Καθώς η ζήτηση για υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG) αυξάνεται παγκοσμίως, τα LNG carriers αναδεικνύονται ως απόλυτα τεχνολογικά επιτεύγματα. Το νέο δεξαμενόπλοιο «Al Shelila», αποτέλεσμα της συνεργασίας μεταξύ της Adnoc Logistics and Services (ADNOC L&S), του ναυπηγείου Jiangnan, της GTT και της WinGD, ενσωματώνει πρωτοποριακές τεχνολογίες, που θέτουν νέα πρότυπα για την ενεργειακή αποδοτικότητα και τη βιωσιμότητα.
Το «Al Shelila» ενσωματώνει προηγμένα συστήματα, όπως οι κινητήρες WinGD 5X72DF-2.1 με το σύστημα iCER, που μειώνει τις εκπομπές μεθανίου και αυξάνει την απόδοση καυσίμου. Επιπλέον, το πλοίο χρησιμοποιεί το σύστημα συγκράτησης φορτίου GTT Mark III Flex, το οποίο επιτυγχάνει ρυθμό εξάτμισης μόλις 0,085% την ημέρα, εξασφαλίζοντας αποδοτική διαχείριση του LNG. Για την ενίσχυση της ενεργειακής αποδοτικότητας, το «Al Shelila» διαθέτει δύο γεννήτριες άξονα, ενώ το Jiangnan Intelligent Ship System (JNIS) παρέχει βελτιστοποίηση ενέργειας σε πραγματικό χρόνο, μειώνοντας το κόστος λειτουργίας και τις συνολικές εκπομπές.
Το «Al Shelila» είναι το πρώτο μεγάλο δεξαμενόπλοιο LNG τύπου Mark III που κατασκευάστηκε στην Κίνα και παραδόθηκε δύο μήνες νωρίτερα από το χρονοδιάγραμμα. Η επιτυχία αυτή βασίστηκε στη συνεργασία όλων των εμπλεκόμενων μερών, συμπεριλαμβανομένου του DNV, ο οποίος παρείχε τεχνογνωσία και καθοδήγηση για τη συμμόρφωση με αυστηρούς κανονισμούς και πρότυπα.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Με σπασμένα φρένα συνεχίζεται η άνοδος της κεφαλαιοποίησης των εταιρειών τεχνολογίας, με την Nvidia να αναδεικνύεται ως η μεγαλύτερη κερδισμένη του 2024. Συγκεκριμένα, σύμφωνα…
Με δυναμικούς ρυθμούς συνεχίζει να κινείται η ναυλαγορά των containerships, με τον σχετικό δείκτη της Drewry, WCI, να σημειώνει άνοδο 3% την εβδομάδα με…
Με χαμόγελα έκλεισε το 2024 για τους εργαζομένους της Evergreen, η οποία μοίρασε μπόνους που αντιστοιχεί στις απολαβές 20 μηνών. Σύμφωνα με ΜΜΕ της…
Στις εξαγωγές LNG φαίνεται πως θα εστιάσουν προσεχώς οι χώρες της Βόρειας Αμερικής, καθώς η εξαγωγική τους ικανότητα βρίσκεται σε ρότα υπεργιγάντωσης. Συγκεκριμένα, σύμφωνα…
Ολοένα κεντρικότερος καθίσταται ο ρόλος των πλοίων εναλλακτικών καυσίμων στη ναυτιλία, με το 2024 να μην αποτελεί εξαίρεση. Στο πλαίσιο αυτό, οι παραλαβές του…
Αξιοσημείωτη ανθεκτικότητα εν μέσω σημαντικών προκλήσεων επέδειξε ο κλάδος των bulk carriers πέρυσι, σύμφωνα με όσα ανέφερε στο εορταστικό μήνυμα ο νέος πρόεδρος της…
Κατά τη διάρκεια του 20ού αιώνα, και κυρίως στις δεκαετίες που ακολούθησαν τη λήξη του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου, η ναυτιλιακή βιομηχανία βίωσε μια σειρά…
Φινλανδικό δικαστήριο απέρριψε σήμερα Παρασκευή 3 Ιανουαρίου το αίτημα για την απελευθέρωση του πετρελαιοφόρου δεξαμενοπλοίου που σύμφωνα με την αστυνομία θεωρείται ύποπτο για τις…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ