
Η Sunrise Lines ανακοίνωσε την απόκτηση ενός νεότερου πλοίου, το οποίο θα εξυπηρετεί τη γραμμή Χίου – Τσεσμέ. Το νέο πλοίο, με την ονομασία «Απόστολος Σ.», έρχεται να αντικαταστήσει το ήδη υπάρχον San Nicolas, σηματοδοτώντας την απαρχή μίας νέας εποχής για την εταιρεία και τους επιβάτες της.
Το «Απόστολος Σ.», το οποίο βρίσκεται στο στάδιο μετασκευών στο Πέραμα, αναμένεται να ξεκινήσει τα δρομολόγιά του στις αρχές Μαρτίου. Πρόκειται για ένα πλοίο σχεδιασμένο να ανταποκρίνεται στις σύγχρονες απαιτήσεις των θαλάσσιων μεταφορών, με αυξημένη χωρητικότητα που επιτρέπει τη μεταφορά έως 240 επιβατών και οχημάτων, καθώς και με σημαντικά βελτιωμένες ταχύτητες πλεύσης.
Το νέο πλοίο φέρει το όνομα «Απόστολος Σ.», προς τιμήν του Αποστόλου Σπανολιού, πατέρα των ιδιοκτητριών της εταιρείας, Αργυρώς και Ιωάννας Σπανολιού. Όπως αναφέρεται χαρακτηριστικά στο επίσημο δελτίο τύπου της εταιρείας, το πλοίο αποτελεί εκπλήρωση ενός οράματος που δεν πρόλαβε να δει να υλοποιείται ο αείμνηστος Απόστολος Σπανολιός, ο οποίος υπήρξε καθοριστικός παράγοντας στην ίδρυση και ανάπτυξη της Sunrise Lines.
Η δρομολόγηση του νέου πλοίου αναμένεται να προσφέρει ισχυρή ώθηση στην τουριστική και εμπορική δραστηριότητα της περιοχής, εδραιώνοντας τη γραμμή Χίου – Τσεσμέ ως βασικό πυλώνα διασυνοριακής σύνδεσης αλλά και τουριστικής ανάπτυξης του νησιού.
Παρακάτω η ανακοίνωση της εταιρείας: «Μαζί σας και αυτή τη χρονιά με το νέο μας πλοίο Ε/Γ -Τ/Ρ -Δ/Ρ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ Σ., που θα ξεκινήσει τα ταξίδια του στη γραμμή Χίου –Τσεσμέ αρχές Μαρτίου, μετά από τις απαραίτητες μετασκευές στο Πέραμα. Μία επιθυμία και ένα όνειρο τόσο δικό μας όσο και δικό σας , ένα μεγαλύτερο ( 240 άτομα), ταχύτερο και νεότερο πλοίο με δυνατότητα μεταφοράς οχημάτων γίνεται την νέα χρονιά πραγματικότητα, μετά από 20 χρόνια συνεχούς προσπάθειας, επιμονής και δουλειάς.
Αφιερωμένο στη μνήμη του Αποστόλου Σπανολιού, του πατέρα μας που έφυγε νωρίς και δεν πρόλαβε να δει το όνειρό του να πραγματοποιείται».
Πηγή: politischios
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Το Πάσχα αποτελεί την μεγαλύτερη γιορτή του χριστιανισμού. Το θαύμα της Αναστάσεως του Χριστού, προσκαλεί τους απανταχού πιστούς να εορτάσουν την μεγάλη αυτή στιγμή…
Την ελληνική σημαία ύψωσε το bulk carrier «Nea Tyhi» διαχείρισης της Fafalios Shipping. To πλοίο χωρητικότητας 82.211 dwt ναυπηγήθηκε το 2009 στην Ιαπωνία. Ο…
Tον τελευταίο κύκλο των διαπραγματεύσεων για τις ελάχιστες απολαβές των ναυτικών ολοκλήρωσε ο Διεθνής Οργανισμός Εργασίας (ILO) σε συνεδρίαση του Subcommittee on Wages of…
Η σύγκρουση ανάμεσα στις ΗΠΑ και την Κίνα αρχίζει να παίρνει την μορφή εμπορικού πολέμου με απρόβλεπτες συνέπειες. Αλλά ο ανταγωνισμός μεταξύ των δύο…
Σε 981 διαμορφώνονται, βάσει των τελευταίων δεδομένων, τα δεξαμενόπλοια των οποίων η ναυπήγηση εκκρεμεί. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Braemar, εκκρεμεί η…
Οι πρόσφατοι περιορισμοί της κρατικής διοίκησης Τραμπ στις εξαγωγές μικροκυκλωμάτων H20 της Nvidia θα μπορούσαν να κοστίσουν στην εταιρεία δισεκατομμύρια δολάρια και να επιδράσουν…
Δεδομένες θα πρέπει να θεωρούνται οι ανακατατάξεις στον εμπορευματικό χάρτη των bulk carriers, καθώς ΗΠΑ και Κίνα επιδίδονται σε έναν άνευ προηγουμένου εμπορικό πόλεμο…
Την εξερεύνηση ενός πεδίου στη Μαύρη Θάλασσα, με στόχο την ανακάλυψη κοιτασμάτων πετρελαίου και φυσικού αερίου, δρομολογεί ο κολοσσός ενέργειας Shell. Ειδικότερα, όπως υπογραμμίζει…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ