
Περιορισμένα slots και ελλιπές εργατικό δυναμικό αποτελούν δύο εκ των κυριότερων προκλήσεων που αντιμετωπίζουν τα νοτιοκορεατικά ναυπηγεία. Στο πλαίσιο αυτό, οι κολοσσοί της ναυπηγικής βιομηχανίας τόσο στην Ιαπωνία αλλά ειδικά στη Νότια Κορέα στρέφονται στην κατασκευή πλοίων σε άλλες χώρες.
Χαρακτηριστικά παραδείγματα της συγκεκριμένης προσέγγισης αποτελούν η ιαπωνική Tsuneishi και το ναυπηγείο της στις Φιλιππίνες, αλλά και η νοτιοκορεατική HD Hyundai και το ναυπηγείο της στο Βιετνάμ. Ωστόσο, η συγκεκριμένη προσέγγιση δεν είναι η μοναδική που έχουν στη διάθεσή τους τα ναυπηγεία. Ορισμένα επιλέγουν το εξ ολοκλήρου outsourcing της ναυπήγησης ενός πλοίου.
Η Samsung Heavy Industries πρόσφατα αποφάσισε το outsourcing της κατασκευής τεσσάρων Suezmaxes στο κινεζικό ναυπηγείο PaxOcean. Δηλαδή, η SHI θα αναλάβει τη σχεδίαση και την προμήθεια του βασικού εξοπλισμού του πλοίου, όμως η κατασκευή του θα λάβει χώρα στην Κίνα και θα πραγματοποιηθεί από το τοπικό εργατικό δυναμικό, υπό την επίβλεψη 20 εργαζομένων της SHI.
Η απόφαση αυτή αφενός επιτρέπει στην SHI να πάρει ανάσα από τις προκλήσεις που την ταλανίζουν και αφετέρου ρίχνει σημαντικά το κόστος ναυπήγησης του πλοίου, λόγω του φθηνότερου εργατικού δυναμικού.
Πηγή: Business Korea
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η ψηφιακή μεταρρύθμιση του ελληνικού νηολογίου συνεχίζεται, με νέες λειτουργίες να εντάσσονται στο niologio.gov.gr, απλοποιώντας περαιτέρω τις διαδικασίες και μειώνοντας τη γραφειοκρατία. Η πλατφόρμα,…
Η διάσπαση της αμμωνίας (Ammonia Cracking) αποτελεί μια διαδικασία παραγωγής καθαρού υδρογόνου, απαλλαγμένου από εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα (CO₂). Μία από τις πλέον υποσχόμενες…
Η τιμή του χρυσού ξεπέρασε για πρώτη φορά τα 3.000 δολάρια η ουγγιά, καθώς το πολύτιμο αυτό μέταλλο αποτελεί αξία-καταφύγιο απέναντι στους γεωπολιτικούς φόβους…
Η Capital Gas Ship Management Corp. ολοκλήρωσε με επιτυχία τη διαδικασία εγγραφής του LNG/C «ΑΣΚΛΗΠΙΟΣ» στο ελληνικό νηολόγιο. Το LNG/C «ΑΣΚΛΗΠΙΟΣ» πλέον ταξιδεύει σε…
Καθώς ο εμπορικός πόλεμος ΗΠΑ-Κίνας παίρνει «φωτιά» και το «κύμα» των εισαγωγικών δασμών σε βασικούς εμπορικούς εταίρους των ΗΠΑ συνεχίζεται, οι αμερικανικές εισαγωγές παρουσιάζουν…
Αισιοδοξία για τη ναυτιλιακή κίνηση κατά μήκος του Βορείου Περάσματος το 2025 αποπνέουν οι πρόσφατες δηλώσεις αξιωματούχων της ρωσικής κυβέρνησης. Σύμφωνα με δημοσίευμα του…
Την ενίσχυση της διμερούς συνεργασίας τους στην ενέργεια, και δη στο φυσικό αέριο, καλοβλέπουν Κάιρο και Άγκυρα. Ειδικότερα, όπως αναφέρει δημοσίευμα του τουρκικού πρακτορείου…
Μόνο 1 στους 6 πλοιοκτήτες κατανοούν πώς ένα πλοίο λειτουργεί με ασφάλεια έναντι των κυβερνοεπιθέσεων κατά την παράδοση, ενώ μόλις το 17% των ναυπηγείων…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ