Η Sunrise Lines ανακοίνωσε την απόκτηση ενός νεότερου πλοίου, το οποίο θα εξυπηρετεί τη γραμμή Χίου – Τσεσμέ. Το νέο πλοίο, με την ονομασία «Απόστολος Σ.», έρχεται να αντικαταστήσει το ήδη υπάρχον San Nicolas, σηματοδοτώντας την απαρχή μίας νέας εποχής για την εταιρεία και τους επιβάτες της.
Το «Απόστολος Σ.», το οποίο βρίσκεται στο στάδιο μετασκευών στο Πέραμα, αναμένεται να ξεκινήσει τα δρομολόγιά του στις αρχές Μαρτίου. Πρόκειται για ένα πλοίο σχεδιασμένο να ανταποκρίνεται στις σύγχρονες απαιτήσεις των θαλάσσιων μεταφορών, με αυξημένη χωρητικότητα που επιτρέπει τη μεταφορά έως 240 επιβατών και οχημάτων, καθώς και με σημαντικά βελτιωμένες ταχύτητες πλεύσης.
Το νέο πλοίο φέρει το όνομα «Απόστολος Σ.», προς τιμήν του Αποστόλου Σπανολιού, πατέρα των ιδιοκτητριών της εταιρείας, Αργυρώς και Ιωάννας Σπανολιού. Όπως αναφέρεται χαρακτηριστικά στο επίσημο δελτίο τύπου της εταιρείας, το πλοίο αποτελεί εκπλήρωση ενός οράματος που δεν πρόλαβε να δει να υλοποιείται ο αείμνηστος Απόστολος Σπανολιός, ο οποίος υπήρξε καθοριστικός παράγοντας στην ίδρυση και ανάπτυξη της Sunrise Lines.
Η δρομολόγηση του νέου πλοίου αναμένεται να προσφέρει ισχυρή ώθηση στην τουριστική και εμπορική δραστηριότητα της περιοχής, εδραιώνοντας τη γραμμή Χίου – Τσεσμέ ως βασικό πυλώνα διασυνοριακής σύνδεσης αλλά και τουριστικής ανάπτυξης του νησιού.
Παρακάτω η ανακοίνωση της εταιρείας: «Μαζί σας και αυτή τη χρονιά με το νέο μας πλοίο Ε/Γ -Τ/Ρ -Δ/Ρ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ Σ., που θα ξεκινήσει τα ταξίδια του στη γραμμή Χίου –Τσεσμέ αρχές Μαρτίου, μετά από τις απαραίτητες μετασκευές στο Πέραμα. Μία επιθυμία και ένα όνειρο τόσο δικό μας όσο και δικό σας , ένα μεγαλύτερο ( 240 άτομα), ταχύτερο και νεότερο πλοίο με δυνατότητα μεταφοράς οχημάτων γίνεται την νέα χρονιά πραγματικότητα, μετά από 20 χρόνια συνεχούς προσπάθειας, επιμονής και δουλειάς.
Αφιερωμένο στη μνήμη του Αποστόλου Σπανολιού, του πατέρα μας που έφυγε νωρίς και δεν πρόλαβε να δει το όνειρό του να πραγματοποιείται».
Πηγή: politischios
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Φινλανδικό δικαστήριο απέρριψε σήμερα Παρασκευή 3 Ιανουαρίου το αίτημα για την απελευθέρωση του πετρελαιοφόρου δεξαμενοπλοίου που σύμφωνα με την αστυνομία θεωρείται ύποπτο για τις…
Στον πυρήνα των εξελίξεων της ναυπηγικής βιομηχανίας, που υπόσχονται μηδενικές εκπομπές άνθρακα, παραμένει η χρήση αμμωνίας ως καυσίμου. Η αμμωνία, σε συνδυασμό με την…
Ως «σωσίβιο» έναντι της υπερπροσφοράς μεταφορικής ικανότητας λειτούργησαν οι αναδρομολογήσεις containerships από το Ακρωτήριο της Καλής Ελπίδας το 2024, σύμφωνα με την Alphaliner. Το…
Καθώς η ζήτηση για υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG) αυξάνεται παγκοσμίως, τα LNG carriers αναδεικνύονται ως απόλυτα τεχνολογικά επιτεύγματα. Το νέο δεξαμενόπλοιο «Al Shelila», αποτέλεσμα…
Την ύστατη προσπάθεια ώστε να αποφευχθεί ένας νέος γύρος απεργιών, που θα παραλύσει τα λιμάνια της Ανατολικής Ακτής των ΗΠΑ και του Κόλπου του…
Σε μια σημαντική συμφωνία για την καθετοποίηση των δραστηριοτήτων της προχώρησε πρόσφατα η βραζιλιάνικη πολυεθνική εταιρεία μετάλλων και εξορύξεων Vale. Σύμφωνα με ανακοίνωση της…
Οι εμπορευματικές θαλάσσιες μεταφορές στην Αρκτική σημείωσαν νέο ρεκόρ το 2024, εξέλιξη που αντανακλά την πρόοδο που έχει καταγράψει στη Ρωσία στο σχέδιο εκμετάλλευσης…
Περιορισμένη άνοδο της τάξεως των 32 μονάδων κατέγραψε ο κύριος δείκτης της χύδην φορτηγού ναυτιλίας BDI την Πέμπτη 2 Ιανουαρίου. Συνεπώς, ο BDI ανήλθε…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ