
Τις προτεραιότητες του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού για το 2025 διατύπωσε με βιντεοσκοπημένο μήνυμά του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ο Γενικός Γραμματέας του ΙΜΟ, Arsenio Dominguez.
Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει, στο επίκεντρο θα βρεθούν τρία σημαντικά θέματα, τα οποία βρέθηκαν ψηλά στην ατζέντα του ΙΜΟ και το 2024. Το πρώτο αφορά την ενίσχυση της ασφάλειας των ναυτικών και της υποστήριξής τους όχι μόνο για την πρόκληση της αποανθρακοποίησης αλλά και για τη συχνά άδικη ποινικοποίησή τους. Ακόμη, ο κ. Dominguez εξέφρασε την άποψη πως, παρά το γεγονός ότι έχουν γίνει βήματα προόδου σε ό,τι αφορά την ισότητα των φύλων στα πλοία, είναι αναγκαίο να ληφθούν και άλλα μέτρα. «Θα είμαι σταθερός στη δέσμευσή μου να μη συμμετέχω σε πάνελ όπου δεν υπάρχει γυναικεία εκπροσώπηση», δήλωσε χαρακτηριστικά.
Το 2025 θα αποτελέσει ένα έτος-σημείο καμπής για τον ΙΜΟ, σύμφωνα με τον Παναμέζο Γενικό Γραμματέα, ο οποίος εξέφρασε την αισιοδοξία του ότι τα κράτη-μέλη του ΙΜΟ και όλοι οι stakeholders θα βρουν τη χρυσή τομή για την υιοθέτηση τεχνικών και οικονομικών μέτρων, που θα επιτρέψουν την αποανθρακοποίηση έως το 2050. «Φέτος θα επικεντρωθούμε και στη βιωσιμότητα των ωκεανών», κατέληξε ο κ. Dominguez. Άλλωστε, για τον ΙΜΟ, το θέμα της Παγκόσμιας Ημέρας Ναυτιλίας 2025 είναι: «Our ocean, Our obligation, Our opportunity».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Τα νοτιοκορεατικά ναυπηγεία παραμένουν κύρια επιλογή όσον αφορά την κατασκευή υγραεριοφόρων, με τη Solvang ASA να ανακοινώνει την εκκίνηση της κατασκευής δύο VLGCs στις…
Το Πάσχα αποτελεί την μεγαλύτερη γιορτή του χριστιανισμού. Το θαύμα της Αναστάσεως του Χριστού, προσκαλεί τους απανταχού πιστούς να εορτάσουν την μεγάλη αυτή στιγμή…
Την ελληνική σημαία ύψωσε το bulk carrier «Nea Tyhi» διαχείρισης της Fafalios Shipping. To πλοίο χωρητικότητας 82.211 dwt ναυπηγήθηκε το 2009 στην Ιαπωνία. Ο…
Tον τελευταίο κύκλο των διαπραγματεύσεων για τις ελάχιστες απολαβές των ναυτικών ολοκλήρωσε ο Διεθνής Οργανισμός Εργασίας (ILO) σε συνεδρίαση του Subcommittee on Wages of…
Η σύγκρουση ανάμεσα στις ΗΠΑ και την Κίνα αρχίζει να παίρνει την μορφή εμπορικού πολέμου με απρόβλεπτες συνέπειες. Αλλά ο ανταγωνισμός μεταξύ των δύο…
Σε 981 διαμορφώνονται, βάσει των τελευταίων δεδομένων, τα δεξαμενόπλοια των οποίων η ναυπήγηση εκκρεμεί. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Braemar, εκκρεμεί η…
Οι πρόσφατοι περιορισμοί της κρατικής διοίκησης Τραμπ στις εξαγωγές μικροκυκλωμάτων H20 της Nvidia θα μπορούσαν να κοστίσουν στην εταιρεία δισεκατομμύρια δολάρια και να επιδράσουν…
Δεδομένες θα πρέπει να θεωρούνται οι ανακατατάξεις στον εμπορευματικό χάρτη των bulk carriers, καθώς ΗΠΑ και Κίνα επιδίδονται σε έναν άνευ προηγουμένου εμπορικό πόλεμο…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ