
Το τραγικό περιστατικό που έλαβε χώρα την Κυριακή 29 Δεκεμβρίου στη Νότια Κορέα έχει θορυβήσει την κοινή γνώμη φέρνοντας στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος τις αερομεταφορές και δημιουργώντας προβληματισμό αναφορικά με την ασφάλεια των πτήσεων.
Ο οριστικός απολογισμός της συντριβής του αεροσκάφους της Jeju Air κατά την προσγείωσή του στη Νότια Κορέα είναι 179 νεκροί. Σχεδόν το σύνολο των επιβαινόντων της πτήσης JJA-2216 από την Μπανγκόκ προς το Μουάν έχασαν τη ζωή τους κατά την μεγαλύτερη αεροπορική καταστροφή στην ιστορία της Νότιας Κορέας. Από τους 181 επιβαίνοντες δύο μέλη του πληρώματος διασώθηκαν.
Τα 39 από τα 41 αεροσκάφη του στόλο της Jeju Air είναι τύπου Boeing 737-800. Ακόμα ένα από αυτά αντιμετώπισε αδιευκρίνιστο πρόβλημα στο σύστημα προσγείωσης τα ξημερώματα σήμερα, ενώ εκτελούσε πτήση εσωτερικού, πάντως επέστρεψε στο αεροδρόμιο από όπου είχε μόλις απογειωθεί και προσεδαφίστηκε με ασφάλεια.
H Νότια Κορέα, στην οποία έχει κηρυχθεί επταήμερο πένθος θα πραγματοποιήσει έκτακτη επιθεώρηση όλων των αεροσκαφών Boeing 737-800.
Πρόκειται για το τελευταίο κεφάλαιο σε μια σειρά από ατυχήματα που έλαβαν χώρα το 2024, το οποίο παρά την υψηλή ζήτηση για επιβατικές μεταφορές, σίγουρα έχει αποτελέσει έτος προκλήσεων για τη βιομηχανία.
Στα φώτα της δημοσιότητας έχει βρεθεί περισσότερο η Boeing, με το επίπεδο του ποιοτικού ελέγχου και του ελέγχου ασφαλείας των αεροσκαφών της να έχει δεχθεί σημαντική κριτική.
Την πρώτη εβδομάδα του 2024, ένα αεροσκάφος 737 MAX 9 της Boeing «έχασε» μια πόρτα κατά τη διάρκεια πτήσης. Το συμβάν αυτό οδήγησε στην απαγόρευση πτήσης παρόμοιων αεροσκαφών και στη διενέργεια ελέγχων. Οι έρευνες που ακολουθούν αποκαλύπτουν μια σειρά ανησυχητικών ευρημάτων αναφορικά με την ποιότητα του εξοπλισμού των αεροσκαφών που έχει κατασκευάσει η εταιρεία κολοσσός.
*Με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ένα ορόσημο για την παγκόσμια ναυτιλία κατέγραψε η Capital Gas Ship Management, με επικεφαλής τον κ. Ευάγγελο Μαρινάκη. Ειδικότερα, σύμφωνα με σχετική ανάρτηση στα…
Global Maritime Consultants Group (GMCG) worked on the development of an innovative solution for upstream field development aimed at optimizing the region’s existing well…
When a major offshore operator faced production constraints at their Central Processing Facility (CPF), they turned to Global Maritime Consultants Group (GMCG) for a…
Οκτώ φωτοβολταϊκοί σταθμοί συνολικής ισχύος 882,4 MW της MORE, θυγατρικής του Ομίλου Motor Oil, και της ΔΕΗ Ανανεώσιμες, 100% θυγατρικής του Ομίλου ΔΕΗ, έλαβαν…
Ο Ιταλός κροίσος με σημαντική έκθεση στα logistics Gianluigi Aponte φέρεται να καλοβλέπει την εξαγορά 43 λιμανιών από το conglomerate CK Hutchison, σύμφωνα με…
Tη μεγαλύτερη Περιοχή Ελέγχου Εκπομπών (ECA) ενέκρινε κατά τις εργασίες της MEPC 83 o ΙΜΟ. Συγκεκριμένα, σε συνέχεια της ανακοίνωσης της περασμένης εβδομάδας για…
Την κατιούσα έχουν πάρει οι παραγγελίες πλοίων, και δη bulk carriers, το 2025. Πιο συγκεκριμένα, όπως υπογραμμίζει σε πρόσφατη έκθεσή της η Veson Nautical,…
Έτος-ορόσημο αναμένεται να αποτελέσει το 2025 για τις εισαγωγές LNG της Γηραιάς Ηπείρου. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με στοιχεία του Διεθνούς Οργανισμού Ενέργειας (IEA), οι εισαγωγές…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ