
Το τραγικό περιστατικό που έλαβε χώρα την Κυριακή 29 Δεκεμβρίου στη Νότια Κορέα έχει θορυβήσει την κοινή γνώμη φέρνοντας στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος τις αερομεταφορές και δημιουργώντας προβληματισμό αναφορικά με την ασφάλεια των πτήσεων.
Ο οριστικός απολογισμός της συντριβής του αεροσκάφους της Jeju Air κατά την προσγείωσή του στη Νότια Κορέα είναι 179 νεκροί. Σχεδόν το σύνολο των επιβαινόντων της πτήσης JJA-2216 από την Μπανγκόκ προς το Μουάν έχασαν τη ζωή τους κατά την μεγαλύτερη αεροπορική καταστροφή στην ιστορία της Νότιας Κορέας. Από τους 181 επιβαίνοντες δύο μέλη του πληρώματος διασώθηκαν.
Τα 39 από τα 41 αεροσκάφη του στόλο της Jeju Air είναι τύπου Boeing 737-800. Ακόμα ένα από αυτά αντιμετώπισε αδιευκρίνιστο πρόβλημα στο σύστημα προσγείωσης τα ξημερώματα σήμερα, ενώ εκτελούσε πτήση εσωτερικού, πάντως επέστρεψε στο αεροδρόμιο από όπου είχε μόλις απογειωθεί και προσεδαφίστηκε με ασφάλεια.
H Νότια Κορέα, στην οποία έχει κηρυχθεί επταήμερο πένθος θα πραγματοποιήσει έκτακτη επιθεώρηση όλων των αεροσκαφών Boeing 737-800.
Πρόκειται για το τελευταίο κεφάλαιο σε μια σειρά από ατυχήματα που έλαβαν χώρα το 2024, το οποίο παρά την υψηλή ζήτηση για επιβατικές μεταφορές, σίγουρα έχει αποτελέσει έτος προκλήσεων για τη βιομηχανία.
Στα φώτα της δημοσιότητας έχει βρεθεί περισσότερο η Boeing, με το επίπεδο του ποιοτικού ελέγχου και του ελέγχου ασφαλείας των αεροσκαφών της να έχει δεχθεί σημαντική κριτική.
Την πρώτη εβδομάδα του 2024, ένα αεροσκάφος 737 MAX 9 της Boeing «έχασε» μια πόρτα κατά τη διάρκεια πτήσης. Το συμβάν αυτό οδήγησε στην απαγόρευση πτήσης παρόμοιων αεροσκαφών και στη διενέργεια ελέγχων. Οι έρευνες που ακολουθούν αποκαλύπτουν μια σειρά ανησυχητικών ευρημάτων αναφορικά με την ποιότητα του εξοπλισμού των αεροσκαφών που έχει κατασκευάσει η εταιρεία κολοσσός.
*Με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Τον πρωταγωνιστικό ρόλο των Ελλήνων στο διεθνές ναυτιλιακό γίγνεσθαι αναδεικνύει εκ νέου η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών, μέσω σχετικής ανάρτησης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Ειδικότερα,…
Με στόχο τη δυναμική επέκταση στις κρουαζιέρες πολυτελείας, ο ιαπωνικός κολοσσός Mitsui O.S.K. Lines (MOL) γνωστοποίησε πρόσφατα την αγορά του δεύτερου κρουαζιερόπλοιού του. Σύμφωνα…
Συνέχεια στο μπαράζ συμφωνιών για την ανανέωση του στόλου της με πλοία υποστήριξης έδωσε πρόσφατα η Petrobras, προαναγγέλλοντας νέα παραγγελία. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με δηλώσεις…
Διαχρονικά, τα Ναυτικά Χρονικά παρακολουθούσαν με ιδιαίτερη προσοχή την παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία, καταγράφοντας κάθε σημαντική εξέλιξη, από τις διεθνείς πολιτικές αναταράξεις μέχρι τις τεχνολογικές…
Οριακές παραμένουν οι μεταβολές στη ναυλαγορά των υγραεριοφόρων, η οποία συνεχίζει σε ρότα νωχελικότητας. Πιο συγκεκριμένα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys, οι ναύλοι…
Η στοχοποίηση των πλοίων κινεζικής ναυπήγησης από τις ΗΠΑ έχει αναγνωριστεί ως σημαντική πρόκληση για την παγκόσμια ναυτιλία. Σε πρόσφατη έκθεσή της, η ναυλομεσιτική…
Με δυναμικούς ρυθμούς προχωρά η επέκταση του στόλου της μαλαισιανής εταιρείας Petronas, η οποία υποδέχτηκε δύο ακόμα νεότευκτα LNG carriers. Σύμφωνα με ανάρτηση του…
Την παραλαβή ενός ιδιαίτερα καινοτόμου πλοίου ανακοίνωσε η CMA CGM, μέσω σχετικής ανάρτησης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Πρόκειται για το «CMA CGM IRON», containership…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ