
Καθώς η ζήτηση για υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG) αυξάνεται παγκοσμίως, τα LNG carriers αναδεικνύονται ως απόλυτα τεχνολογικά επιτεύγματα. Το νέο δεξαμενόπλοιο «Al Shelila», αποτέλεσμα της συνεργασίας μεταξύ της Adnoc Logistics and Services (ADNOC L&S), του ναυπηγείου Jiangnan, της GTT και της WinGD, ενσωματώνει πρωτοποριακές τεχνολογίες, που θέτουν νέα πρότυπα για την ενεργειακή αποδοτικότητα και τη βιωσιμότητα.
Το «Al Shelila» ενσωματώνει προηγμένα συστήματα, όπως οι κινητήρες WinGD 5X72DF-2.1 με το σύστημα iCER, που μειώνει τις εκπομπές μεθανίου και αυξάνει την απόδοση καυσίμου. Επιπλέον, το πλοίο χρησιμοποιεί το σύστημα συγκράτησης φορτίου GTT Mark III Flex, το οποίο επιτυγχάνει ρυθμό εξάτμισης μόλις 0,085% την ημέρα, εξασφαλίζοντας αποδοτική διαχείριση του LNG. Για την ενίσχυση της ενεργειακής αποδοτικότητας, το «Al Shelila» διαθέτει δύο γεννήτριες άξονα, ενώ το Jiangnan Intelligent Ship System (JNIS) παρέχει βελτιστοποίηση ενέργειας σε πραγματικό χρόνο, μειώνοντας το κόστος λειτουργίας και τις συνολικές εκπομπές.
Το «Al Shelila» είναι το πρώτο μεγάλο δεξαμενόπλοιο LNG τύπου Mark III που κατασκευάστηκε στην Κίνα και παραδόθηκε δύο μήνες νωρίτερα από το χρονοδιάγραμμα. Η επιτυχία αυτή βασίστηκε στη συνεργασία όλων των εμπλεκόμενων μερών, συμπεριλαμβανομένου του DNV, ο οποίος παρείχε τεχνογνωσία και καθοδήγηση για τη συμμόρφωση με αυστηρούς κανονισμούς και πρότυπα.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Τα νοτιοκορεατικά ναυπηγεία παραμένουν κύρια επιλογή όσον αφορά την κατασκευή υγραεριοφόρων, με τη Solvang ASA να ανακοινώνει την εκκίνηση της κατασκευής δύο VLGCs στις…
Το Πάσχα αποτελεί την μεγαλύτερη γιορτή του χριστιανισμού. Το θαύμα της Αναστάσεως του Χριστού, προσκαλεί τους απανταχού πιστούς να εορτάσουν την μεγάλη αυτή στιγμή…
Την ελληνική σημαία ύψωσε το bulk carrier «Nea Tyhi» διαχείρισης της Fafalios Shipping. To πλοίο χωρητικότητας 82.211 dwt ναυπηγήθηκε το 2009 στην Ιαπωνία. Ο…
Tον τελευταίο κύκλο των διαπραγματεύσεων για τις ελάχιστες απολαβές των ναυτικών ολοκλήρωσε ο Διεθνής Οργανισμός Εργασίας (ILO) σε συνεδρίαση του Subcommittee on Wages of…
Σε 981 διαμορφώνονται, βάσει των τελευταίων δεδομένων, τα δεξαμενόπλοια των οποίων η ναυπήγηση εκκρεμεί. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Braemar, εκκρεμεί η…
Οι πρόσφατοι περιορισμοί της κρατικής διοίκησης Τραμπ στις εξαγωγές μικροκυκλωμάτων H20 της Nvidia θα μπορούσαν να κοστίσουν στην εταιρεία δισεκατομμύρια δολάρια και να επιδράσουν…
Δεδομένες θα πρέπει να θεωρούνται οι ανακατατάξεις στον εμπορευματικό χάρτη των bulk carriers, καθώς ΗΠΑ και Κίνα επιδίδονται σε έναν άνευ προηγουμένου εμπορικό πόλεμο…
Την εξερεύνηση ενός πεδίου στη Μαύρη Θάλασσα, με στόχο την ανακάλυψη κοιτασμάτων πετρελαίου και φυσικού αερίου, δρομολογεί ο κολοσσός ενέργειας Shell. Ειδικότερα, όπως υπογραμμίζει…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ