα με πέρας την Παρασκευή 3 Ιανουαρίου, οι ναύλοι των LNG carriers ‒αναλόγως της τεχνολογίας των μηχανών τους‒ κυμαίνονται από $6.000 έως $23.000 ημερησίως στη spot αγορά, από $12.000 έως $36.000 ημερησίως για συμβόλαια διάρκειας ενός έτους και από $39.000 έως $71.000 ημερησίως για συμβόλαια διάρκειας τριών ετών.
Οι ναύλοι των LNG carriers «εμμένουν» στη νωχελικότητα, έπειτα από ένα έτος απότομης αποδυνάμωσης και συνάμα μεταβλητότητας. Ενδεικτικά, τον Ιανουάριο του 2024, οι ναύλοι των DFDE και TFDE LNGCs ανέρχονταν σε περίπου $80.000/ημέρα στη spot αγορά. Μέχρι το πέρας του α΄ τριμήνου είχαν μειωθεί στα περίπου $30.000-35.000 ημερησίως, ενώ, έπειτα από μια άνοδο της τάξεως των $20.000 έως τα μέσα του γ΄ τριμήνου, σημειώθηκε εκ νέου πτώση, με τους ναύλους τον Δεκέμβριο να φτάνουν τους $10.000 ημερησίως.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Έπειτα από ένα περιπετειώδες έτος για τις εταιρείες ενέργειας, που σημαδεύτηκε από αστάθεια στις αγορές και έντονη αβεβαιότητα, οι ενεργειακοί κολοσσοί βίωσαν σημαντική πτώση…
Η Κίνα σημείωσε ένα σημαντικό βήμα προς τη χρήση καθαρών καυσίμων στη ναυτιλία, ολοκληρώνοντας τον πρώτο επιτυχή ανεφοδιασμό πλοίου με καύσιμο την αμμωνία. Η…
Δυναμική εκκίνηση στο νέο έτος πραγματοποίησε ο ναυπηγικός κολοσσός της Νότιας Κορέας HD Korea Shipbuilding & Offshore Engineering Co. (HD KSOE), καθώς πρόσφατα προχώρησε…
Η στρατηγική της Maersk για τη μείωση του περιβαλλοντικού της αποτυπώματος ενισχύεται από τη συνεργασία της με την TMC Compressors (TMC) και τη Yangzijiang…
«Πέταξε» η επιβατική κίνηση στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών (ΔΑΑ) το 2024, καταγράφοντας αύξηση κατά 13,1% σε σχέση με το 2023. Σύμφωνα με ανακοίνωση του «Ελευθέριος…
Την επέκτασή της στις διεθνείς ναυτιλιακές μητροπόλεις συνεχίζει η DS Norden, καθώς πρόσφατα ανακοίνωσε το άνοιγμα νέου γραφείου στην Αθήνα. Όπως ενημέρωσε η εταιρεία…
Η εστίαση του κολοσσού των τακτικών γραμμών CMA CGM στο LNG έχει καταστεί εμφανής τους τελευταίους μήνες, μέσω πληθώρας παραδόσεων και παραγγελιών για πλοία…
Παρά την πίεση των αμερικανικών κυρώσεων, εντός ενός περιβάλλοντος περιορισμένης προσφοράς πετρελαίου, το Ιράν κατάφερε να κρατήσει για ακόμα ένα έτος ψηλά τις εξαγωγές…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ